Ilmari Ahde
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Haukiputaan huorakuoro
Boutique Lou-Loun mainos Jatkoaika.comin pääsivun oikeassa reunassa. Uusi sponsori?
Jotkut kolumnistit ostaa sieltä työasunsa.
Boutique Lou-Loun mainos Jatkoaika.comin pääsivun oikeassa reunassa. Uusi sponsori?
Jotkut kolumnistit ostaa sieltä työasunsa.
Vaikuttaako retargeting cookiessa se, miten kyseinen netinkäyttäjä on Googlen jne. perusteella profiloitu? Mikäli vaikuttaa, kerron nyt tässä ihan ohimennen, että itselläni siellä kyseisellä paikalla vilkkuu tieteellisten julkaisujen mainoksia.
Mikähän mahtaa olla tuo uuden käyttäjän ns. erityistarkkailun ajan pituus? Pari päivää? Pari viikkoa? Puoli vuotta? Vai onko tämä liikesalaisuus?
Mikä tätä foorumia vaivaa? Kaatuu joka kiekkokierroksen aikana mulla. Ei ole aikaisempina vuosina ollut tällaista vaivaa.
Luultavasti ongelma on kuitenkin ylläpidon tiedossa ja toivottavasti se saataisiin korjattua. Kiinnostaisi kyllä minuakin tietää, että mistä nämä ongelmat oikein johtuvat?
Alkuperäisessä tekstissä seisoo:Asetuksista löytyy seuraava tekstinpätkä vCardin yhteydestä (boldaus oma):
"Voit sallia että muut käyttäjät voivat ladata vCardin joka sisältää sähköpostiosoitteesi ja salasanasi"
Kyseinen "vCard" ei ole minulle millään lailla tuttu, mutta onkohan tuossa kohti kuitenkin virhe? Kuulostaa melko erikoiselta, jos täältä voi toisten salasanoja "latailla"...
Asetuksissani, kohdassa "Automaattinen kesä- ja talviajan päivitys:" on valittuna kohta "Kesä- ja talviajan päivitys on päällä", josta huolimatta foorumin kello oli väärässä ajassa, tuntia edellä. Vaihtaessani aikavyöhykkeeksi GMT +1:00, näyttää foorumin kellot oikeaa aikaa. Mistähän moinen johtuu?
Asetus kuuluu olla "Tunnista kesä- ja talviajan asetukset automaattisesti" -kohdassa ja aikavyöhyke GMT +2:00. Miltä kellosi näyttää nyt?
Asia on kyllä hirvittävän tärkeä, lähes yöunia häiritsevä, mutta kysytään kuitenkin. Sotshi 2014 -alafoorumilla on erikoinen tyhjä sarake ketjun tietojen ja ketjukuvakkeen välissä. Mikä tuo on? En ole moista muilla keskustelualueilla huomannut.
Emmätiedä, mutta eikös tuollainen menisi jo vähän "varmuuden vuoksi" -kiellon piikkiin. Kaipa sitä nyt kysyä saa, on eri asia vastaako ja miten vastaa. Taitaa ennemminkin olla niin että tietojen levittäminen toisesta on kielletty, muttei niiden hankkiminen. Sukupuolella ei sinällään merkitystä ole tälläisellä palstalla (ainakaan minun mielestäni, tietty jos haluaa itselleen seuraa vastakkaisesta sukupuolesta se voi olla eri juttu).Vahinko tai "vahinko" on jo sattunut, mutta mikä on moderaattoreiden linjaus, kun kysyy kirjoittajan sukupuolta? Meneekö henkilöllisyyden urkinnan puolelle vai onko ihan ok, ainakin tilanteissa, jossa kirjoittaja itse on sukupuolensa palstalla joskus kertonut?
Eikös ne ole jo aika kauan vedelleet vanhoilla kitkoilla. Keskellä talvea niillä ei tee mitään ja kesälläkin toimivuus on aika heikkoa. Piikittely puuttuu vallan.Onko Moderaattoreilla jo talvikumit alla?