Kysymyksiä, kommentteja, palautetta moderaattoreille ja keskustelupalstan ylläpidolle

  • 614 681
  • 3 079
Tila
Viestiketju on suljettu.

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikö Artjukhin ja hänen tekonsa pelaajana liity "Anaheim Ducks 2009-2010" ketjuun? Kuitenkin siellä pelaa tulevalla kaudella.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Onko nyt niin että jos kerron miten Jomppa_koolle kävi naisasiassaan niin saan pelikieltoa? Tarkennuksena sellaista että Jomppa_koo ei ole minua pyytänyt asiasta kertomaan, vaan hän on toisella palstalla kertonut miten homma etenee.

Siksi kysyn kun joku oli käsittääkseni saanut pelikieltoa kertoessaan pelikiellossa olevan terveisiä.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Siksi kysyn kun joku oli käsittääkseni saanut pelikieltoa kertoessaan pelikiellossa olevan terveisiä.

Itsehän en myönnä olevani moderaattori, mutta näitä tapauksia on ollut useampiakin vuosien varrella. Mielestäni looginen linja, jotta meno ei mene hulinaksi näiden viestien välityksen osalta.

t: modejen ystävä ja fani
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Joo, olen samaa mieltä. Mutta hainkin sitä että saako siitä kertoa mitä pelikieltoinen juttelee toisella palstalla.

Niin, ei kai sille palstalle linkittämistä ainakaan voi kieltää? Muutenhan - siis jos säännöt olisivat samat kaikille - pitäisi Mode-setien selata jokainen palstalle lähetetty linkki ja selvittää, ei kai sinne vain ole kirjoittanut kukaan sellainen, joka on pelikiellossa täältä.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Niin, ei kai sille palstalle linkittämistä ainakaan voi kieltää? Muutenhan - siis jos säännöt olisivat samat kaikille - pitäisi Mode-setien selata jokainen palstalle lähetetty linkki ja selvittää, ei kai sinne vain ole kirjoittanut kukaan sellainen, joka on pelikiellossa täältä.

Tämän palstan nimimerkin yhdistäminen toisen palstan nimimerkkiin saattaa olla kiellettyä ;)
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mutta hainkin sitä että saako siitä kertoa mitä pelikieltoinen juttelee toisella palstalla.

Minun tietääkseni tämä ei ole kiellettyä. Sen sijaan jos esimerkiksi pelikiellossa oleva heppu lähettää minulle yksityisviestillä tiedon jotta "kerro muillekin että Lukko on paska" ja minä sen julistan palstalla ja kerron vielä kuka näin käski sanomaan, niin silloin häkki heilahtaa.

Näin minä olen tämän asian ymmärtänyt mutta voi olla että olen ymmärtänyt tapani mukaan pieleen.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
"Näytä popup-ilmoitus uudesta yksityisviestistä"

Pitäiskö tuon toimia? Mulle ei ainakaan tule Firefoxilla mitään ilmoitusta, eikä tullut myöskään IE:llä ja Google Chromella kun kokeilin niitä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Voisitteko erottaa Yleisurheilun MM-ketjusta omaksi keskustelukseen keihäänheiton valmennusasiat Suomessa, kiitos. Kisat menivät jo, mutta jälkipyykki ei enää liity niihin.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ehdotan nollatoleranssia näille BB-aiheisille viesteille muualla kuin niille omistetussa ketjussa. Välitöntä penalttia aiheesta jotain muihin ketjuihin kirjoittamisesta.

Kuten minulle tästä.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Komppaan toveri Ruutiveijaria. Ampparit.com kerää päivän papukaijamerkin kustomiprofiilillaan "Ei Big Brotheria".
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Komppaan toveri Ruutiveijaria. Ampparit.com kerää päivän papukaijamerkin kustomiprofiilillaan "Ei Big Brotheria".

Annamme sen kymmenen pistettäkin vielä kaupan päälle. Kauniilta näyttää Ampparit kun ei ole nimeltä mainitsematonta tauhkaa koko sivu täysi.
Ruutiveijarille voidaan antaa kerta anteeksi, seuraavasta sietäisi paukahtaa vähintään kuukausi penalttia.

Ettei mene OT:n puolelle: Mitä kuuluu moderaattorit, onko mukava päivä?
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Ehdotan nollatoleranssia näille BB-aiheisille viesteille muualla kuin niille omistetussa ketjussa. Välitöntä penalttia aiheesta jotain muihin ketjuihin kirjoittamisesta.

En yleensä lämpene tällaisille kieltolaeille, mutta nyt on alkanut tuntua että jos tällaista ohjetta ei lanseerata, Jatkoajan lukeminen on mahdotonta tulevien kuukausien(?) ajan. Se paska on vasta alkanut ja jo nyt se on ottamassa nauruketjuja haltuunsa.
 

J.Petke

Jäsen
Ehdotan nollatoleranssia näille BB-aiheisille viesteille muualla kuin niille omistetussa ketjussa. Välitöntä penalttia aiheesta jotain muihin ketjuihin kirjoittamisesta.

Kuten minulle tästä.

Kysyisin ihan mielenkiinnosta, että missä muissa ketjuissa näitä juttuja on ollut? Itse en ole niihin törmännyt lainkaan joten luen varmasti vääriä ketjuja. Korkeintaan olen nähnyt "vittu mä en katso tommosta paskaa" viesteihin. Asukkaista tai tapahtumista jutteluun en ole kyllä törmännyt.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kysyisin ihan mielenkiinnosta, että missä muissa ketjuissa näitä juttuja on ollut?
Viimeisimpänä vastaan tullut "Mille naurat juuri nyt?", " Päivän "uutinen"... " ja "Asia, joka "avautui" minulle" ketjuissa.

Ja ohjelma on tainnut alkaa vasta pari päivää sitten?
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Mahtaisikohan tuo "Yöketju" olla enemmän kierrätyskeskukseen kuuluvaa tavaraa? Ja hyönteisketjun voisi mielestäni otsikoida "hyönteiset ja muut ötökät", koska siellä keskustellaan muistakin ötiäisistä kuin hyönteisistä.

Joo, turhanpäiväistä pilkunnussintaa, mutta kuitenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös