Tajusin, että minulla on täällä Jatkoajassa sähköpostina sellainen osoite, jonne minulla ei ole ollut pääsyä enää muutamaan vuoteen. Voinko vaihtaa sähköpostiosoitteen ilman, että täytyy päästä sinne vanhaan postilaatikkoon enää?
Nyt täytyy myöntää, ettemme ole aivan varmoja tarvitseeko asetuksien alla olevasta tilin tiedoista ja sieltä löytyvästä kohdasta sähköposti -> vaihda päästä vanhaan osoitteeseen.Tajusin, että minulla on täällä Jatkoajassa sähköpostina sellainen osoite, jonne minulla ei ole ollut pääsyä enää muutamaan vuoteen. Voinko vaihtaa sähköpostiosoitteen ilman, että täytyy päästä sinne vanhaan postilaatikkoon enää?
Mulla oli sama tilanne pari vuotta sitten ja vaihdoin vain omissa tiedoissa spostiosoitteen uuteen. Jotain häikkää siitä seurasi, mutta kysymällä ja ohjeistuksella niistäkin selvittiin.Tajusin, että minulla on täällä Jatkoajassa sähköpostina sellainen osoite, jonne minulla ei ole ollut pääsyä enää muutamaan vuoteen. Voinko vaihtaa sähköpostiosoitteen ilman, että täytyy päästä sinne vanhaan postilaatikkoon enää?
Kehitysehdotus ensi vuodelle: Varaa itsellesi ketjun alusta ainakin kolme viestiä. Sinne ne voisi helposti laittaa jokaisen osa-alueen arvioinnin jälkeen. Hankalaa yrittää löytää täältä viestien seasta jokaisen joukkueen jokaisen osa-alueen arviointi. Esimerkiksi jos haluaisin nyt löytää Tepsin valmennuksesta arviointia, niin sen etsiminen olisi haastavaa. Jos jokainen olisi etusivulla, niin se olisi helpompaa.
@Moderaattorit Saadaanko vastaus kysymykseen?Jos noin tekee, ovatko nuo viestit muokattavissa rajattoman ajan? Jos ovat, niin alusta voisi varata jokaiselle joukkueelle oman viestin.
Kokeilin juuri, voinko muokata viestiäni vuodelta 2018, ja se onnistui. Eli eipä taida olla mitään aikarajaa viestien muokkakselle.@Moderaattorit Saadaanko vastaus kysymykseen?
Nää viestit NIIN parantaa sun osakkeitasi.
Tätä sun vauhtia kun katselee niin en ihmettelisi, että inisemisestä tulisi penalttia :DMiten muuten tuo sääntöpykälä § 14 "Älä leiki moderaattoria" nykyisin toimii? Onko se myös sellainen ansa että joitakin käyttäjiä sen rikkomisesta rangaistaan ja joitakin ei? Tässä äsken kielsitte tässä ketjussa erikseen huutoäänestykset aiheesta kun kyselin löylyhuoneoikeuksien perään, mutta mm. tämä viesti, jossa arvioitiin tuomioni oikeeellisuutta, ilmeisesti oli kuitenkin ihan jees keskustelua:
(näen jo sieluni silmin kuinka tämä mun viesti todetaan ko. pykälää rikkovaksi, ja rankkua tulee)
Kapteeni @Frankie Vaikka leikit hengelläsi niin ykkösketju pysyy sun takana!!@Moderaattorit kiitos asiallisesta ja tyhjentävästä vastauksesta. Viestin loppuosa retoorinen, sillä eihän teidän potkuista meille kuolevaisille ilmoiteta kuitenkaan.
Tuolla tietosuoja-asetuksissa on sellainen kohta kuin "valitse kuka voi katsoa identiteettiäsi" josta pystyy valita että kaikki, jäsenet, seurattavat tai ei kukaan. Oletusasetus taitaa olla "kaikki." Pystyisikö joku tietäväisempi hieman avata mitä tuo tarkoittaa? Liittymispäivämäärää? Viestien ja tykkäysten määrää?
Ps. En tiedä onko edes oikea ketju tälle viestille.
Tuolla tietosuoja-asetuksissa on sellainen kohta kuin "valitse kuka voi katsoa identiteettiäsi" josta pystyy valita että kaikki, jäsenet, seurattavat tai ei kukaan. Oletusasetus taitaa olla "kaikki." Pystyisikö joku tietäväisempi hieman avata mitä tuo tarkoittaa? Liittymispäivämäärää? Viestien ja tykkäysten määrää?
Ps. En tiedä onko edes oikea ketju tälle viestille.
@Hauntti on oikealla jäljillä. Käytännössä tuo XenForossa tarkoittaa sivustokohtaisia profiilin lisätietokenttiä - joista nyt sitten on jäljellä Suosikkijoukkue. Nuo muut poistimme taannoin, kun ne tosiaan jäänteitä olivat ihan sieltä 2001 ajalta, ja toisaalta uusien tietosuojalakien myötä nuo ovat henkilötiedoiksi luokiteltavia, eikä meillä Jatkoajan ylläpitämiseksi ole minkäänlaista tarvetta tietää kenenkään sukupuolta, ikää tai asuinpaikkaa.Olisikohan jäänne ajalta jolloin julkisissa tiedoissa vielä näkyi sukupuoli, ikä ja asuinpaikka. @Ylläpito voinee vahvistaa tahi kumota arveluni.
On, tuolta Tilin tiedot kohdasta pystyt muokkaamaan tietojasi. Nimimerkin vaihdokset menevät Moderaattoreiden kautta, yksityisviestillä.Kiitos hyvästä työstä palstan kanssa. Kysyisin, onko käyttäjäprofiilin tietojen päivitys mahdollista, ja jos on, niin miten?
Onko tällä palstalla olemassa jonkinlaista statistiikkaa siitä, kuinka monta tykkäystä on itse antanut? Siis yhteensä, ei yksittäisille nimimerkeille.
Nollautuuko kurinpitohistoria jollain aikavälillä? Esim. jos henkilä A:lla on viikon pelikielto kuukauden takaa ja henkilä B:llä viiden vuoden takaa, onko heillä samanrvoinen kurinpitohistoria lisäsanktioiden osalta?