Kysymyksiä keskustelupalstan moderaattoreille ja ylläpidolle II

  • 1 080 836
  • 6 306

Peppuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chicago Blackhawks
Mikä se tämmöinen on, en ole huomannut ja palstakin toimii ihan normaaliin tapaan?

MM-kisojen, tai CMoren mainos jossa on leijona ja teksti "jäällä vartion minä". Alkaa nykimään aina kun se sattuu oleen sielä, ja sen yli ei meinaa päästä. Ei mulla huippu kännykkä ole, mut ei tän nyt pitäs ihan paskakaan olla. Luen pääsääntösesti NHL osiota, mut kait se muuallakin on. En tosin löytänyt sitä nyt pikasesti enää, tai se tulee jotenkin arvalla välillä.
 

Ylläpito

Administrator
Palstan selattavuus alkoi nykimään, kun Jäällä vartion minä ilmestyi

Just tulin sanomaan / kysymään että onko muilla sama. Kännykällä varsinkin nykii tosi paljon joka kerta "jäällä vartion minä" on sivulla näkyvissä.

Pari täsmentävää kysymystä. Nykikö ketjusivulla vai etusivulla vai molemmilla? Mobiilissa ilmeisesti molemmilla? Itse bannerissa ei pitäisi olla mitään poikkeavaa verrattuna muihinkaan sivulla näkyviin mainoksiin. Ei tietenkään ole tarkoitus että mainokset tekevät selaamisesta kankeampaa.

@Janatuine @Peppuli
 

Janatuine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pohjoinen
Pari täsmentävää kysymystä. Nykikö ketjusivulla vai etusivulla vai molemmilla? Mobiilissa ilmeisesti molemmilla? Itse bannerissa ei pitäisi olla mitään poikkeavaa verrattuna muihinkaan sivulla näkyviin mainoksiin. Ei tietenkään ole tarkoitus että mainokset tekevät selaamisesta kankeampaa.

@Janatuine @Peppuli
Mobiilissa juu ja silloin ku nykii aina kun mainos on "esillä"
 

Peppuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chicago Blackhawks
Pari täsmentävää kysymystä. Nykikö ketjusivulla vai etusivulla vai molemmilla? Mobiilissa ilmeisesti molemmilla?

Sama täälä. Mobiilissa nykii aina kun mainos on esillä.

Sen verran oon huomannut, että se "vaihtaa väriä?" tai jtn siinä tapahtuu, niin ennen kuin se muutos tapahtuu niin ei nyi, ja sitte ku se muutos on tapahtunut niin alkaa nykimään.
 

Byvajet

Jäsen
Onkohan jako löylyhuoneeseen ja vapaaseen puoleen perusteltu?

Minulle sopisi paremmin jako kevyeen ja asiapitoiseen keskusteluun. Jos löylyhuoneen nimi olisi asiakeskustelu, sinne voisi siirtää esimerkiksi koulutuskeskusteluun liittyvät ketjut.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onkohan jako löylyhuoneeseen ja vapaaseen puoleen perusteltu?

Minulle sopisi paremmin jako kevyeen ja asiapitoiseen keskusteluun. Jos löylyhuoneen nimi olisi asiakeskustelu, sinne voisi siirtää esimerkiksi koulutuskeskusteluun liittyvät ketjut.
Niin, miten jaottelet ymmärrettävästi ja selkeästi, että mikä on kevyttä ja mikä asiapitoista? Mielestäni on paljon selkeämpää jakaa kiivaita keskusteluja aiheuttavat ketjut löylyhuoneeseen ja muut voivat olla vapaalla.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Myös Van Halen -keskustelu kiihottaa paikoin kansaa, mutta kaikki ymmärtävät lopulta aina Roth-mielisten olevan oikeassa, joten ketju pärjää vapaan yleisellä puolella asiallisena. Politiikkakeskustelu ei kykene tällaiseen hyvään makuun ja asiapitoisuuteen.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Voisiko @Moderaattorit tehdä jotain tälle yhdelle sankarille, joka on kuuden vuoden palstatauon jälkeen palannut kuolleista pommittamaan yksityisviestejä ja terrorisoimaan hallitusketjua?

Varovainen pitää olla itsemoderoinnin suhteen, mutta vähän ihmetyttää, että kuuteen vuoteen ei löydy mitään sanottavaa, ja yht'äkkiä sitä löytyy jokunen sivullinen yhteen ketjuun...
 
Voisiko @Moderaattorit tehdä jotain tälle yhdelle sankarille, joka on kuuden vuoden palstatauon jälkeen palannut kuolleista pommittamaan yksityisviestejä ja terrorisoimaan hallitusketjua?

Varovainen pitää olla itsemoderoinnin suhteen, mutta vähän ihmetyttää, että kuuteen vuoteen ei löydy mitään sanottavaa, ja yht'äkkiä sitä löytyy jokunen sivullinen yhteen ketjuun...
Vastaamme linkillä
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Suomi
Ette kommentoi yksittäisiä pelikieltotuomioita, mutta kokeillaan josko kommentoisitte tätä. Meinasin eilen vitsailla kovimmat siirrot -ketjussa, että minulla on toinen käyttäjä, joka olisi eräs vahvat Kärppä-lasit omaava palstalainen. Meinasin siis laittaa viestin, jossa kehun todella vahvasti Kärppien hankintoja aliarvioiden Laschin hankintaan. Tämän jälkeen lopussa olisin kirjoittanut, että "Oho piti tulla McTorso-käyttäjällä tää viesti".

Kai teillä olisi huumorintaju tällaiseen riittänyt? En kuitenkaan uskaltanut, koska en halua pelikieltoa tai bänniä.
 
Ette kommentoi yksittäisiä pelikieltotuomioita, mutta kokeillaan josko kommentoisitte tätä. Meinasin eilen vitsailla kovimmat siirrot -ketjussa, että minulla on toinen käyttäjä, joka olisi eräs vahvat Kärppä-lasit omaava palstalainen. Meinasin siis laittaa viestin, jossa kehun todella vahvasti Kärppien hankintoja aliarvioiden Laschin hankintaan. Tämän jälkeen lopussa olisin kirjoittanut, että "Oho piti tulla McTorso-käyttäjällä tää viesti".

Kai teillä olisi huumorintaju tällaiseen riittänyt? En kuitenkaan uskaltanut, koska en halua pelikieltoa tai bänniä.

Tuplanickit on säännöissä kielletty. Joku on joskus päätynyt palstalta banaanisaarille, kun on tunnustanut kirjoittavansa kahdella nimimerkillä. Se on siis yleisesti ottaen ehkä vähän vaarallinen vitsailun aihe.

Tässä kuvailemassasi kuvitteellisessa viestissä silmiimme olisi ehkä kuitenkin ennemmin pistänyt se, että onko toisen palstan käyttäjän mollaaminen tai provosointi millään tavalla tarpeellista tai järkevää käytöstä?

Omasta mielestä joku keksimänsä läppä voi olla hauska, mutta tämän läpän kohteelle sama juttu ei välttämättä näyttäydy ollenkaan hauskana. Parempi siis, että jätit tuon viestin lähettämättä.

T: Modet
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Tuplanickit on säännöissä kielletty. Joku on joskus päätynyt palstalta banaanisaarille, kun on tunnustanut kirjoittavansa kahdella nimimerkillä. Se on siis yleisesti ottaen ehkä vähän vaarallinen vitsailun aihe.

Tässä kuvailemassasi kuvitteellisessa viestissä silmiimme olisi ehkä kuitenkin ennemmin pistänyt se, että onko toisen palstan käyttäjän mollaaminen tai provosointi millään tavalla tarpeellista tai järkevää käytöstä?

Omasta mielestä joku keksimänsä läppä voi olla hauska, mutta tämän läpän kohteelle sama juttu ei välttämättä näyttäydy ollenkaan hauskana. Parempi siis, että jätit tuon viestin lähettämättä.

T: Modet
Mielenkiintoista. Viimeisimmässä pelikieltopäätöksessä (kymppipykälä) te kuitenkin vihjaatte, että eräs palstan käyttäjä kirjoittaisi tänne tuplanickillä. Eikö silloin sen lisäksi, että henkilöllisyyden arvuuttelija sai kuukauden bannit, kaksi muutakin nimimerkkiä pitäisi poistaa muonavahvuudesta tuplanickeilyn takia?
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mielenkiintoista. Viimeisimmässä pelikieltopäätöksessä (kymppipykälä) te kuitenkin vihjaatte, että eräs palstan käyttäjä kirjoittaisi tänne tuplanickillä. Eikö silloin sen lisäksi, että henkilöllisyyden arvuuttelija sai kuukauden bannit, kaksi muutakin nimimerkkiä pitäisi poistaa muonavahvuudesta tuplanickeilyn takia?
Eihän kymppipykälän mukainen rankominen tarkoita sitä, että kyseistä vihjailua pidettäisiin todenmukaisena.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös