itse tietoisesti paljastaminen tarkoittaa, kun se ei ilmeisesti tarkoita mm tilannetta jossa nimimerkillä on kotisivut joilla hän esiintyy ihan julkisesti nimimerkillään, omalla nimellään ja kuvallaan.Pykälää ei sovelleta, mikäli nimimerkki on itse tietoisesti paljastanut henkilöllisyytensä tai se on muuten yleisesti tiedossa.
Onko minulla mennyt jokin ilmoitus ohi, vai mistä syystä en näe hakutoimintoa missään?
Ylhäältä löytyy, kolmas oikealta. Pitäisi jopa toimia tällä hetkellä.
Ylhäältä löytyy, kolmas oikealta. Pitäisi jopa toimia tällä hetkellä.
Eilen kun tuon Radiopään viestin luin, niin sitä ei tuolla paikalla näkynyt. Nyt kyllä näkyy ja toimii.
Mistähän tuo sitten johtui?
Tällaiseen johtopäätökseen olen minäkin päätynyt. Jos joku vielä muistaa niin eikös tuo haun disabloiminen ollut käytäntönä joitain vuosia sitten, kun se entinen palstan rauta (?) meinasi rykiä pahasti?En moderaattori, mutta hakutoiminto on ollut usein poissa pelien jälkeen, koska sivusto kuormittuu tällöin voimakkaasti. Tästä olen tehnyt sellaisen johtopäätöksen, että hakutoiminnon poistaminen ruuhkien aikana nopeuttaa sivustoa.
Viranomaistahot eivät ole (muistaaksemme) koskaan pyytäneet tunnistetietoja.Onko jatkoajan ylläpidolta pyydetty käyttäjien tunnistetietoja?
Syy on tossa pari viestiä ylempänä taidettu kertoa. Eli palvelin tuppaa ruuhkautumaan pelien jälkeen ja silloin on haut pois käytöstä hetken aikaa. Palaavat takaisin kun ruuhka lopuu.Olisin kiitollinen vastauksesta.
_
Syy on tossa pari viestiä ylempänä taidettu kertoa. Eli palvelin tuppaa ruuhkautumaan pelien jälkeen ja silloin on haut pois käytöstä hetken aikaa. Palaavat takaisin kun ruuhka lopuu.
En ole seurannut kävijämääriä, mutta mietin onkohan liigan ja mestiksen kyykkävillä tulospalveluilla ollut vaikutusta JA otteluketjun seurantaan ja sen myötä kävijämääriin?En ole aiemmin tormännyt 12 vuoden aikana vastaavaan.
Jaahas, joku nutipää yrittänyt kirjautua tunnuksillani sisään riittänän monta kertaa ja tunnus suljettiin hetkeksi. Muille käynyt samaa viimeaikoina?
Saako jotenkin selville ip osoitteen perusteella kuka/mistäpäin on yrittänyt sisään?
Boutique Lou-Loun mainos Jatkoaika.comin pääsivun oikeassa reunassa. Uusi sponsori?