Kysymyksiä keskustelupalstan moderaattoreille ja ylläpidolle II

  • 1 081 790
  • 6 308

Scipio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Mestis -logosta ei saa mitään selvää. Se näyttää noin pienenä lähinnä jonkinlaiselta tahralta.

Toimisi varmaan paremmin ilman tuota taustaa liitteen tyyliin:

Kannatan Floikkarin ehdotusta. Tuo nykyinen näyttää joltain lokin paskalta koneen ruudussa. Ei hjyvä.
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikö Mestiksen osalta voitaisi käyttää sitä virallista uutta logoa, eikä tuota kilpimallia?
 

Ylläpito

Administrator
Palsta oli hetken aikaa äsken hidas/ei vastannut lainkaan, mutta nyt tuntuisi taas pelittävän. Vika oli meidän palveluntarjoajan päässä, odotellaan vielä vastausta mikä meni vikaan.
 

Ylläpito

Administrator
Mestis -logosta ei saa mitään selvää. Se näyttää noin pienenä lähinnä jonkinlaiselta tahralta.

Toimisi varmaan paremmin ilman tuota taustaa liitteen tyyliin:

Kannatan Floikkarin ehdotusta. Tuo nykyinen näyttää joltain lokin paskalta koneen ruudussa. Ei hjyvä.

Eikö Mestiksen osalta voitaisi käyttää sitä virallista uutta logoa, eikä tuota kilpimallia?

Se oli hetken aluksi se virallinen logo, mutta se toimi jopa vielä huonommin. Skaalautuu vähän nihkeästi nämä Mestiksen uudet logot.
 

Ylläpito

Administrator
Edelleen esiintyy ongelmia. Vian aiheuttaja on paikallistettu palveluntarjoajan päässä ja korjaustoimenpiteet ovat menossa. Menkää ulos, siellä on kuulemma helle.
 
Mestiksen logoksi voisi ottaa jonkun vapaan lisenssin kuvan jos ei puuhastelijoiden omat logot skulaa.
 

Liitteet

  • mestis.png
    mestis.png
    37,2 KB · kertaa luettu: 306

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Valitettavaa, jos tuo parin tunnin muokkausaika viestin jälkeen säilyy pysyvästi. Esimerkiksi viime yönä naputtelin uuden Valioliigaketjun, johon tuhraantui melkein tunti. En millään jaksanut lukea sanatarkasti tekstiäni uudestaan, vaan menin nukkumaan. Aamulla huomasin pari kirjoitusvirhettä mutta muokata ei voi. Miksi tuollainen rajoitus on käytössä, kun sillä on vain negatiivisia puolia? Minä ainakin haluaisin lukea ja tuottaa virheetöntä tekstiä. Ylläpidon jos jonkun luulisin olevan samaa mieltä.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Saisiko tuon uuden sairaslista -ketjun pysyväksi? Jokeriosiosta siis ja kiitos jo etukäteen.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Hyvät jatkoajan Moderaattorit,

Olisiko mitenkään mahdollista siirtää tuo kierrätyskeskukseen avaamani ketju "Tulisiko Suomen vetäytyä Ottawan sopimuksesta?" yleisen keskustelun puolelle ja poistaa tuo äänestys? Ketjun nimeäkin voisi muuttaa vaikkapa muotoon "Ottawan sopimus". Äänestysaika on jo ummessa, mutta keskustelua aiheesta näyttää riittävän paljonkin.

Uskoisin, että tällainen liike lisäisi palstan vetovoimaa ja parantaa kilpailukykyä muihin keskustelupalstoihin nähden.

Kiitos paljon.

Ystävällisin terveisin,

Alfred E Neuman
*insert title*
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Miksi tällä palstalla on säännöt kun tuomiot langetetaan kuitenkin pärstäkertoimen mukaan?
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Moi!

Palstapersoona FASlapsi on tänään napannut kuukauden rankun säännön 7 perusteella, eli netiketin rikkominen. Onks taustalla mahdollisesti hyvin lievä isällinen vittuilu Jatkoajan toimituksen jäsenelle tai hänen "söpöilyn" kohteelle?

En mä mitään tietenkään vihjaa, mut kysyn vaan ihan varmuuden vuoksi, eli onks @Jaws ja muut vapaaehtoistyöläiset modejen erityissuojelussa?

Kiitos jo etukäteen asiallisesta vastauksesta ja iloista viikonloppua!
 

Bacon

Jäsen
Moi!

Palstapersoona FASlapsi on tänään napannut kuukauden rankun säännön 7 perusteella, eli netiketin rikkominen. Onks taustalla mahdollisesti hyvin lievä isällinen vittuilu Jatkoajan toimituksen jäsenelle tai hänen "söpöilyn" kohteelle?

En mä mitään tietenkään vihjaa, mut kysyn vaan ihan varmuuden vuoksi, eli onks @Jaws ja muut vapaaehtoistyöläiset modejen erityissuojelussa?

Kiitos jo etukäteen asiallisesta vastauksesta ja iloista viikonloppua!

En odottaisi henkeä pidätellen vastausta tuohon, kun ei miullekaan kerrottu oman jäähyn syytä edes yksityisviestillä, vaikka yritin kysellä. En ymmärrä miksei näitä jäähyjä voida perustella. En niin millään.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
koko viesti

Missä kohdin @FASlapsi on mielestäsi vittuillut minulle tai tälle "söpöilyn kohteelle"? Ja jos saan lisää tiedustella, niin miten minä näin yhtäkkiä olen joutunut sinun hampaisiisi?

FASlapsi ei minun näkemykseni mukaan ole vittuillut minulle tai kellekään muulle missään vaiheessa. Hauska nimimerkki, ja otin hänen viestinsä huumorilla, ihan kuten ne oli FASlapselta itseltään tarkoitettukin. En tiedä mistä FASlapsi on kirjoituskieltonsa saanut, mutta en minä ole kuullut (lukenut) yhtäkään netikettiä rikkovaa viestiä minun suuntaani.

Avaa nyt vähän, kun en itsekään tiedä, että mistä viesteistä sinä nyt puhut.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Erikoinen ratkaisu modesediltä antaa kuukauden kakku FASlapselle. Jos ennenkin on lukenut FASlapsen huumoria niin tietää että hänen vitsit on vähän piikitteleviä / lievää vinoilua vitsin kohteelle.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Ei kai FASlapsi ole haukkunut koiria ja niitä tyhmempiä omistajia?
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Missä kohdin .

Kuittashan se sulle kun hiippailit huomiohuoraamaan siihen ketjuun, jossa Matikaista saa äänestää ilman tuomaripeliä. Samoin, kuittasi myös sun sydänkäpyselle tuomaripelistä. En mä tiiä sitä mistä, se kakku sille on tullut. Jotenkin vaan ajattelin sulle vinoilua hyvänä veikkauksena syylle.

Ja ei, sä et oo mitenkään mun hampaissa, eihän toi mun ensimmäinenkään viesti sinänsä sua koskenut, vaan nimimerkkiä @FASlapsi ja sitä saako sellaisille hepuille joilla on hallinnassaan @jatkoaika.com päätteinen sähköpostiloota aukoa päätään samallalailla kun muille. En mä sitä kiellä, ettetkö sä ärsytä mua, mutta pystyn elämään sen ärsytyksen kanssa.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Kuittashan se sulle kun hiippailit huomiohuoraamaan siihen ketjuun, jossa Matikaista saa äänestää ilman tuomaripeliä. Samoin, kuittasi myös sun sydänkäpyselle tuomaripelistä. En mä tiiä sitä mistä, se kakku sille on tullut. Jotenkin vaan ajattelin sulle vinoilua hyvänä veikkauksena syylle.

Jaa, no se oli kyllä ihan hyväntahtoista vinoilua puolin ja toisin. Ollaan ennenkin heitetty FASlapsen kanssa jossain toisessa ketjussa keskimääräistä huonompaa läppää. Ei noita nyt vakavissaan tarvitse ottaa, enkä usko kenenkään ottaneen.
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Jaa, no se oli kyllä ihan hyväntahtoista vinoilua puolin ja toisin. Ollaan ennenkin heitetty FASlapsen kanssa jossain toisessa ketjussa keskimääräistä huonompaa läppää. Ei noita nyt vakavissaan tarvitse ottaa, enkä usko kenenkään ottaneen.

Jotkut on selkeästi ottanut vakavissaan, kun on jäähyä tullut . Kai joku pastaeversti tulee asiaa valaisemaan.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Pitipä käydä katsomassa mitä siellä on sanottu, sehän oli poikain keskinäistä hupailua. Jollain kireällä ollut sisimpänsä ripsi on värähtänyt oikein kunnolla leikkimiekkailusta, eikö ole päästy pitkään aikaan rankaisemaan ketään, nyt kaivettiin syyllinen esiin kuin onkimato maan alta.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vilkaisin viestihistoriaa ja veikkaukseni on että viesti, jossa puhuttiin vastasyntyneiden lasten hukuttamisesta ja airoilla hakkamisesta, on ollut liikaa jollekin vaikka huumoriketjussa olikin..
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Vilkaisin viestihistoriaa ja veikkaukseni on että viesti, jossa puhuttiin vastasyntyneiden lasten hukuttamisesta ja airoilla hakkamisesta, on ollut liikaa jollekin vaikka huumoriketjussa olikin..

Ai se kolme viikkoa vanha viesti? Helvetti, sit on pitkää pidetty palaveria.

No kai sieltä kohta tulee joku jefe sanomaan, että yksittäisitapauksia ei kommentoida.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös