Joo en itsekään kannata mitään Standing-ovationeita tälle miehelle mutta tuskinpa Jere kaikkensa teki päästäkseen pois. Jere tarjosi varmasti IFK:llekin tätä "päihteettömyys-systeemiä" mutta koska IFK oli kurkkuansa myöten täynnä miehen seikkailuja, oli ainoa oikea ratkaisu tehdä ns. "kovia päätöksiä" vihdoinkin. Itse näenkin, että Jerguksen ulostaminen oli ainoa oikea ratkaisu.
Siirto muihin ympyröihin lienee kuitenkin Jerelle itselleen paras ratkaisu. Toivon, että kaveri pääsisi takaisin jaloilleen, ja palaisi huipulle. Vilipittömästi Tsemppiä Jerelle!
No niin tätä voi katsoa monelta kantilta, itse olen sitä mieltä, että buuata saa ihan miten paljon haluaa tälle kaverille. Koko kesän kun oli taas saanu dokata niin taas pystyi alkamaan puhumaan paskaa siitä miten nyt laitetaan mies kuntoon, ikinä en enää dokaa jne jne. Kyllä minusta voi ihan hyvin sanoa Jeren menneen aika pitkälle (kirjaimellisestikkin) päästäkseen pois IFK:sta (ei ehkä täysin tietoisesti, mutta ei kyllä ainakaan tietoisesti tehnyt mitään sen eteen, että joukkueessa olisi halunnut pelata, kunnes taas kesän dokailujen jälkeen alkoi normaalit tyhjät ja katteettomat lupaukset sarja) ja viimein siinä onnistui.
Itseltä on menny maku miehestä, puhuu yhtä, tekee toista ja puhuu taas kolmatta. Ei tarvita enää minun IFK:ssani koskaan, kiitos kysymästä.