Vastataan tänne, kun minulle ei ole mielenkiintoa jatkaa off topikkia sille kuulumattomaan ketjuun (Valko-Venäjän vaikutus Jokereihin)Et vastannut vaan suoritit halpamaisen henkilökohtaisen hyökkäyksen vanhoista asioista joista olen rangaistukset kärsinyt. Vastaan sen verran että painoin raportointia.
Raportoit siis minusta sinun omien kirjoittamiesi kirjoituksiesi siteeraamisesta? Olisi varmaan palstahistorian ensimmäinen ja viimeinen kerta kun sellaisesta saisi penaltia. Mikäli näin kaikesta sen kattavasta epäloogisuudestaan huolimatta kävisi, sovelletaanko tarkkaa siteeraamista myös jatkossa kaikkien muiden käyttäjien osalta? Samallahan se tarkoittaisi sitä, että mitään toisen kirjottamaan tekstiä ei voi lainata tai jos lainaa on olemassa uhka saada joko rikepisteitä tai määrittelemättömän kirjoituskiellon. Heräsikin samalla mielenkiinto josta arvon @Moderaattorit voivat kenties ottaa kantaa siitä kuinka paljon saa kirjottaa off topikkia vielä sen jälkeen kun toinen osapuoli on nimenomaisesti -kaksi kertaa- pyytänyt että jatketaan tätä yksityisviesteiillä. Siis kysyn siksi, että olen varmasti ymmärtänyt tuon sääntöpykälän. Lisäksi, vaikuttaako rangaistusten päätöksiin se, että mainostaa palstalla julkisesti sitä, että painaa raportointinappia vai tulkitaanko tuo uhkailuksi ja kehoituksena myös muiden raportoida oman, joskin ontuvan esimerkkinsä kautta?
Viimeksi muokattu: