Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 895 733
  • 21 694

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Anna mulle piiskaa by Apulanta
Tämä oli minun ensi kosketukseni. Apulantaan. Velbeni oli saanut sinkun joltain. Kuuntelin ja miellyin soundiin. On tätäkin tullut monet kerrat lauleskeltua... sopii minulle.


 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo




Suede: The Wild Ones

Ehkä maailman kaunein ja romanttisin biisi. Maailman kaunein kuvaus eri paikkakunnilla asuvien rakastavaisten elämästä. Myös video on loistava. Repeän aina viimeistään siinä vaiheessa, kun Simon kaataa kaljaa.

Suede on niin hyvä. Ja Brett Anderson.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Wintersun - Darkness and Frost/Time 1,5.

Jari Mäenpää varmaan persoonana herättää tunteita puolesta ja vastaan, mutta kyllähän tuo musaa vääntää osaa. Komiaa kylmän talvipäivän musaa.

 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Throne of Iron - Adventure One

Jotain Dungeons and Dragons heviähän tämäkin on. No mikäs siinä, kun tämä on ihan kuunneltavaa.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Kaikkea ne julkaiseekin. Laadusta tulee mieleen nämä Death non:analog live levyt, joiden laatu vaihtelee kuunneltavasta, korvia särkevään. Tässä nyt kuuluu liikaa yleisön ääniä, mutta muuten toimii.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jute Gyte - Perdurance

Sanoisikohan tätä kokeelliseksi black metalliksi. Pääosin tunnistettavaan ääni maailmaan ollaan lisätty elementtejä vähän sieltä sun täältä konemusiikin puolelta. Ihan mielenkiintoinen uusi tuttavuus.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Tätä Superbowlin Weeknediä. Vikassa biisissä oli vähän menevämpää kasarimenoa, muuten kyllä vähän tylsä esitys.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös