@Ylläpito Olisiko mahdollista saada Jatkoaikaankin vastaavanlainen ylös/alas painike kuin iotechissä on käytössä?
Tää oli yllättävä päätös:
Hei.
Olemme päättäneet antaa kolmen kuukauden ketjunavauskiellon. Kuten ennen päivitystäkin, emme saa automaationa tätä asetettua, joten ilmoitathan meille kolmen kuukauden päästä, mikäli emme omatoimisesti ole muistaneet kieltoa poistaa.
Perustelutkin lienevät ihan paikallaan
Tulisiko hallituksen erota, ja järjestää uudet eduskuntavaalit?
Hallituskeskustelu on käynyt kuumana pitkään. Tulisiko Suomen hallituksen erota, ja järjestää uudet eduskuntavaalit?
keskustelu.jatkoaika.com
Kotiuttaminen Al-Holin leiriltä
Keskustelu Al-Holin leiriltä kotiuttamisesta käy kuumana. Mitä mieltä olet kotiuttamisesta? Kyselyssä on 3 vaihtoehtoa.
keskustelu.jatkoaika.com
Plussaa, aiheet olivat ajankohtaisia ja sinällään oikein perusteltuja. Mutta avauksien sisältö oli edelleen aika heikkoa ja tässä tuli vähän sellainen "päivän gallup"-fiilis. Siksi päätimme antaa uuden ketjunavauskiellon, mutta emme kuitenkaan tee korotusta.
Terveisin
Moderaattorit
Mun mielestä aika kevyt päätös. Mutta palstan säännöillä toki pitää toimia.
Voisiko olla mahdollista alkaa tekemään pikkuhiljaa automaattisesti päivittyvää listaa käyttäjistä viestimäärien mukaan?
Tuo lista on kuitenkin loppujen lopuksi aika lyhyt. Tiedä sitten onko kaikenkattava lista edes mahdollinen.Eniten viestejä
keskustelu.jatkoaika.com
Minä ainakin itse luulen, että ne laittaa sen näkyviin, jotka haluaa (kuten allekirjoittanut). Tämä palstahan perustuu nimenomaan mahdollisimman henkilökohtaiseen anonyymikirjoittamiseen.Onko hyväksyttyä kertoa toisen jatkoaikalaisen asuinkaupunki?
Hockey-reference oli tässä lähteenä.
Voi olla myös että tiedot muuttuneet kun joku peli syötetty. Jos keskiarvomaalivahdin arvot muuttuvat.
Tuo @Robu mainitsema CSAn data on kaikkien paras. Sitä tällainen meikäläinen saa vaan melko vähän ☹
Olet tämän kanssa lähes 4 vuotta jälkijunassa:Hei mitä helvettiä? TOI ON HYMIÖ
☝✋✌✊❤☺
Oonko mä ainut, kellä noi hymiöt näkyy?
Eipä noita tosiaan kukaan käytä, mutta pitkään nuo ovat jo näkyneet. ☹
Voitaisko jo palata takaisin yhteen otteluseurantaan? Hieman hankalaa kun nytkin pitää tauolla lukea 15 eri ketjua otteluseurantaa.