Kysymyksiä keskustelupalstan moderaattoreille ja ylläpidolle II

  • 1 070 658
  • 6 246

redpecka

Jäsen
Eli et osannut avata ketjua sääntöjen mukaan? Samojen sääntöjen jotka ovat olleet voimassa jo vuosikausia.
Juuri näin ja en olekaan tätä protestoinut kovin kiivaasti koska ymmärrän. Oli vain epätoivoinen herättely-yritys.

Kun tuli tuossa yläpuolella puhetta tästä otteluketjusuosiojutusta niin kerroin oman koskettavan tarinani. Mutta jatkatte siellä parhaaksi näkemällänne tavalla, ei ole minulta pois.

E: Alkuperäinen pointtini oli siis kritiikki tälle nyky-käytäntö-ottelu-ketju-seurannoille eikä mikään oma joutava hassutteluni siellä täällä.
 
Viimeksi muokattu:

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Ttrollaaminen ja flamettaminen on kiellettyä, mutta pitäisikö antaa herkemmin kakkua myös niille, jotka trollaatuvat? Loppuisi se vänkääminen.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat

Liitteet

  • iotech Capture.PNG
    iotech Capture.PNG
    21,3 KB · kertaa luettu: 288
K

Kiekkokatsoja

Tää oli yllättävä päätös:

Hei.

Olemme päättäneet antaa kolmen kuukauden ketjunavauskiellon. Kuten ennen päivitystäkin, emme saa automaationa tätä asetettua, joten ilmoitathan meille kolmen kuukauden päästä, mikäli emme omatoimisesti ole muistaneet kieltoa poistaa.

Perustelutkin lienevät ihan paikallaan

Tulisiko hallituksen erota, ja järjestää uudet eduskuntavaalit?
Hallituskeskustelu on käynyt kuumana pitkään. Tulisiko Suomen hallituksen erota, ja järjestää uudet eduskuntavaalit?
keskustelu.jatkoaika.com

Kotiuttaminen Al-Holin leiriltä
Keskustelu Al-Holin leiriltä kotiuttamisesta käy kuumana. Mitä mieltä olet kotiuttamisesta? Kyselyssä on 3 vaihtoehtoa.
keskustelu.jatkoaika.com

Plussaa, aiheet olivat ajankohtaisia ja sinällään oikein perusteltuja. Mutta avauksien sisältö oli edelleen aika heikkoa ja tässä tuli vähän sellainen "päivän gallup"-fiilis. Siksi päätimme antaa uuden ketjunavauskiellon, mutta emme kuitenkaan tee korotusta.

Terveisin
Moderaattorit

Mun mielestä aika kevyt päätös. Mutta palstan säännöillä toki pitää toimia.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Tää oli yllättävä päätös:

Hei.

Olemme päättäneet antaa kolmen kuukauden ketjunavauskiellon. Kuten ennen päivitystäkin, emme saa automaationa tätä asetettua, joten ilmoitathan meille kolmen kuukauden päästä, mikäli emme omatoimisesti ole muistaneet kieltoa poistaa.

Perustelutkin lienevät ihan paikallaan

Tulisiko hallituksen erota, ja järjestää uudet eduskuntavaalit?
Hallituskeskustelu on käynyt kuumana pitkään. Tulisiko Suomen hallituksen erota, ja järjestää uudet eduskuntavaalit?
keskustelu.jatkoaika.com

Kotiuttaminen Al-Holin leiriltä
Keskustelu Al-Holin leiriltä kotiuttamisesta käy kuumana. Mitä mieltä olet kotiuttamisesta? Kyselyssä on 3 vaihtoehtoa.
keskustelu.jatkoaika.com

Plussaa, aiheet olivat ajankohtaisia ja sinällään oikein perusteltuja. Mutta avauksien sisältö oli edelleen aika heikkoa ja tässä tuli vähän sellainen "päivän gallup"-fiilis. Siksi päätimme antaa uuden ketjunavauskiellon, mutta emme kuitenkaan tee korotusta.

Terveisin
Moderaattorit

Mun mielestä aika kevyt päätös. Mutta palstan säännöillä toki pitää toimia.

Mun mielestä modet lähinnä hieroo keskaria naamaan tässä. Itsekin myöntävät että ajankohtaisia ja perusteltuja. Ja kaiken lisäksi monesti ovat itse kehoittaneet rohkeasti avaamaan uusia ketjuja. Fuck you modet.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Täällä ollaan avattu useampikin "Päivän gallup" -tyylinen äänestys asiasta kuin asiasta, minäkin olen avannut useamman sellaisen ja ei ole moitittu. Miksiköhän noista ylläolevista sai satikutia? En osaa kertoa.

Edit. Oisko vaali ja hallituksen ero-ketju vähän myöhässä avattu? Mietin vaan itsekseen...
 
Viimeksi muokattu:

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Avasin yleiseen jääkiekko-keskusteluun ketjun tuomareiden ja kurinpidon kritisoinneista. Koitin etukäteen löytää sille parempaa paikkaa, muttei onnistunut, joten ajattelin mainita asiasta jos teillä olisi parempia ehdotuksia. Tosin näin jälkikäteen ajatellen sille paremman paikan löytyminen muualta tuntuu vieläkin vaikeammalta.

 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Onko hyväksyttyä kertoa toisen jatkoaikalaisen asuinkaupunki?
 

Petofani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim, Raahe-Kiekko, PattU, Lippo
@Moderaattorit @Ylläpito minulla olisi palstauudistus mielessäni eri vaihtoehdoilla.

1. Voisiko olla mahdollista alkaa tekemään pikkuhiljaa automaattisesti päivittyvää listaa käyttäjistä viestimäärien mukaan?

Tai 2. Voisiko jokaiseen käyttäjäprofiiliin laittaa sijoitus viestimäärissä?
 

Petofani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim, Raahe-Kiekko, PattU, Lippo
Onko hyväksyttyä kertoa toisen jatkoaikalaisen asuinkaupunki?
Minä ainakin itse luulen, että ne laittaa sen näkyviin, jotka haluaa (kuten allekirjoittanut). Tämä palstahan perustuu nimenomaan mahdollisimman henkilökohtaiseen anonyymikirjoittamiseen.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Olisikohan vielä joskus mahdollista saada tuonne jäsentilastoihin eniten tykkäyksiä saaneiden rinnalle myös eniten tykkäyksiä antaneet? Omasta mielestäni tykkäyksien jakajat ansaitsisivat yhtä lailla kunnianosoituksen efforteistaan kuin niiden vastaanottajatkin, nyt kun tällainen ominaisuus on kerran saatu palstalle.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
Hockey-reference oli tässä lähteenä.

Voi olla myös että tiedot muuttuneet kun joku peli syötetty. Jos keskiarvomaalivahdin arvot muuttuvat.

Tuo @Robu mainitsema CSAn data on kaikkien paras. Sitä tällainen meikäläinen saa vaan melko vähän ☹

Hei mitä helvettiä? TOI ON HYMIÖ
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
Vielä tuohon Smittyn ehdotukseen että ”tykkääjät” näkyisivät. Olisi tietty silleen hyvin nykyaikaista, että nostettaisiin jalustalle ihmisiä joiden palstapersoonaa koostuu siitä että osaa painaa nappia. Vitut sisällöstä, paina nappia. Ooo, ykköstila.
Hyvin painettu nappia.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Saisiko palstalle myös raportointirankingin tykkäysrankingin mukaan. Kuka on raportoinut eniten, se olisi ykkösenä toisessa kategoriassa ja kenen viestejä on raportoitu eniten, se ykkösenä toisessa kategoriassa.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Miten nuo hymiöt saa käyttöön?
 

Orvo Muusi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Voitaisko jo palata takaisin yhteen otteluseurantaan? Hieman hankalaa kun nytkin pitää tauolla lukea 15 eri ketjua otteluseurantaa.

Taas on yleinen otteluketju lähes kuollut vaikka perjantai ja kolme ottelua käynnissä. Käsittääkseni tämä oli jokin kokeilu ja sen voisi päättää ja palata yhteen ketjuun. Tai jos välttämättä halutaan niin tuomareille sitte oma mutta ei yhtään enempää :)
 

444

Jäsen
Mun mielestäni otteluketjuja voisi perustaa muutaman lisää. Esim. eri teemoilla. ”Ei vittu, Kärpät joutuu taas ylivoimalle”, ”IFK on yllättäen tänäänkin aivan paska”, ”Lol, Ilvekselle huumorijäähy”. Sitten joku mielensäpahoittajille, sellainen jossa on tarkoitus raportoida kaikki mahdollinen ja mitään ei saa kritisoida. Kirsikkana kakun päälle sellainen ketju, jossa kommentointi on kielletty.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös