Eikö Artjukhin ja hänen tekonsa pelaajana liity "Anaheim Ducks 2009-2010" ketjuun? Kuitenkin siellä pelaa tulevalla kaudella.
Muutenkin aika erikoinen ratkaisu pistää koko ketju lukkoon. Eivätkö pelikiellot enää kuulu Modejen arsenaaliin?
Eikö Artjukhin ja hänen tekonsa pelaajana liity "Anaheim Ducks 2009-2010" ketjuun? Kuitenkin siellä pelaa tulevalla kaudella.
Eivätkö pelikiellot enää kuulu Modejen arsenaaliin?
Siksi kysyn kun joku oli käsittääkseni saanut pelikieltoa kertoessaan pelikiellossa olevan terveisiä.
Joo, olen samaa mieltä. Mutta hainkin sitä että saako siitä kertoa mitä pelikieltoinen juttelee toisella palstalla.Mielestäni looginen linja, jotta meno ei mene hulinaksi näiden viestien välityksen osalta.
Joo, olen samaa mieltä. Mutta hainkin sitä että saako siitä kertoa mitä pelikieltoinen juttelee toisella palstalla.
Niin, ei kai sille palstalle linkittämistä ainakaan voi kieltää? Muutenhan - siis jos säännöt olisivat samat kaikille - pitäisi Mode-setien selata jokainen palstalle lähetetty linkki ja selvittää, ei kai sinne vain ole kirjoittanut kukaan sellainen, joka on pelikiellossa täältä.
Mutta hainkin sitä että saako siitä kertoa mitä pelikieltoinen juttelee toisella palstalla.
"Näytä popup-ilmoitus uudesta yksityisviestistä"
Pitäiskö tuon toimia? Mulle ei ainakaan tule Firefoxilla mitään ilmoitusta, eikä tullut myöskään IE:llä ja Google Chromella kun kokeilin niitä.
Onko sinulla "pop-up blocker" päällä selaimessasi?
Komppaan toveri Ruutiveijaria. Ampparit.com kerää päivän papukaijamerkin kustomiprofiilillaan "Ei Big Brotheria".
Ehdotan nollatoleranssia näille BB-aiheisille viesteille muualla kuin niille omistetussa ketjussa. Välitöntä penalttia aiheesta jotain muihin ketjuihin kirjoittamisesta.
Ehdotan nollatoleranssia näille BB-aiheisille viesteille muualla kuin niille omistetussa ketjussa. Välitöntä penalttia aiheesta jotain muihin ketjuihin kirjoittamisesta.
Kuten minulle tästä.
Viimeisimpänä vastaan tullut "Mille naurat juuri nyt?", " Päivän "uutinen"... " ja "Asia, joka "avautui" minulle" ketjuissa.Kysyisin ihan mielenkiinnosta, että missä muissa ketjuissa näitä juttuja on ollut?
Viimeisimpänä vastaan tullut "Mille naurat juuri nyt?", " Päivän "uutinen"... " ja "Asia, joka "avautui" minulle" ketjuissa.
Ja ohjelma on tainnut alkaa vasta pari päivää sitten?
Veikkaan, että seuraat kyseistä ohjelmaa? Turha sinunkaan vetää pikkareita vakoon jos minä en siitä tai sen oheisilmiöistä halua tietää.Tuo on kyllä aivan kamalaa, kiitos varoituksesta! Minulle meinaa kanssa tulla moisesta näppyjä.
Tämä pisti vähän silmään.Mode kirjoitti:Nimimerkin maki8511 kirjoitusoikeudet on poistettu, koska kiinnostusta jääkiekosta kirjoittamiseen ei löytynyt.