Mainitsin alkuperäisen viestini alkuun ammatillisuudestani osoittaakseni, miksi haluan mielummin kirjoittaa taklauksen jälkeisestä käyttäytymisestä kuin itse taklauksesta. Lätkäpalstalla kuitenkin olemme, joten muutoin moinen kirjoittelu olisi voinut vaikuttaa vieläkin hassummalta kuin se todellisuudessa oli.Voit heittää käyttäytymisanalyysisi tässä kohtaa sivuun, koska et selkeästi pysty tulkitsemaan tilannetta täysin objektiivisesti. Kärppätausta vaikuttaa ja tunnetta on liikaa. Se vaan paistaa läpi, vaikka yrität parhaasi mukaan peitellä sitä. Näissä tapauksissa kannattaa ammattilaisuudestasi huolimatta jättää tulkinnat muiden huoleksi. Ymmärtänet ammattilaisena varmaan, että liian "lähellä" olevan analysointi ei ole välttämättä täysin terveellä ja eettisellä pohjalla.
En ole koskaan sanonut tällä palstalla olevani objektiivinen. On selvää, etten ole. Tämä palsta on minulle hupia, johon kiinnostukseni Kärppiä kohtaan on minut ohjannut. Kyllä minun näkemykseni ja analysointini tällä palstalla ovat terveellä ja eettisellä pohjalla. Viitekehys on vain ymmärrettävä. En todellakaan halua jättää kommentoimatta sellaista asiaa, joka minua aidosti kiinnostaa. Mitä tulee ”analysointini” ammatillisuuteeni Seväseen liittyen, niin ihan Kärppien kannattajana ja nimimerkillä sen tein.