Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 696 904
  • 33 882

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Intternetti kertoi mulle että Sunny Lanen managerina toimii hänen omat vahempansa. Eivätkä ainostaan hoitele bisnespuolta vaan seuraavat kuvauksia, katsovat valmista matskua ja neuvovat mm. erilaisissa maneereissa ja tekniikoissa. Sparraakohan dada Lane tytärtä vapaa-ajalla? Ja te pidätte mua vähän perverssinä...
Eikös tuolla maailmassa oo ihan ihka aito äiti-tytär parikin joka tekee ryhmäsessioita. Näin kertoo faktat.

Edit, mää oon kyllä pannu saman perheen äitiä ja tytärtä, mutta en samaan aikaan
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Haa, tänne haetaan uusia moderaattoreita. Pitäisköhän hakea? Mereettejä ei paljon kyllä ole mutta olen kuitenkin suunnilleen täyspäinen ja myös täysikäinen, yhteistyökykyisyydestä en tiedä. Riippuu paljon keltä kysyy.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Et sä pidä juomii kylmässä?

Tiedän ihmisiä mitkä pitää, mutta en todellakaan. Olutsäkki on sohvan vieressä, tietenkin, vai pitäisikö kesken pelin juosta koko ajan jääkaapille. Muutenkin joutuu käydä miestenhuoneessa, niin jäisi pelit kokonaan näkemättä, jos vielä jääkapillekin joutuisi koko ajan erikseen.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Haa, tänne haetaan uusia moderaattoreita. Pitäisköhän hakea? Mereettejä ei paljon kyllä ole mutta olen kuitenkin suunnilleen täyspäinen ja myös täysikäinen, yhteistyökykyisyydestä en tiedä. Riippuu paljon keltä kysyy.
Pitäisi tehdä uusi tv-formaatti "Haluatko moderaattoriksi?"
 

Glove

Jäsen
Pitäisi tehdä uusi tv-formaatti "Haluatko moderaattoriksi?"
Saako sitten kilauttaa hakuvaiheessa nykyisille moderaattoreille jos haastattelussa kysytään vaikea kysymys? Ja onko haastattelussa yleisöä, jolta kysyä? Fiftysixty nyt onnistuu vaikka euron kolikolla.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Ja näiden jälkeen "Tanssii moderaattorien kanssa"
Tälle jatkoksi "Vain Moderaattorielämää". Siinä formaatissa muisteltaisiin kyynelsilmin parhaita poistoja ja mojovimpia pelikieltoilmoituksia, muutama heppoisin perustein tehty lopullinen ratkaisukin voidaan käydä läpi.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Nelonen näyttää Poliisiopiston.

Joskus mielenkiinnosta/mielenkiintosta ottaa framille joku random näyttelijä ja katsoa, mikä hänen tarinansa on. Tai onko vielä hengissä.

Deblaree Scott. Syntynyt 1953. Dirty Harry (uncredited). The Candidate (uncredited). American Graffiti. Welcome back, Kotter. Mary Hartman, Mary Hartman. Poliisiopiston rouva Fackler.

Sulhasensa, poliisiviranomainen, kuoli WTC-iskuissa 2001. Vissiinkin tämä yhtenä kimmokkeena tarttui pulloon ja elimistönsä sanoi lopullisesti sopimuksensa irti 2005, 52-vuotiaana.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nelonen näyttää Poliisiopiston.

Joskus mielenkiinnosta/mielenkiintosta ottaa framille joku random näyttelijä ja katsoa, mikä hänen tarinansa on. Tai onko vielä hengissä.


Deblaree Scott. Syntynyt 1953. Dirty Harry (uncredited). The Candidate (uncredited). American Graffiti. Welcome back, Kotter. Mary Hartman, Mary Hartman. Poliisiopiston rouva Fackler.

Sulhasensa, poliisiviranomainen, kuoli WTC-iskuissa 2001. Vissiinkin tämä yhtenä kimmokkeena tarttui pulloon ja elimistönsä sanoi lopullisesti sopimuksensa irti 2005, 52-vuotiaana.
Juurikin Poliisiopistosta on melko paljon väkeä siirtynyt manan majoille suhteellisen nuorena.

Nopeasti tulee mieleen ainakin "Tackleberry" , "Hightower", eli tietysti Bubba Smith, "Lassard" (joka tietysti oli jo elokuvien ilmestyttyä melko iäkäs) ja ainakin vielä ensimmäisessä osassa oleva kadetti "George Martin"
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Saako sitten kilauttaa hakuvaiheessa nykyisille moderaattoreille jos haastattelussa kysytään vaikea kysymys? Ja onko haastattelussa yleisöä, jolta kysyä? Fiftysixty nyt onnistuu vaikka euron kolikolla.
Ei tietenkään, koska et voi tietää kuka on moderaattori ja vaikka tietäisit, niin sen ääneen sanominen tuottaa penalttia joltain toiselta moderaattorilta. Muistaakseni sain itsekin jokun paussin kun joku mode joskus kertoi vahingossa olevansa mode ja kysyin, että mitä täällä meuhkataan, niin penalttia tuli moden tunnuksen selvittämisestä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös