Iceberg kirjoitti:Moderaattorit "Jatkoaikalaiset tarjoavat työtä" -ketjussa.
"Työnvälitys, vaikka hyvä ja kannatettava asia onkin, ei tälle foorumille kuulu."
Miksei? Mielestäni erittäin hyvä ja tarpeellinen ketjun avaus.
Eikös tuo ole aivan luonnollista kun perunakerhon kirjoittajaa "rikotaan"?archieG kirjoitti:Siis mitä helvettiä? Nimimerkki JAN saa vitutusketjussa tapahtuneesta avautumisesta pelikieltoa? Minkäs vitun takia se vitutusketju sitten on olemassa, jos siellä ei saa vituttaa?
Nytkö vasta huomasit, että säännöt eivät koske kaikkia kirjoittajia?archieG kirjoitti:Edit. Onko nimimerkki wilcolla jokin pakottava tarve käydä vitutusketjussa provosoimassa vittuuntuneita kirjoittajia vielä enempään vitutukseen?
archieG kirjoitti:Siis mitä helvettiä? Nimimerkki JAN saa vitutusketjussa tapahtuneesta avautumisesta pelikieltoa? Minkäs vitun takia se vitutusketju sitten on olemassa, jos siellä ei saa vituttaa?
Edit. Onko nimimerkki wilcolla jokin pakottava tarve käydä vitutusketjussa provosoimassa vittuuntuneita kirjoittajia vielä enempään vitutukseen?
Että silleen...
wilco kirjoitti:Niin, eikö sitten minua saa vituttaa turha itkeminen? Pitääkö jokaiseen vitutusketjun viestiin kirjoittaa sana "vittu", että se kelpaisi, mielestäsi, siihen ketjuun? Eikö vitutusketjussa ole tarkoitus kuitenkin keskustella, kun se kerran on keskustelupuolella eikä tuolla kierrätyskeskuksessa, jossa on kaikki listaavat ketjut?
Ja tietääkseni samat säännöt koskevat minua. Se vain tuntuu olevan joillekkin kova paikka, kun en täällä koko ajan kiroile ja itkeä pillitä kaikesta. Ja etenkään, jos en ole muutaman kirjoittajan kanssa samaa mieltä jostain.
Että silleen...
archieG kirjoitti:Voit tietysti mennä lukemaan palstan säännöt. Siellä mainitaan jotain turhasta provoamisesta ja viesteistä, joiden ainoa tarkoitus on saada vaan tunteet kiehumaan, niin kuin ko. tapauksessa kävi...
Että silleen...
wilco kirjoitti:Olenko minä sitten syyllinen siihen, että joku ottaa asiasta herneen nenään ja toinen taas ei? Enkä ole kirjoittanut tekstejäni saadakseni toiset pois tolaltaan, vaikka näin selkeästi tuntuu jostain syystä käyvän, kirjoitin sitten mitä tahansa. Enemmän voisivat ne heput, joilla lähtee elämä käsistä jonkin Jatkoajan kirjoituksen takia, tutkiskella omaa elämäänsä ja mikä siinä on tärkeätä.
wilco kirjoitti:Muuten kuinkakohan moni muukin on Jatkoajassa maininnut, että opiskelijoiden kannattaisi lukea ohjeita ja oikeasti laskea ne tulonsa? Ja vielä lievästi vittumaisemmin kuin minä. Jos nyt tuosta asiasta oli kyse.
archieG kirjoitti:Voit tietysti mennä lukemaan palstan säännöt. Siellä mainitaan jotain turhasta provoamisesta ja viesteistä, joiden ainoa tarkoitus on saada vaan tunteet kiehumaan, niin kuin ko. tapauksessa kävi...
HN kirjoitti:Eikös Google sitoutunut YouTuben ostaessaan valvomaan, ettei YT riko tekijänoikeuksia? Mikäli asia on niin kuin muistan, on mielestäni linkittäjällä oikeus luottaa YT-videoiden laillisuuteen.
Enää pitäisi tietää, mikä on disclaimer. Tai siis kyllähän minä tiedän, mikä se on, mutta voisitko kääntää tuon sanan suomen kielelle?DAF kirjoitti:Eikö siellä muka ole disclaimereita?
No huonosti näyttää Google tässä asiassa onnistuneen toistaiseksi. Niin no, eihän se palvelun vika ole, että käyttäjät sinne laittavat tekijänoikeuden alaista materiaalia.HN kirjoitti:Eikös Google sitoutunut YouTuben ostaessaan valvomaan, ettei YT riko tekijänoikeuksia?
Lawless kirjoitti:Enää pitäisi tietää, mikä on disclaimer. Tai siis kyllähän minä tiedän, mikä se on, mutta voisitko kääntää tuon sanan suomen kielelle?
DAF kirjoitti:En, koska sille ei ole hyvää suomenkielistä vastinetta.
Hmm, arvon ystäväni Blackie! Luulenpa, että tässä tapauksessa kysymys huumorintajun rajasta on hieman häilyvä ajatuksena. Eihän sitä nyt ihan mahdottomia voi vaatia.Blackie kirjoitti:Sellainen pyyntö vain, että voisitteko ystävällisesti pistää yv:tä, jos kirjoitteluni on menossa sääntöjen vastaiseksi, ettei ihan suoriksi vaan viedä kirjoitusoikeuksia pois tai vastaavaa? Kun en tiedä, missä se huumorintajun raja tarkalleen menee arvoisilla moderaattoreilla.
psycodad kirjoitti:Eihän mun tarvii enää tehdä mitään, hyvin te jätkät vedätte!
Ottelussa voittaa se parempi jengi. 1-6
Ainahan tuollaisista on pelikieltoa saanut. Tosin, mielestäni viikko olisi riittänyt aivan mainiosti, vaikka psychodadilla onkin aikaisempia rikkeitä rasitteenaan. Kuukausi tuosta oli kyllä aika kova tuomio.Olkku kirjoitti:Jos tuosta saa kuukauden pelikiellon.
Trenchtown kirjoitti:Asiahan ei tietenkään minulle kuulu minulle, mutta mielestäni tuossa Olkun lainaamassa viestissä on kaikki tarvittavat edellytykset nykysääntöjen mukaiseen pelikieltoon. Sisällötön viesti tulosveikkauksella.