Luuletko tosiaan, että stereotyyppinen jatkislainen - suomalainen n.25-35- vuotias mies - alentuisi kysymään apua jos ei osaa käyttää tietoteknistä laitetta?
Tämähän ei sitten kosketakaan minua, koska en kuulu kyseiseen ikäryhmään.
Pakko tunnustaa, että olen kaikkiaan todella laiska kysymään apua, kyse ei ole siitä, että se olisi millään muotoa hävettävää toimintaa vaan yksinkertaisi siitä, että jos minun on mahdollista valita niin teen jonkin asian siten kuten sen jo osaan ja jätän asian tekemättä sellaisella laitteella jota en osaa käyttää minua tyydyttävällä tavalla. Jos siis todellinen pakko tulisi kirjoittaa viestejä tännä älypuhelimella, kenties ottaisin - jos jaksaisin - selvää siitä kuinka sen tapatalk-tekstin julkaisemisen saa kytkettyä pois päältä, mutta koska ei ole pakottavaa tarvetta kirjoitella tänne kännykällä en edes uhraa ajatusta tähän vaan kirjoitan kannettavallani.
Olen kirjoitellun tänne jonkin viestin myös tabletilla mutta en oikein pidä sillä kirjoittamisesta, joten minun on vaikea kuvitella, että viitsisin yhtä riviä pidempiä viestejä tänne kirjoitella kännykällä. Uuvuttavaa puuhaa tuhertaa viestiä sellaisella kun jo tekstiviestien kirjoittaminen on raivostuttavaa, koska tulee väärin painalluksia, töppösormineni kun en aina osu juuri oikeaan kirjaimeen oikeassa kulmassa. Samsungini ei reagoi muuhun kuin sormella painamiseen, joten kynää tms. ei voi käyttää apuna.
vlad.