F.A.Q.
Sen jälkeen kun Jatkoajan historian paras ketju Turenki Elimenation Game™ lyötiin lukkoon, ei mikään ketju ole pyhä tai turvassa lukitsemiselta. Laitettiinhan "Ketä polkaisisit?"-ketju myös, oli suosituimpia.
Olen toki sitä mieltä että ketjunavauksien suhteen tulee olla kriittinen.
Ketjunavauksille saisi olla vaikka joku oma mallinsa, josta aina selkiäisi kunnolla edes mistä puhutaan. Päivänpolttavien ja ajankohtaisten uutisiin liittyvien ketjujen kanssa nyt riittää kun sytyttää tulitikun sen verran että edes pelkän raapaisun kuulee joku, esim. pieni pohdinta/mielipide ja viittaus kyseiseen uutiseen, mutta etenkin jos kyseessä on musiikki- tai kulttuuriaiheinen, saatikka humoroismia™ lipeltä liippaava yleismaailmallinen aihe tai pohdinta kuten seksi tai karvanoppa-Tojotat, kaivakoot ihmiset vaikka Paitselon/Predatorin tai ervatsalon ketjunavauksia historian varrelta ja häärätkööt kunnolla kyhätyn kokon ennenkuin yritättekään kaivaa mitään tulentekovehkeitä. Eivät ne yhtä hauskoja ole kuin minulla mutta itse valitsen prinssini ja prinsessani. NIH!
Onni/onnellisuus/hyvä fiilis-ketjuja ei tarvita lisää. Voihan sitä perkele sanoa Onnellisuusketjussa jos on vain pikkaisen naseva fiilis! Teidän muiden tunnelmat eivät sitäpaitsi kiinnosta pätkääkään meikäläistä, hyvät mielipiteet kyllä.
Youtube-ketjuja ei tarvita myöskään, eikä erikseen R.I.P.-ketjuja jokaiselle BB-Kedille.
Äänestyksiin hyviä vaihtoehtoja ja mahdollinen kunnon pohjustus. Ei Lars Ulrichia.
Gay-ketjunavaukset ovat myös ok, jos kestätte vittuilun.
Lukekaa tuo mitä just kirjoitin.