Tässä näitä Doug93:n kommentteja:
"Miksi itse kutsuisit taklausta, jonka ainut tarkoitus on ainostaan vahinkoittaa vastustajaa ?"
"Eihän tuollainen Jukka Jalonen nyt jääkiekosta mitään tiedä."
"Jalonen sanoo sana tarkasti.." Blood lähti metsästämään yhtä pelaajaa..nyt vedän jonkun hilloksi tossa ".
Jalonen ei ole Jumala, eikä vissiin edes sinun tasoinen kiekkotietäjä."
Jukka Jaloselta värikäs lausunto Pelicansin kovanaaman kohutaklauksesta - SM-liiga - Ilta-Sanomat
(linkkaamasi todiste siitä, että Blood halusi vahingoittaa)
Mä olen ainoastaan kyseenalaistanut nämä täysin naurettavat väitteet pelkästä vahingoittamistarkoituksesta. Jos ainoa tarkoitus oli vahingoittaa, niin miksi tulee kädet alhaalla, taklaus kohdistuu vartaloon, ei suuntaudu ylös, liukuu tilanteeseen jne.
Keskustelu alkoi siis näin:
SIVURAUTA: "Bloodin järjetön teloitus"
heki: "Kovin helposti jaellaan siellä näitä todella ankaria syytöksiä. Kärsii vaan inflaation nämä huutelut, kun oikeasti kaikki huomaa, ettei tässä nyt todellakaan ollut kyse "järjettömästä teloituksesta".
Millähän nimellä kutsut sitten oikeasti törkeitä päähän kohdistuvia teloituksia? Massamurha?"
Doug93:"Miksi itse kutsuisit taklausta, jonka ainut tarkoitus on ainostaan vahinkoittaa vastustajaa ?"
Joten vieläkö kiistät, että et tulkinnut taklausta todella törkeäksi. Sen jälkeen tulivat mukaan Jaloset ja hillot.
EDIT: Lisätty eka oma kommenttini taklauksesta:
heki: "Jos jostain löytyy todiste, että taklaus osui päähän, on rangaistukset ok. Jos ei löydy, niin mitään pelikieltoa ei pitäisi tulla. Yksinkertaista."