Mannisen päähän taklauksen rankaisemattomuuden perustelut oli näköjään tulleet. Painotan nyt edelleen, että munkin mielestä Kinnunen pelaa niin kuin ei saisi pelata, enkä hirveästi hinkunut minkään pelikiellon perään. Mutta nyt Liusjärven perustelujen jälkeen vituttaa oikein kunnolla. Ihan kuin olisi Lavrov ollut selittämässä Venäjän erikoisoperaatiota Ukrainassa. Pöyristyttävää tekstiä. Eihän Liusjärven videokuvassa Manninen edes hypännyt, hän pysyi paikoillaan mutta jää putosi 10 senttiä jalkojen alta.
Monesti kun pelikieltoja on tullut paljon tuota mitättömämmistä tilanteista, niin oon mielenkiinnolla lukenut miten se kakku nyt sitten perustellaan. On niitä "ylöspäin suuntautuvia liikeratoja" ja muita ihan höpöhöpö-juttuja joilla sitten on saatu perusteltua pelikielto. Nyt sitten kaikki ne samat ylöspäin suuntaamiset, ponnistamiset sun muut eivät juuri tämänkaltaisessa taklaustilanteessa ole mitenkään oleellisia ja johtuvat itse asiassa vain taklattavasta. Ja tosiaan jalatkin nousee vasta taklauksen jälkeen vaikka kuvamateriaali kertoo muuta. Pelikiellottomuudelle olisi riittänyt perusteluksi se, että myönnetään ihan suoraan, avoimesti ja isosti, että toisin kuin viime vuosina on yritetty väittää, niin taklattavallakin on iso vastuu, ja tällä kertaa taklattu töpeksi ja sillä hyvä. Tuo mustan valkoiseksi kirjoittaminen on täysin perseestä.
Homma on ohi, pelikiellottomuus ok ja kaikki niin pois päin, mutta kun te siellä Liigan johdossa ja kurinpidossa TOIVOTTAVASTI luette näitä ketjuja, niin jälleen kerran erittäin nolo suoritus siitä alusta lähtien, että Tapparan piti itse maksaa että edes hutkitaan siihen saakka että tuomion perustelut ovat aivan täyttä putinismia. Ruvetkaa nyt saatana suoriutumaan paremmin!