Eihän niitä otteluketjuja enää edes avata - sehän on meidän kaikkien palstakirjoittajien vastuulla!Miksei tuolla otteluseurantaosiossa voi olla kustakin ottelusta oma ketju ja kaiken siihen liittyvän keskustelun voisi käydä siinä.
Eilisellä (18.12.2019) kierroksella pelattiin neljän ottelun kierros. Vain yhdestä matsista (JUK-TPS) oli otteluketju. Hankala sitä keskustelua on käydä, kun edes ketjuja ei saada auki. Mä olen yrittänyt pitää huolen siitä, että jokaisella TPS:n matsilla on oma otteluketjunsa. Eipä niissäkään enää pahemmin keskustelua ole syntynyt.
Muistaakseni pari talvea sitten mä ehdotin, että Jatkoajan toimittajat voisivat avata noita otteluketjuja samalla, kun he julkaisevat otteluennakkonsa. Tämä ei käynyt päinsä - vastauksena oli jotain epämääräistä mutinaa vapaaehtoisten toimittajien "lisääntyvästä työtaakasta" jne.
Noh, nyt ollaan siinä tilanteessa, että pers'tuntumalta yli puolet matseista ei saa omaa otteluketjuaan. Jokaisen joukkueen kannattajat keskustelevat (?) matseista, kokoonpanoista jne. joukkuekohtaisissa osioissa. Kun tein ehdotukseni, täyden seitsemän ottelun kierroksella ehkä yksi-kaksi matsia jäi ilman otteluketjua. Tänä päivänä tosiaan arviolta jopa yli puolet matseista ei saa omaa otteluketjuaan.
Moderaattorien kanta oli tuolloin, että se on jokaisen joukkueen kannattajien vastuulla, että otteluketjut avataan. Olisi kiva kuulla Moderaattorien mielipide tänä päivänä. Oletteko tyytyväisiä otteluketjujen lähes täydelliseen hiipumiseen?