Lähikuvassa-Jere Karalahti

  • 1 517 258
  • 4 353

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Ihan mukiin menevä teksti. Mulle jäi enemmän käsitys, että ei Jere oikeastaan odottanutkaan Hifk:n enää antavan anteeksi, vaan enemmänkin herra ottaa muut asiat Hifk:ssa pannuun.

Selkeästi eniten miestä mielestäni kaivelee, se miten asiat nyky Hifkissä hoidetaan. Jos Pena on luvannu äijälle soittaa parin päivän sisällä, niin olis varmaan ollu parempi soittaa sit parin päivän sisällä ja antaa kenkää siinä.

Toisekseen, jos pitää paikkansa, että Baxter on soittanut Jeren vaimolle ja alkanut sopertamaan jotain, niin aika kevyesti Jere siihen suhtautui. Minä olisin käynyt lyömässä! Vittu toisten perheasiat ei kuulu millekkään jääkiekkovalmentajalle!

Kyllä muakin ottaisi pannuun, tuollainen epätietoisuus ja pelleily, vaikka olisin perseillyt kuinka.

Voipi olla, että tuossa on tosiaan vaan Jeren puoli asiasta, mutta eipä Hifk:n organisaatio tämän keväisestä ihan puhtailla selviä.

En edes ymmärrä miksi kommentoin tähän ketjuun mutta nyt on pakko jotain sanoa.
Jere töppäilee vuodesta toiseen mutta odottaa itselleen ihan toisenlaista kohtelua mitä antaa muille. Tätä on vaikea sulattaa. Ehkää Hifkin johtoakin on joskus ottanut pannuun epätietoisuus missä Jere taas luuhaa. Mitä tulee lyömisiin niin Baxterilla on elämässään ollut yhteenottoja hieman kovempien kaverien kuin Jeren kanssa että tuskin hän yhtä Karalahtea pelkää.
 

joey77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HIFK
Ihan mukiin menevä teksti. Mulle jäi enemmän käsitys, että ei Jere oikeastaan odottanutkaan Hifk:n enää antavan anteeksi, vaan enemmänkin herra ottaa muut asiat Hifk:ssa pannuun.

Selkeästi eniten miestä mielestäni kaivelee, se miten asiat nyky Hifkissä hoidetaan. Jos Pena on luvannu äijälle soittaa parin päivän sisällä, niin olis varmaan ollu parempi soittaa sit parin päivän sisällä ja antaa kenkää siinä.

Toisekseen, jos pitää paikkansa, että Baxter on soittanut Jeren vaimolle ja alkanut sopertamaan jotain, niin aika kevyesti Jere siihen suhtautui. Minä olisin käynyt lyömässä! Vittu toisten perheasiat ei kuulu millekkään jääkiekkovalmentajalle!

Kyllä muakin ottaisi pannuun, tuollainen epätietoisuus ja pelleily, vaikka olisin perseillyt kuinka.

Voipi olla, että tuossa on tosiaan vaan Jeren puoli asiasta, mutta eipä Hifk:n organisaatio tämän keväisestä ihan puhtailla selviä.

Itse en kyllä näe asiaa aivan noin. Jos Pena lupasi soittaa ... Jere lupasi tulla treeneihin, mutta olikin kupilla. Jos homma toimii niin, että toisen puolen pitää tehdä kaikki pilkulleen ja toisella puolella ollaan, kun kuuluisa Ellun kana niin kyllä siinä on jotain mätää ja tässä kohtaa se ei ole Penan puolella se mätä. Jereä rupes vituttaa se miten asioita hoidetaan HIFK:ssa. No wittu luulen, että IFK:ssa on melko montaa kaveria vituttanut AIKA monta kertaa se miten mies itse hoitaa hommansa.

Itse ainakin pyrin siihen, että hoidan asiat niinkuin ne minuakin kohtaan hoidetaan. Jos jokin taho hoitaa kaiken hyvin pyrin siihen itsekkin, jos taas joku toinen on minua kohtaan täys paska niin sitten ei itselläkään ole kauheita paineita suoriuta ihan loistavasti. Kyllä Jere on saanut sitä mitä on tilannut, 100 ja ensimmäinen kerta "kun kyllä mä tiedän että olen hölmöillyt" ja jo riitti toiselle osa-puolelle.
 
Itse en kyllä näe asiaa aivan noin. Jos Pena lupasi soittaa ... Jere lupasi tulla treeneihin, mutta olikin kupilla. Jos homma toimii niin, että toisen puolen pitää tehdä kaikki pilkulleen ja toisella puolella ollaan, kun kuuluisa Ellun kana niin kyllä siinä on jotain mätää ja tässä kohtaa se ei ole Penan puolella se mätä. Jereä rupes vituttaa se miten asioita hoidetaan HIFK:ssa.

Muuten olen kyllä samaa mieltä, mutta kyllähän työnantajapuolen kuuluu olla ammattimainen, vaikka toinen osapuoli ei olisikaan. Ei ole mitään järkeä "kiukutella" tai mielenosoituksellisesti olla hoitamatta omia asioitaan työnantajana ja nakertaa näin uskottavuutta ammattimaisena toimijana. Tuohan vain antaisi sellaisen kuvan, että hoidamme asiamme, jos meitä sattuu huvittamaan. Tuon viimeisenkin voisi laittaa sitaatteihin, että kaikki ymmärtävät mitä ajan takaa..

En tosin tiedä alkuunkaan, mikä pitää paikkaansa ja mikä ei. Voihan se jopa olla niinkin, että sitä yhteyttä on yritetty pitää sovittuun aikaan, mutta se ei ole syystä tai toisesta onnistunut, jonka jälkeen seurajohto on ajatellut miehen olevan jälleen teillä tietämättömillä. Tuo olisi hyväksyttävä skenaario, mutta ei se, että ei hoideta hommia, kun tuokaan ei hoida.
 

joey77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HIFK
Voihan se jopa olla niinkin, että sitä yhteyttä on yritetty pitää sovittuun aikaan, mutta se ei ole syystä tai toisesta onnistunut, jonka jälkeen seurajohto on ajatellut miehen olevan jälleen teillä tietämättömillä. Tuo olisi hyväksyttävä skenaario, mutta ei se, että ei hoideta hommia, kun tuokaan ei hoida.

Kyllä, olen kanssasi aivan samaa mieltä, kyllä IFK ammattilais organisaationa pitää hoitaa hommat jämäkästi, eikä missään nimessä sen takia saa jättää asioita levälleen, että kiukuttaa ja harmistuttaa. Oma pointtini oli tämä, että ollaan sitä mieltä, että Jereä on jotenkin kustu tai muuten puolustellaan sillä , että Pena on taas ryssinyt, kun minun silmissäni ainoa jota tässä voidaan syyttää on Jere itse. Kaveri, kun on toiminut itse miten sattuu. Ihan pilkulleen kuka on soittanu, kenelle ja koska, sitä emme ikinä saa tietää, eikä se ole oleellistakaan, eiköhän kaikille osapuolille, jopa Jerelle itselleen, ole selvää kuka on ryssinyt. Harmi vaan, että se tietoisuus ei johtanut käytöksen muutokseen, ainakaan vielä IFK:n aikana.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan mukiin menevä teksti.
No mitä sitä voikaan odottaa mukiin menevältä mieheltä, häh?
Tuo olisi hyväksyttävä skenaario, mutta ei se, että ei hoideta hommia, kun tuokaan ei hoida.
Niin, ei se hyväksyttävää ole - ymmärrettävää kuitenkin, ainakin jossain määrin. Kun katsotaan kokonaisuutta, niin Jere ryssi homman ihan itse.
 

Wuolle

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kärppä-pelaajien ketjut kuuluu tonne Kärppä linjastoon. Siellä asioista voi rupatella kaikki Kärppien edesottamuksista kiinnostuneet.

Eiks tämä ole nyt jo nähty?
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Kun nyt monia tuntuu korpeavan Jeren Kärppiä ylistävät lausunnot, niin kannattaisiko kuitenkin muistaa, että "Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat". Mitä muutakaan jere oikeastaan voisi puhua, kuin ylistää Kärppien meininkiä? Valittaa joka haastattelussa, kuinka olisi mieluummin pelannut Hifkissä ja voivotella kun joutui pakon edessä Kärppiin? Ei se ihan niin mene.

Ei sillä, etteikö Kärpissä asioita varmasti hyvin hoideta, huippuorganisaatio kaikin puolin. Mutta ei noita Jeren puheita pidä ottaa minään pyllistyksenä Hifkin suuntaan.
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Antakaa tuon jannun jo olla. Ties vaikka olisi jo vetänyt Kärppä-paidan himansa kattoon.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Ei Jere Karalahti tuossa karkkifirmalle antamassaan haastattelussa mielestäni ainakaan HIFK:ta vastaan käänny. Hyvin sovittelevaa ja neutraalia jutustelua mielestäni. Toki pitää huomioida että kyseesä ei ole mikään media, vaan karkkifirma. Ei noita Kärppiä koskeviakaan lausuntoja kannata ihan absoluuttisena totuutena pitää, ihan selvää että noin puhuu.

Koko haastattelun voi mielestäni peilata Karalahden aiempaan kommenttiin:

"Suomessa pelatessani seurani on aina HIFK"
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ei Jere Karalahti tuossa karkkifirmalle antamassaan haastattelussa mielestäni ainakaan HIFK:ta vastaan käänny. Hyvin sovittelevaa ja neutraalia jutustelua mielestäni.

Olen samaa mieltä. Siksi huvittaakin joidenkin ifk-fanien saapuminen tänne keuhkoamaan, että miks tästä kaverista aina vaan kirjoitellaan. Totuus selviäisi peiliin katsomalla; tietyt pelaajat kiinnostavat enemmän kuin toiset pelaajat, siksi sinäkin siellä peilissä kirjoitat purkaen sisintäsi. Eikös paras keino dissata Jereä olisi ...öööh... olla kiinnittämättä mitään huomiota Kärppä-puolustajan tekemisiin?

Itse en kuulu Jere-dissaajiin, toivon hänelle erinomaista menestystä Kärpissä ja toivon, suorastaan uskon, näkeväni hänet vielä HIFK-paidassakin. Auts, nyt taas sattui johonkin!
 

Hanson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, alasarjat.
Kantelupukki

Jere ihmettelee julkisesti (IS ja IS:n liigaliite), että Baxter oli soittanut hänen vaimolleen kun hän (siis Jere) oli ollut kymmenen päivää kadoksissa. Kaikkea se iso mies kehtaa lehdille kertoakin ! On aika luonnollista, että jos jonkun firman työntekijä (tai joku ystävä tai muuten läheinen ihminen) on toista viikkoa kateissa, niin totta kai häntä yritetään tavoitella jostain ja eikö lähin osoite ole "kadonneen" perhenjäsen ? Se, että ihmisen kohtaloa yritetään selvittää on osoitus siitä, että hänestä välitetään, eikä suinkaan pahantahtoista vakoilua.
Vannon, että tämä on viimeinen kerta kun kirjoitan aiheesta Jere, äijä on minun puolestani loppuun kaluttu.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Itse en kuulu Jere-dissaajiin, toivon hänelle erinomaista menestystä Kärpissä ja toivon, suorastaan uskon, näkeväni hänet vielä HIFK-paidassakin. Auts, nyt taas sattui johonkin!
Niin toivon minäkin. Seuranvaihdos tuo varmasti Jeren uralle uutta, kaivattua potkua ja toivon, että hän saisi samalla itseään niskasta kiinni ja onnistuisi elämäntapamuutoksessaan. Sekin on helpompaa, kun vanhat frendit eivät ole kulman takana.

Uskon myös, että Jergus nähdään vielä HIFK-paidassa. Tervetuloa vaan takaisin uudella motivaatiolla.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse en kuulu Jere-dissaajiin, toivon hänelle erinomaista menestystä Kärpissä ja toivon, suorastaan uskon, näkeväni hänet vielä HIFK-paidassakin. Auts, nyt taas sattui johonkin!

Itsekään en kuulu Jere-dissaajiin, mutta hyväksyn toki IFK:n toimet. Sen sijaan minä en usko näkeväni Jereä enää IFK-paidassa, ei siksi, että jäisi pohjoiseen vaan yksinkertaisesti siksi, että en usko Jeren selvittävän kautta kunnialla. Kukaan ei ole kommentoinut IS-liigaliitteen pieniä haastatteluja. "Selviääkö" Jere ? Moni uskoi (tai toivoi) että selviää, mutta ne kaksi, jotka Jeren parhaiten tuntevat eivät uskoneet eli Väisänen ja Moberg.
 

joey77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HIFK
Itsekään en kuulu Jere-dissaajiin, mutta hyväksyn toki IFK:n toimet. Sen sijaan minä en usko näkeväni Jereä enää IFK-paidassa, ei siksi, että jäisi pohjoiseen vaan yksinkertaisesti siksi, että en usko Jeren selvittävän kautta kunnialla. Kukaan ei ole kommentoinut IS-liigaliitteen pieniä haastatteluja. "Selviääkö" Jere ? Moni uskoi (tai toivoi) että selviää, mutta ne kaksi, jotka Jeren parhaiten tuntevat eivät uskoneet eli Väisänen ja Moberg.

Tässä on nyt, sanottu asiat kuin omasta suusta. Tietenkin sitä ihmistoverille toivoo hyvää, mutta usko on loppu, aivan kuten se loppui Ifk:n johtoportaaltakin. Kuinka monta kertaa nämä "Olen hölmöillyt, nyt pistetään mies kuntoon ja päästään taas tekemään sitä mun duunia" - läpät on kuultu jo julkisuudessa? Sitten voi vaan miettiä monta kertaa ne on kuultu poissa julkisuuden valokeilasta, koska jotenkin en usko ,että esimerkiksi Paris Hilton on harrastanut seksiä vain silloin, kun se on julkisuuteen päässyt. Sama pätenee tähänkin, eli Jere on ryssinyt julkisuudessa muutamat kerrat, pahoitellut ja sanonut parantavansa tapansa ja todennäköisesti sitten siellä joukkueen sisäisesti on ollut muutama kerta lisää, kun kaikki ei ole mennyt ihan putkeen.

Näistä syistä en tähän viimeiseenkään "parantumiseen" jaksa uskoa. Oma veikkaus on edelleen, että viimeistään joulutauko tuo päätöksen Jeren poro-uralle. Nämä ovat tietysti puhtaita veikkauksia, jotka on sitten myöhemmin todistettavissa oikeiksi tai vääriksi.
 
Ainahan se on alkoholistilla melko todennäköistä, että retkahdus tapahtuu jossain vaiheessa. Muusiikkimaiilmastahan löytyy muuan Dave Mustaine, joka taisi tehdä vuonna 1994 samankaltaisen maisemanvaihdoksen monien raittiusuhoamisien jälkeen. Maisemanvaihdos Los Angelesista Phoenixiin taisi pitää ukon vuosia kuivilla. Toivotaan, että Jerenkin selvä kausi kestää ainakin ensi kesään saakka.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Edelleen tilanne Karalahden kohdalta on, että Kaiffari on noudattanut pilkulleen sopimustaan HIFK:n kanssa. Jerelle on annettu erivapauksia, kuten monelle muullekin kokeneemmalle pelaajalle, kesäharjoittelunsa suhteen.

Varmasti monelle meistä (vai teistä) on kova pala, että Jere hilluu alkukesän ties missä porukoissa, mutta ratkaisujen aikojen lähestyessä miehestä kuoriutuu tunnollinen perheenisä, joka vie perheensä rantalomalle viettäen itse aikaansa vain urheilujuomapullon kanssa seuraavaan kauteen valmistautuen kehonsa saaden rääkkiä ja pohjaa ensi kauden kovalle rääkille kaukaloissa.

Tämän hetken sisäpiiritietojen mukaan, jotka myös kotoisissa Loudgeissa on vahvistettu, Karalahti aloittaa jokatapauksessa kautensa HIFK:ssa. Varmasti monien mieliharmiksi.
Pystytkö mahdollisesti yksilöimään minkä kauden Jergus HIFKissä aloittaa?

Jere tulee liittymään tyynen rauhallisesti HIFK vahvuuteen ennen syksyn harjoituspelejä. Kaiffarin sopimusteksti antaa Karalahdelle mahdollisuuden treenata kesän aikana melkein miten tahtoo.

Tämä kuultuna läheltä HIFK:ta eli Helsinki-Vantaan Busines Loundgen pehmeissä tuoleissa.
Harjoituspelit ovat alkaneet, mutta ei ole miestä HIFKin rosterissa näkynyt. Onko kyse loukkaantumisesta vai jostain muusta?

Yrität vain. Kaiken takana on Tuohimaa, joka ulosti Kuralahden lukuisten varoitusten jälkeen. Toisin kuin täällä kaikenmaailman "tietäjät" luulevat ei herroilla Matikainen ja Baxter (no ehkä aavistuksen verran) ollut asian kanssa mitään tekemistä. Viime kädessä sponsoreiden ihmettelyt Kuralahden imagon sopivuudesta HIFK:hon tekivät tilanteen päättäjille kestämättömäksi.

Jokainen ymmärtänee Kuralahden tämähetkisen tilanteen epätoivoisuuden, kun viimeinen tarjous HIFK:n suuntaan oli suurinpiirtein ottelukohtainen sopimus. Silti edelleen jotkut "tietäjät" odottavat Kuralahden nousua maajoukkueeseen.
Miksi Karalahtea on varoiteltu, vaikka hän on noudattanut pilkulleen sopimustaan HIFKin kanssa?

Itse ihmettelen Jeren lausuntoa/lipsahdusta lehdistössä vuosien takaa, kun kertoi jälkikasvun tulleen vahingossa.

Miettikää nyt vähän mitä tälläisen kaverin pääkopassa on. Tämän kaverin ryyppäämistä HIFK on tukenut vuosien ajan.
Pussness Lotken tietojen mukaan Jere ei ole ryypännyt, vaan harjoitellut sopimuksensa mukaan omatoimisesti.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tapaus Jere

Itsekään en kuulu Jere-dissaajiin, mutta hyväksyn toki IFK:n toimet. Sen sijaan minä en usko näkeväni Jereä enää IFK-paidassa, ei siksi, että jäisi pohjoiseen vaan yksinkertaisesti siksi, että en usko Jeren selvittävän kautta kunnialla. Kukaan ei ole kommentoinut IS-liigaliitteen pieniä haastatteluja. "Selviääkö" Jere ? Moni uskoi (tai toivoi) että selviää, mutta ne kaksi, jotka Jeren parhaiten tuntevat eivät uskoneet eli Väisänen ja Moberg.
Tämä show oli kyllä sitä luokkaa, että pakko on asettua sen ajatuksen taakse ettei muuta vaihtoehtoa tälle episodille enää ollut kuin Jeren siirtyminen muualle. Mutta luettuani nuo molemmat haastattelut, tuli itselle kuitenkin (sinisilmäinen kun olen) sellainen tunne, että jos jere yleensäkään koskaan tästä suosta nousee. Niin nyt kyllä ollaan rajoilla. Joten kaiken uhallakin laitan veikkaukseni sille kantille, että Jere vihdoinkin hoitaa itsensä kuntoon. Se kuitenkin vaatii todellista rohkeutta kieltäytyä niistä "frendeistä", joille ei tämäkään etäisyys ole riittävä siihen, etteikö Jereä saataisi sivuraiteille jälleen kerran. Sen verran kuitenkin toivon Jerestä myös äijää löytyvän, ettei nyt ihan hehkuttaisi kaikkia muita hienosta käyttäytymisestä ja pelkästään dissaisi Baxteria. Sillä se, että Baxter on Jeren vaimon kanssa tilaanteesta keskustellut ei olisi kenenkään tietoon tullut ellei Jere itse olisi asiasta numeroa tehnyt. Ja jos ei Baxter nyt Jeren vaimoa itselleen havitellut, niin en nyt varsinaisesti osaa nähdä mitä pahaa noissa puheluissa oli. Sillä jos Jere nyt on tosiaankin niin rehellinen kaiken suhteen kun kirjoitukset antavat ymmärtää, niin ei Baxter nyt ihan väärässäkään noisaa lausunnoissan Jeren vaimolle ollut.
Loppukaneettina haluaisin kuitenkin todeta, että vilpittömästi uskon ja toivon tämän projekti "uusi Jere" onnistuvan. Mutta toivon myös siinä valossa, että Jere tulisi aikanaan lopettamaan uransa siinä yhdessä ja ainoassa oikeassa joukkueessa eli IFK:ssa. Sillä itse ainakin näkisin ihan Jeren puheidenkin perusteella, että sitten kun asiat on kunnossa, niin voi luottavaisesti tulla IFK:hon takaisin. Kun on jo itse niin vahvoilla ettei ole porukan vietävissä. Pahimmat kulminaatiopisteet tälläkin kaudella tullee Hesan keikoilla, kun kaverit notkuu hallien kulmilla toivottamassa Jeren tervetulleeksi tekemään uudet enkat kaivarille!
Omasta puolestani siis, jos Jere olet tosissasi nyt, niin tervetuloa takaisin koska tahansa minun IFK:honi.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Veli Isakssonille: Tarkkaan ottaen minäkään en usko, että Jerestä tulee koskaan absolutistia. Uskon kuitenkin siihen, että hän pelaa omalla tyylillään täyden liigakauden 07/08, pääsee ainakin kerran maajoukkuepaitaan ja siirtyy Kärppien jälkeen kulta tai hopea taskussaan joko ulkomaille tai HIFKiin. HIFKiin hän tulee ennenkaikkea siksi, että HIFK tulee kaipaamaan kaiken mahdollisen kasvojenkohotuksen ja good old hifk is back -hypetyksen jo keväällä -08. Jos vielä koutsiksi palaa Psyko Summanen, niinkuin nyt veikkaan, HIFK on vetänyt täyden ympyrän 10 vuodessa.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFKiin hän tulee ennenkaikkea siksi, että HIFK tulee kaipaamaan kaiken mahdollisen kasvojenkohotuksen ja good old hifk is back -hypetyksen jo keväällä -08.

Tämän voin kyllä uskoakin, itse asiassa IFK tarvitsee tuon kasvojen kohotuksen jo paljon aikaisemmin kuin keväällä -08. 3000 myytyä kausikorttia kertoo paljon Baxterin pelityylistä. Muistaakseni viime vuonna tuossa vastaavassa aviisissa luki 4200. Se on aika perkeleenmoinen pudotus kun kausarimyynnistä lähtee neljännes helvettiin. Sitä ei toki yksi Jere ole aiheuttanut, mutta ainahan voidaan spekuloida sillä, mikäs se Jeren osuus niistä lipuistä nyt oikein on ollut. Jere lienee sittenkin palkkansa ansainnut. Tuhat kausaria on reilut puoli miljoonaa euroa.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jeren arvo??

Tämän voin kyllä uskoakin, itse asiassa IFK tarvitsee tuon kasvojen kohotuksen jo paljon aikaisemmin kuin keväällä -08. 3000 myytyä kausikorttia kertoo paljon Baxterin pelityylistä. Muistaakseni viime vuonna tuossa vastaavassa aviisissa luki 4200. Se on aika perkeleenmoinen pudotus kun kausarimyynnistä lähtee neljännes helvettiin. Sitä ei toki yksi Jere ole aiheuttanut, mutta ainahan voidaan spekuloida sillä, mikäs se Jeren osuus niistä lipuistä nyt oikein on ollut. Jere lienee sittenkin palkkansa ansainnut. Tuhat kausaria on reilut puoli miljoonaa euroa.
No tällä logiikalla voidaan myös kysyä, mikä olisi ollut Sheddenin vaikutus kausarimyyntiin edellisellä kaudella, tai vaikkapa tälläkin kaudella? Olisiko hän palkkansa ansainnut. Jotenkin muitelisin silloin joidenkin herrojen täällä todenneen, ettei kukaan ole tuon rahan arvoinen mitä Shedden silloin pyysi! Vai onko tosiaankin muisti minulla näin lyhyt??
Ja jotta ei mennä ihan asian sivusta, niin aika moni täällä, minä itsekin, olin valmis tämän shown jälkeen Jerestä tälle kaudelle luopumaan. Mutta tarinan luettuani, olen myös valmis ottamaan Jeren koska tahansa takaisin. Kunhan nyt ensin saa itsensä takaisin ruotuun.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Jere toki takaisin HIFK:hon kaudeksi 08-09 ja Summanen valmentajaksi. Just nyt en jaksa paljon Jeren tekemisistä innostua, mutta eihän tässä ikuisesti jaksa Jerellekään murjottaa, jos pelaaminen ja harjoitteleminen HIFK:ssa kiinnostavat vuoden tauon jälkeen. Summanen saattaisi olla juuri sopivanlainen valmentaja Jeren pitämiseksi aisoissa HIFK:ssa, jos sellaista valmentajaa nyt onkaan olemassa.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Faktaa? Siis oikeata faktaa Jerestä?

Älä vanhoja kaivele. Kohta finnishninja karauttaa paikalle ja vastaa tämän ketjun jokaiseen viestiin parilla nerokkaalla kysymyksellä. Vai oliko kellään faktaa siitä mitä on tapahtunut, montako annosta alkoholia Jere joi jne. Faktaa siis, ei mitään arveluita tai huhupuheita..

Ja virkistetään mieltä ihan muutamalla otteella:
"Tiedätkö sinä? Olen kysynyt tätä monesti. Moni täällä näyttää olevan sitä mieltä, siis mieltä, että Jere juo liikaa. Mutta mikä on liikaa ja miten paljon Jere todellisuudessa juo? Voitko sinä vastata tähän?" -finnishninja

"Tunnetko Jeren?" -finnishninja

"Jos siis joku jääkiekkoilija on lihaskunnoltaan erinomaisessa kunnossa, hänen ei tarvitse viettää salilla yhtä paljon aikaa kuin sellaisen, joka on vaikka iän puolesta aika hento." -finnishninja

"Mutta kuka tietää miten paljon Jere treenaa? Tässä on myös kysymys samasta asiasta kuin juominen. Miten kritisoida jonkun treenaamista, jos ei edes tiedä treenaako hän vai ei? Ja miksi treenaa tai ei treenaa?
Lenkkikaverini Jere juo vain vettä. " -finnishninja

"Kuka tietää täällä mitä vaaka näytti kauden alussa ja miksi näytti? Kuka tietää paljon se näytti kauden puolessa välissä ja lopussa ja miksi näytti? " -finnishninja

"Et taida myöskään tietää, oliko se ensimmäinen olut, toinen, vaiko 10:s. " -finnishninja
---

HAHA! Eipä muuten tiedä että onko Jere nytkään oikeasti ruvennut millekään raittiuskuurille. Siis oikeasti? Vai oliko jollain faktaa?
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämän voin kyllä uskoakin, itse asiassa IFK tarvitsee tuon kasvojen kohotuksen jo paljon aikaisemmin kuin keväällä -08. 3000 myytyä kausikorttia kertoo paljon Baxterin pelityylistä.

Vitun Baxter. Saatanan jeesustelija ei ylilyönnyt ja unohti kuittivihon himaan, kun olisi pitänyt kouluttaa HIFK:n organisaation lippujen/kausareiden hinnoista päättävää tahoa. Vittujen vittu.

PS. Baxterin joukkueen viimeinen pleijarimatsi oli kokonaisuudessaan viihdyttävintä, fyysistä HIFK-kiekkoa vuosiin ja parempaa kuin kertaakaan Sheddenin kaudella. Väärin pelattu.
 
Viimeksi muokattu:

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Eikun Baxter pois ja Francis tilalle ja samalla 1000 myytyä kausaria. Näinhän se menee. No kausareiden vähäiseen menekkiin ei ole syynä Jere eikä Baxter vaan vuosia kestänyt alennustila seurassa.
 

Bulldog

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, St Pauli
Uskoisin että Jeren tuoma lisä Raksilaan on 400-500 uutta katsojaa per peli, siitä voi jokainen laskea paljonko fyffee tulee Arposen/Junnon kirstuun kauden aikana. Kun tähän laskee lisäksi fanikamamyynnin, puhutaan todella merkittävistä summista. IFK:n lipunmyynti ei putoaa Jeren siirtymisen johdosta, siihen on olemassa syitä jotka pitää katsoa joukkueen viimeisten vuosien huonon menestyksen johdosta ja joukkueen päämäärättömän johtamistavan johdosta.
Uskon Jeren kauden Kärpissä olevan menestyksekäs, mikäli loukkaantumisia ei tule pelaa hän keväällä maajoukkueessa ja MM-skaboissa.Veikkaampa myös että tulee olemaan roolinsa puitteissa Kärppien mestaruuden takuumiehiä. Mielelläni ottaisin Jeren takaisin IFK:n kaudelle 08-09, mutta en ihmettele vaikka näkisimme hänet vielä NHL:ssä.
Ja lopuksi, kuten Isaksson ja Jhagg uumoilevat uskon ja toivon että Raadon paluu IFK:n puikkoihin tapahtuu ensi kaudella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös