Näetkö Miehon tahallaan vahingoittaneen vastustajaa? Itse en näe, vaikka kuinka klippiä kelaan. Miten muuten Mieho olisi voinut tilanteen pelata? Antaa Puistolalle tilaa edetä kiekon kanssa, tai rauhassa syöttää. Ei. Miehon tehtävä on yrittää estää vastustajaa tekemästä maali, ja koska jääkiekossa taklaukset on ainakin toistaiseksi sallittu, on täysin ymmärrettävää tai jopa edustamansa joukkueen kannalta suotavaa, että hän tilaisuuden tullen tätä sääntöjen sallimaa keinoa käyttää.
Korkeintaan yksi peli kieltoa kiitos, mieluummin ei yhtään.
Ei miehon tilanne niin paha ollut, aluksi. Suoraan päin ja kera sen kuuluisan säännön mitä pelajilla pitäisi olla:"kunnioita vastustajaa, vaikka olisi tilanne että antaa palaa niin tee se mutta sääntöjen puitteissa ym ym"
Eipä kunnioittanut.
Se on mun pointti että kyynärpää päähän, siitä Patrikilla pää heilahti aivan holtittomasti ja kaatuessaan löi nupin jäähän.
Joidenkin mielestä se ei ole mitenkään kytköksisssä mihinkään jos pelaaja lyö pään jäähän, eipä. Muuten vain kaatuillaan pää edellä minne sattuuu.
Se mua raivostuttaa kuulkaas palstaveljet ja siskot: Oma lupaava junnu, todella lupaava. Toisena tulevaisuuden ja miksei nytkin nuorten maajoukkueessa voisi hyvinkin pärjätä.
Ai ai. Pari iskua ja se ura voi olla siinä.
Mieho olis voinut tehdä toisin, ei tehnyt. Siksi kakkua tulee ja ei haittaa vaikka Liiga näyttäisi OIKEASTI että on jotenkin nämä tilanteet hallinnassa...jota nyt ei ole. 3 peliä ja mää en ole yleensä väärässä.
Jeesustelijat jauhaa mitä jauhaa.
Sitäpaitsi mitä väliä oikeastaan on pelikiellon määrällä, kunhan niin saakelisti. Oli sitten oma joukkueen pelaaja tai muun. Enpä Tuken pelikieltoa täällä märissyt, en viimeisintä ainakanaan.
Se yksikin taklaus(vaikka nyt mIehon, joka oli täysin pystyyn veto kyyrpäällä.) on kaikki eväät että Puistolan pelit pelattu. Pelikielto pitäisi määräytyä suhteutettuna milloin loukkaantunut pääsee kehiin.
/////
Pieni omakohtainen tapahtuma ja miten kurinpito toimiii, tosin tämä vuosikymmen yli sitten..
Mun porukassa aikoinaan kaveri sai loppukauden pelikiellon, joku 20 peliä ja kyseessä paikallisia Tampere-sarjoja...mutta liiton alla niin sitten näin. Syy oli kiekon vippaaminen tuomaria takaraivoon pienellä ronkulla. Tarkoitus hyvä tuomarin ei tarvis kyykkiä, kuten tehdään yleensä..
Dumari katsoikin toisaalle ja käsitti asian tahalliseksi.....voi tsiisus
Siinä teille kakkua 20 peli ja tais olla enemmän..
edit pahimmat särmät pois