Ei tuon työmäärän taakse voi piiloutua. Täällä on säännöt, niitä noudattamalla kaikilla on kivaa. Jos joku lipsahtaa sääntöviidakon väärälle puolelle tai harmaalle alueelle, sitten asiasta pitää huomauttaa tai ryhtyä rankempiin toimenpiteisiin. Eli täsmälleen sitä puuhaa, mitä modet tekevät nyt ja ovat aina tehneet.
Jos se video on youtubessa, se on jo läpäissyt jo aivan helvetin tiukan seulan ja on lähes 100 % varmasti levityskelpoista materiaalia. Jos ei ole, youtube pitää siitä huolen 100 % varmasti. Moderaattorien kuorma ei kasva tippaakaan noista videoista. Päinvastoin, linkin kuvaus jää tarpeettomaksi, koska video/img-tagi tekee sen ihan itse. Ja jos lataan tänne itse ottamani kuvan, tekijänoikeudet ovat minulla ja saan jakaa kuvaani, jos minua huvittaa (kunhan se ei ole hyvän maun vastainen). Jos se kuva onkin jonkun muun ottama, se on sen kuvapalvelun ylläpitäjän ongelma. Jatkoajassa on vain linkki, ei se itse kuva. How simple can it be? Jos linkin takana on epäilyttävää materiaalia, siitä pitää informoida sitä toista saittia ja se toinen saitti tekee tarvittavat toimenpiteet. Ja siinä vaiheessa Jatkoajan keskusteluun ilmestyy ikoni, joka ilmoittaa, että kuvaa/videota ei pystytä näyttämään.
Jatkoaika on vastuussa siitä materiaalista, mikä on Jatkoajan serverillä, eikö? Jatkoajan servereillä on nämä tekstit. Niiden kanssa olettekin tehneet esimerkillistä työtä. Laittomuudet on karsittu nopeasti pios.
Eli onko tämä edelleenkään mietitty ihan loppuun asti? Oletteko modet aivan varmoja, että teille tulee yhden ainutta tekijänoikeusjuttua eteen, jos se linkattu materiaali ei yksinkertaisesti ole teidän servereillänne vaan jossain ihan muualla?