OnOnko moderaattorit tykänneet vielä yhdestäkään viestistä?
Millä tonne alas mun profiiliin saa kirjoitettua jonkun hassun pippelivitsin?
Runsaat kiitokset.Tarkoitatko allekirjoitusta? Tuossa linkki: https://keskustelu.jatkoaika.com/account/signature
Kannattaa ehkä miettiä huomiseen kirjoituksiaan.Millä tonne alas mun profiiliin saa kirjoitettua jonkun hassun pippelivitsin?
Kannattaa ehkä miettiä huomiseen kirjoituksiaan.
@Moderaattorit , saako pelikieltoon silloin lievennystä jos toteaa viestissä "Otan tästä mielellään pelikiellon vastaan" eli ns. tunnustaa rikoksen?
Jos palstasofta antaa mahdollisuuden poistaa avattaret käytöstä, niin miksipä halukkaat eivät voisi niitä käyttää. Sama pätee jo allekirjoituksiin.
Ei sitä yhteistä seurantapaskaa kukaan halua. Seurantasivulle aina ottelusta ketju ja kaikki ko. otteluun liittyvä keskustelu sinne. Ennakot, seuranta ja jälkipelit. Siten kultakin kierrokselta on max. sen verran otteluketjuja kuin on pelejä ko. päivänä.Yhteisessä otteluseurannassa joku saattaa sanoa pahasti ja sit jollekkin tulee paha mieli... yhyy yhyy
Itse selailin erätauoilla palstaa ennen, mutta ei nykyisin jaksa käydä parikymmentä ketjua läpi.
Ehkä sinä olit väärää mieltä. Tai ehkä sinne kirjoittaminen edellyttää, että fanittaa joukkuetta.Ihan tämmöinen yleinen kysymys, onko ManUn joukkueketjussa kiellettyä siis yrittää keskustella ManUn päävalmentajasta? Vai onko teillä liian kiire käydä esim. tapaamisketjussa huomauttamassa että täällä saa vaan suunnitella tapaamista?