Ei ulosajo huutava vääryys ollut, mutta ehkä olisin itse jättänyt viheltämättä. Yleensä en pidä pysäytyskuvista, mutta Jämsen ei kyllä ollut millään tapaa valmis taklaukseen. Jos kiekko hukkuu tuollaisessa tilanteessa, niin aika riskialttiiseen tilanteeseen siinä pelaa itsensä, kun lähtee vielä kurkottelemaan kiekon perään. Ehkä Liigassa on totuttu liikaa siihen, että noissa tilanteissa se vastustajakin tyytyy menemään kiekon perään, eikä aja taklausta loppuun.
Mielestäni nämä ovat niitä "taklattavan vastuu" -asioita, onhan taklaajankin todella vaikeata taklata, jos vastustaja saattaakin kumarrella ja kurkotella kiekon perään. Ei Camper varmastikaan halunnut päähän taklata, mutta kyllä se siihenkin osui, kun kaveria ei kiinnostanut mikään muu kuin kiekko. Enemmän olisin huolissani päävammoista kuin yhdestä hiinä ja tässä ulosajosta.
Samaa mieltä itse, itse käännyin ulosajon puolelle mutta samalla vituttaa ja pelottaa tuo Jämsenin pelityyli, ei ole pitkää uraa luvassa jos pistää itsensä näihin tilanteisiin jatkuvasti.