Kyllä minä niin mieleni pahoitin

  • 98 127
  • 387
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Niin, se on Suomessa eri mittakaava. Hitto kun muistaisi mikä se bändi oli, joka suunnitteli heittävänsä television hotellin ikkunasta, mutta pienen budjettilaskelman jälkeen päätyivätkin viskaamaan vain kaukosäätimen.
Hehe, tyvestä puuhun noustaan. Ei tuollaisesta voi edes mieltänsä pahoittaa, tuskin respakaan kehtaa torua.

Muistan jostakin lukeneeni tarinoita ajalta kun nuoret Lynyrd Skynyrd -miehet opettelivat rokkitähtien tavoille. Hurjimmillaan lynnareille varmaan kehkeytyi pientä nujakkaa ja viskilekakin saattoi siinä särkyä hotellihuoneen lattialle tms. Kerran samaan hotelliin oli yhtaikaa majoittunut The Who, ja sieltä sitten lensi alas televisiot, huonekalut ja mitä nyt huoneessa koettiin olevan turhanaikaista. Naisia ei sentään heitetty alas, mutta niitä huudatettiin muilla konsteilla aamuun saakka. Samalla The Whon esikunta kantoi sviittiin kaksin käsin lisää juomaa, pulvereita ja mitä nyt kenellekin tuotiin. Siinä etelän musikantit sitten totesivat, että isot tähdet ovat viihteelläkin vielä omassa sarjassaan...
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Siinä olisikin ollut jo hiukan rokkistaraa, jos Topi olisi heittänyt palvelutalon parvekkeelta sen samassa jaksossa jonkun mummelin perikunnalta lahjoituksena saadun ensimmäisen myymänsä sohvaryhmän 70-luvulta. Ensin olisi tietysti nakittanut sen naapurin Railin auttamaan kantamisessa.
 

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
Niin, se on Suomessa eri mittakaava. Hitto kun muistaisi mikä se bändi oli, joka suunnitteli heittävänsä television hotellin ikkunasta, mutta pienen budjettilaskelman jälkeen päätyivätkin viskaamaan vain kaukosäätimen.

Ei tainnut olla riittävästi kerroksia, kun se tänne vieläkin kirjoittelee? Niin minä mieleni pahoitin...
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Kyllä minä niin mieleni pahoitan aina, kun lihavat naiset ilmoittavat, että naisessa pitää olla kurveja. En minä siitä, että kurveja pitää olla. Pitäähän niitä. Kyllä ei läski ole yhtä kuin kurvi. Kurvikkuus on tarpeeksi iso vyötärö-lantiosuhde. Myös rinnat lasketaan kurveiksi, mutta jos sivusuunnasta katsottuna maha ylittää rintojen kärjen, kyseessä ei ole kurvi vaan laaja kaarre. Kyllä en ole koskaan nähnyt oikeasti kurvikkaan naisen toitottavan erilaisissa yhteyksissä, että pitää olla kurvia.

Menipä ilta pilalle.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin, kun olin siirtämässä Prisma-ostoksia muovikasseista kaappiin. Olin ostanut mm. kaksi 400 gramman pussia Torino-makaronia, á 0,22 €. Toinen pussi tuntui jotenkin oudon kevyeltä. Sama tunne oli häivähdyksenomaisesti tullut jo Prisman kassalla, mutta en uskonut vielä silloin arviointikykyyni.

Kaivoin esille keittiövaa'an tarkistaakseni asian ja toden totta, toinen ostamani pussi painoi 417 g, mutta toinen vain 326 g. Tarkistin vielä aikaisemmin ostetun samanlaisen pussin painon, 405 g. Vajaa pussi oli täysin ehjä, joten pussista ei ole pikku hiljaa karkaillut makarooneja vaan pakkaus on lähtenut vajaana jo tehtaalta.

Kohta lähden takaisin Prismaan ja saavat kyllä kuulla kunniansa.

Vai saisinko paremman korvauksen jos reklamoisin Myllyn Paras-firmalle?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vai saisinko paremman korvauksen jos reklamoisin Myllyn Paras-firmalle?
Söpöä että tällainen vanhanaikainen toimintatapa tulee edes mieleen. Kyllä moderni kuluttaja ottaa suoraa yhteyttä Iltalehden toimitukseen. SHOKKIJYTKYJÄRKYTYS!
 

LannyMc

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin kun kesken maittavan aterian radiosta alkoi kuulumaan heleä-äänisen neitokaisen hyväntuuliselta vaikuttava musiikkikappale, joka tarkemmin kuunneltuna osoittautuikin aivan järkyttäväksi loukkaukseksi kuulijaansa kohtaan. Viattomasti tämä neitokainen alatyylisesti kehoitti kuulijaansa tekemään vaikka sun mitä ja vielä hyvin paljon.

Iloiselta kuulostavan esityksen kertosäkeeseen oli salakavalasti istutettu erittäin ikävä haistattelu, ja luultavasti se jää useilta hoksaamatta, sillä laulaahan tämä neito kappaleensa niin nätisti ja huolettomasti.

Tästä eteenpäin en kuuntele popmusiikkia enää ollenkaan, vaan keskityn pelkästään raskaamman musiikin tarjontaan. Enpähän joudu enää pahoittamaan mieltäni asian takia. Ainakaan yllättäen.
 

Nupe#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin kun kesken maittavan aterian radiosta alkoi kuulumaan heleä-äänisen neitokaisen hyväntuuliselta vaikuttava musiikkikappale, joka tarkemmin kuunneltuna osoittautuikin aivan järkyttäväksi loukkaukseksi kuulijaansa kohtaan. Viattomasti tämä neitokainen alatyylisesti kehoitti kuulijaansa tekemään vaikka sun mitä ja vielä hyvin paljon.

Iloiselta kuulostavan esityksen kertosäkeeseen oli salakavalasti istutettu erittäin ikävä haistattelu, ja luultavasti se jää useilta hoksaamatta, sillä laulaahan tämä neito kappaleensa niin nätisti ja huolettomasti.

Hah, hah. Tuli heti mieleen biisi "Fuck you, fuck you very, very much". Olikohan sama biisi? Lily Allen tai joku vastaava esittäjänä.
 

LannyMc

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hah, hah. Tuli heti mieleen biisi "Fuck you, fuck you very, very much". Olikohan sama biisi? Lily Allen tai joku vastaava esittäjänä.

Juuri sama biisi. Esittäjästä ei tietoa, mutta kertosäkeessä noin kauniisti kaikille radion kuuntelijoille lauleskeltiin.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Kylläpä minäkin nyt mieleni pahoitin, kun silkan petkuhuiputuksen kohteeksi jouduin.

Asioin apteekissa ostellen yhtä sun toista ja samalla nappasin putelin Echinaforcea; se kun auttaa kaikkiin vaivoihin krapulasta jalkasilsaan. Kotona sitten kuittia tarkemmin katsastin, ja kas. 50ml puteli oli maksanut n. 11 egeä, kun sama tavara mutta 100ml-pullo oli aiemmin maksanut Prismassa n.13 erkkiä. Prkl, minä kun olin aina luullut että tuo tavara olisi ollut apoteekissa halvempaa.
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Menin sitten lukemaan Voima-lehteä, huono idea. Suomeen on ilmeisesti rantautumassa Saksasta vasemmistolaisaktivistien järjestö jonka tehtävänä on lakkauttaa kaikki vankilat. Jutussa käy ilmi muun muassa se, että varkaiden sulkeminen vankiloihin on järjetöntä. Eiväthän he ole mitään pahaa tehneet vaan yhteiskunta joka pakottaa varastamaan.

Vittu.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
VR lopettaa lippujen leimaamisen käsin ja siirtää senkin toiminnan kaikenlaisille härveleille (se lipunmyyntivärkki). Eikö tässä maailmassa ole pyhää edes lippujen leimaus käsin?! Ainoa, mihin on voinut VR:n suhteen nojata, katoaa huomenna historian kirjoille. Jään kaipaamaan.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
VR lopettaa lippujen leimaamisen käsin ja siirtää senkin toiminnan kaikenlaisille härveleille (se lipunmyyntivärkki). Eikö tässä maailmassa ole pyhää edes lippujen leimaus käsin?! Ainoa, mihin on voinut VR:n suhteen nojata, katoaa huomenna historian kirjoille. Jään kaipaamaan.

VR haluaa siis lopettaa lopunkin inhimillisyytensä?

Harvemminn käytän paikallisjunia, mutta silloin tällöin yleensä viikonloppuisin. Mukavaa on ollut katsella sivusta lapsosten silmistä riemua, kun matkalla Lintsille konduktöörit ovat livenä leimanneet heidän lippunsa.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun näin mainoksia viestien välissä. Kaiken lisäksi ovat vielä räikeällä sinisellä värillä että silmiä haittaa.

Ennen kuin Deko reippaana juoksee paikalle tarjoamaan apua, taidan ladata sen AdBlockin.

Ei pysy palsta pystyssä ilman rahaa juu juu.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin kun eivät mokomat paskamainokset poistuneetkaan AdBlockin myötä.
Ei tämä aja laisinkaan asiaansa.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Ei nyt vituta nämä mainokset, mutta vähintäänkin kismittää. Haluaisinkin tietää paljonko siitä on rahaa puljun kirstuun tullut.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin kun eivät mokomat paskamainokset poistuneetkaan AdBlockin myötä.
Ei tämä aja laisinkaan asiaansa.

Nämä mainokset ovat kyllä ihan anaalista ja poikittain. Ei tosiaan edes Adblock auta. Kivasti vielä ujutettu tuonne viestien sekaan ja otsikotkin on kivasti harhaanjohtavia. Bannia mainoksille! En tykkää ollenkaan.

Edit. Testasin myös Operan "suodata sisältöä" toimintoa. Ei lähde silläkään pois nuo mainosviestit. Kismittää.
 

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin kun eivät mokomat paskamainokset poistuneetkaan AdBlockin myötä.
Ei tämä aja laisinkaan asiaansa.

Ainakin Firefoxin adblockilla lähtee nuo ja muutkin mainokset, mutta kaiken maailman puhelimissa ja ipaddyissä voi olla eri juttu. Laitoin äsken sekunniks adblockin pois päältä jatkoajassa, enkä tee sitä toista kertaa.

Ei helvetti. Just kun pääsin kehumaan niin sieltähän niitä mainoksia putkahtelee viestien väliin.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kyllä minua ärsyttää enemmän mainokset televisiossa, radiossa, lehdissä, urheilujoukkueiden pelipaidoissa, jääkiekkokaukaloiden laidoissa, jopa vittu jäässä... Muutama poikkeava viesti keskustelupalstoilla ei juuri hetkauta. Sitähän voi kuvitella että ne on kirjoittanut ***** (nimi sensuroitu syyllisen suojelemiseksi) ja ohittaa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Pahoitin mieleni, kun rakas Jatkoaika.comin keskustelupalsta haistattaa ahkeralla käyttäjällään törkeästi paskan. Katso liite.
 

Liitteet

  • jatkis haistattaa paskan.jpg
    jatkis haistattaa paskan.jpg
    70,5 KB · kertaa luettu: 851

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Pahoitin mieleni, kun rakas Jatkoaika.comin keskustelupalsta haistattaa ahkeralla käyttäjällään törkeästi paskan. Katso liite.

Kuusi sanaa: AdBlock, ja en ole tuota nähnytkään.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
"Vaimonhakkaajapaitojen" myynti suomalaisessa verkkokaupassa aiheuttaa hämmennystä - Kotimaa - HS.fi

Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin tuollaisesta teennäisestä mielensäpahoittamisesta.

EDIT. Sopisikos tuon vaimonhakkaajapaidan kanssa tällainen JNA kansanmurhabaretti?

Huikea kommentti jutun alla:

"Ehdotan, että hallitus nimeää Lauri Tarastin selvitysmieheksi tutkimaan, mistä kaikista asioista ihmiset loukkaantuvat. Tämän jälkeen säädetään Mielensäpahoittamislaki (MPL), jossa säädetään rangaistavaksi tahallinen mielipahan aiheuttaminen. Lakitekstiin olisi hyvä sisältää Törkeä mielenpahoittaminen, yllyttäminen mielenpahoittamiseen ja mielenpahoittamisen valmistelu. Poliisilakiin tulisi myös tehdä asianmukaiset muutokset, jossa poliisille annettaisiin oikeudet kertoa valevitsejä mielenpahoittajien paljastamiseksi ja oikeudet kuunnella puheluja sellaisten henkilöiden välillä, joiden voi perustellusta syystä epäillä kertovan mielipahaa aiheuttavia vitsejä toisilleen.

Sen jälkeen maassamme olisi vain hyvää huumoria ja kaikilla olisi parempi mieli"
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Huikea kommentti jutun alla: ...

Tuo oli kyllä loistava!

Lisäksi kyseisen verkkokaupan pitäjä Valtteri Lindholm vaikuttaa tämän lainauksen mukaan loistavalta kaverilta: "Itsehän olen ihminen, joka tykkää suututtaa ihmisiä. Kun tekee sen firman kautta, se on vielä hauskempaa."

Kyllä ainakin meillä päin hihattomat t-paidat ovat aina olleet wifebeatereita, vaimonhakkaajapaitoja tai vaimareita. Äärimmäisen tyylittömyytensä lisäksi vaimonhakkaajapaidat ovat myös älyttömän mukavia. Tottakai tuostakin joku kukkahattutäti voi itseensä ottaa.

Sent while wearing a wifebeater-shirt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös