"Heittää bensaa liekkeihin". Eli tehdä daespoot missä tahansa taklaus/tappeluketjussa.Mitä tarkoittaa flametus? Ja tuttuun tyyliin pelkät vittuilut ja naljailut yv:llä kiitos.
"Heittää bensaa liekkeihin". Eli tehdä daespoot missä tahansa taklaus/tappeluketjussa.Mitä tarkoittaa flametus? Ja tuttuun tyyliin pelkät vittuilut ja naljailut yv:llä kiitos.
"Heittää bensaa liekkeihin". Eli tehdä daespoot missä tahansa taklaus/tappeluketjussa.
Eli tehdä daespoot missä tahansa taklaus/tappeluketjussa.
Virta päälle Halmela, Siffan henkilöllisyys oli jo aikaisemmin paljastettu julkisesti hänen perheenjäsenensä toimesta.
Mutta entäs jos paljastuksen kohde ei itse halua tulla paljastetuksi? Sitähän varten tuo sääntö on olemassa.Virta päälle Halmela, Siffan henkilöllisyys oli jo aikaisemmin paljastettu julkisesti hänen perheenjäsenensä toimesta.
Sitähän varten tuo sääntö on olemassa.
mutta melkoinen foliohattu saa taas olla, jos epäilee jo kertaalleen palstalta pois potkitun Daespoon olevan jotenkin moderaattoreiden "suojeluksessa".
Ei suojeluksessa, vaan...
En nyt viitsi kuitenkaan julkaista hänen tai kakkosnimimerkkinsä yksityisviestejä minulle.
Voin tässä nyt julkisesti kumota tämän vihjailun tässä.
PS. Onko nimimerkki Siffa koskaan sanonut olevansa se jota hänen väitetään olevan? Ei niin.
Samanlainen mielikuva minullakin on, muten myöskään muista missä yhteydessä se tuli vastaan. Siinä mielessä tavallaan ymmärrän tuon "lievennyksen" Daespoon kohdalla, vaikka periaatteessa dynamo68 tässä nyt joutui sijaiskärsijäksi.Itse asiassa on, eikä siitä ole kauaa aikaa.
- - -
Rupesi seuraavanlainen kysymys mietityttämään, kun läppärin ankean näytön jälkeen pääsin selailemaan Jatkoajan foorumia vähän paremmalla näytöllä ja isommalla resoluutiolla:
Millä resoluutiolla määritetään one-liner? Jos kirjoitan vaikkapa puolitoista riviä tekstiä 1024x768 resoluutiolla, ei se ole esim. 1920x1080 ruudulla riviäkään. Mistä siis voi tietää rikkooko palstan sääntöjä? Jonkunlainen määritelmähän tähän on pakko löytyä?
Riippuu pitkälti moderaattorista, ja sopiiko oneliner omiin mieltymyksiin.
Ei ole kiinni näytöstä eikä resoluutiosta, vaan kirjoittajasta ja lukijasta. Tarkkaa merkkimäärää ei ole kukaan ilmoittanut mutta ainakaan linkin (foorumilaisen viestihistoriaa) takaa löytyvä setti ei ole pelikieltoihin johtanut.Rupesi seuraavanlainen kysymys mietityttämään, kun läppärin ankean näytön jälkeen pääsin selailemaan Jatkoajan foorumia vähän paremmalla näytöllä ja isommalla resoluutiolla:
Millä resoluutiolla määritetään one-liner? Jos kirjoitan vaikkapa puolitoista riviä tekstiä 1024x768 resoluutiolla, ei se ole esim. 1920x1080 ruudulla riviäkään. Mistä siis voi tietää rikkooko palstan sääntöjä? Jonkunlainen määritelmähän tähän on pakko löytyä?
Jos minä sitten kirjoittaisin johonkin ketjuun, että hei, nimimerkki Teemu Selänne on oikea Teemu Selänne, saisinko pelikieltoa?
Aika epätodennäköistä se nyt kuitenkin on, että itse Selänne tänne kirjoittelisi.
Itse asiassa on, eikä siitä ole kauaa aikaa. Ketjua en muista (enkä jaksa enää kaivaa esille), mutta kävi omiin silmiini vahvasti, koska olin miettinyt itse tätä siffan oikeaa henkilöllisyyttä ja epäilyni saivat itse silloin vahvistuksen. Mutta en itse kuitenkaan lähde asialla julkisesti retostelemaan.
Eli oikeastaan yksinkertaistettuna: Jos minä kirjoitan jonkun olevan se tietty henkilö, jonka kaikki tietävät tietyksi henkilöksi, mutta hän ei ole itse sanonut olevansa se, keneksi kaikki hänet tietävät ja hän sataprosenttisesti se on, saanko pelikiellon? Olipa sekava. Tarvitsee varmaan lakimiehen tulkitsemaan.
Mielestäni esimerkkisi ei liity Daespoon tapaukseen mitenkään. En muista nähneeni Siffan postanneen foorumille viestiä, jossa hän julkistaisi henkilöllisyytensä. Monet tuntuvat vetävän hyvinkin vahvoja johtopäätöksiä muutamista tänne postatuista lehtijutuista, mutta Siffa itse ei ole nimimerkkinsä takana olevasta henkilöstä muistaakseni puhunut.Kysymys sivuten tuota Daespoon jäähyä.
Kuvitellaan, että Jatkoajan keskustelupalstalle rekisteröityisi nimimerkki Teemu Selänne. Kyseinen nimimerkki kirjoittaisi todella asiantuntevia kommentteja Anaheimin tilanteesta, Teemu Selänteen loukkaantumisista yms. Kommentit ja havainnot olisivat sellaisia, mitä ei kukaan muu voisi tietää paitsi sellainen, joka oikeasti pelaa Anaheimissa. Nimimerkki Teemu Selänne ei missään kohtaa kirjoittaisi yhteenkään viestiin olevansa oikea Teemu Selänne, mutta se paistaisi läpi nimimerkki Teemu Selänteen kirjoituksista ja kaikki sen myös tietäisivät.
Jos minä sitten kirjoittaisin johonkin ketjuun, että hei, nimimerkki Teemu Selänne on oikea Teemu Selänne, saisinko pelikieltoa?
Tämä on epämääräistä arvuuttelua ja vihjailua. Koeta nyt muistaa ketju, niin käydään katsomassa, mitä sinne olen käsillä olevasta aiheesta kirjoittanut. Itse en muista kirjoittaneeni sitä, mitä nyt vihjailet.