Olen ihan samaa mieltä, ettei loukkaantumiselle saisi antaa liikaa painoarvoa. Kuitenkaan tuo ei ("puhtaudestaan" johtuen) ollut sen törkeämpi kuin Sailion päähän kohdistunut taklaus, Miklikin päähän kohdistunut taklaus, tai edes Rantakarin päähän kohdistunut taklaus. Mikään näistä ei poikinut pelikieltoa, joten en usko sekuntiakaan että tästä estämisestä olisi sellaista tulossa. Ulosajon olisin kyllä hyväksynyt, mutta pelikielto olisi jo omastakin mielestäni liioittelua. Jos olisi olleet kädet ylhäällä tms. joka tekisi tuosta selvän vahingoittamisyrityksen niin ehdottomasti kannattaisin kakkua.
@Sabaton: Hyvä summaus. Tosin itse olen vähän kiikun kaakun sen suhteen onko kaksi minuuttia riittävä tuollaisesta, vaikka ymmärrettävästi sen nyt mielelläni otinkin vastaan. Tavallaan se, miksi kaksiminuuttinen "tuntuu" ihan hyvältä johtuu vain siitä että Repo otti taklauksen hyvin vastaan. Jos hän olisi päästänyt huomionsa muualle, olisi voinut olla vähintäänkin ilmat pihalla ja tilanne heti paljon pahemman näköinen. Tästä Revolle propsit että oli hereillä, vaikka ei olisi kuulunut joutua enää tuollaista pommia ottamaankaan vastaan.