Laita ihmeessä lisää, menee kuunteluun ehdottomasti.
Eiköhän noilla pärjää
Laita ihmeessä lisää, menee kuunteluun ehdottomasti.
Ajalta jolloin music television oli tuomassa esille uusia bändejä. 80 luvun puoliväliä. Toiset ne nousi ja jäi esille nykypäiväänkin, toiset taas jäi taustalle. Osa pojista meikkasi ja pyrki esille, osa vain soitti.
Japanissa oli hyvät musamarkkinat.
No ei hyvä, mutta jonkinlainen ja kuuntelin uudelleen. Soittivat mtv:ssä usein. Iltapv oli tunnin lähetys heviä.
Taidan tietää kyllä mistä kyse. Mukavaa kuulla tuokin nimi täällä.Great White. Ajatonta vanhojen tapojen jytärockia suurten nimien takana, mutta aktiivinen orkka näihin päiviin saakka. Autenttinen soundi. Plussat hienosti tehdystä Led Zeppelin - tribuuttilevystä. Harva täällä tietää, mutta ehkäpä @Evil ja @Sledge Hammer!
Ok. Vuorossa "All Guns Blazing".Kuuntele tuo Priest.
Olenkos mie ollut poissakaan? Ihan samalla tavalla olen tossa istunut takapihalla paukku toisessa kädessä ja sikari toisessa. Ja stereoista tuuttaa Roky Ericson, Radiopuhelimet ja Isaac Hayes. Te vaan olette jääneet ilman väliraportteja.Terve @Evil. Kiva saada sinut takaisin tänne.
Ei sitä kannata. Ota mieluummin tämä haltuun.Ok. Vuorossa "All Guns Blazing".
Olit sinä tavallaan. No mutta, tervetuloa takaisin raportointien pariin.Olenkos mie ollut poissakaan? Ihan samalla tavalla olen tossa istunut takapihalla paukku toisessa kädessä ja sikari toisessa. Ja stereoista tuuttaa Roky Ericson, Radiopuhelimet ja Isaac Hayes. Te vaan olette jääneet ilman väliraportteja.
Tässä biisissä on muuten universumin hienoin ja kaunein kitarasoolo ikinä. Mister Glenn Tipton, Birmingham, England:
Arvostan. Olen itse kuunnellut rockia ja metallia noin viiden vuoden ajan eli 14/15-vuotiaasta asti. Rippileirillä kuuntelin paljon Iron Maidenia, partioleiriä Metallicaa, kotona Panteraa. AC/DC löytyi myös varhain. Sitten löytyi muun muassa brittimetallista Saxon ja Judas Priest. 2019 alkoi tulla kuvioihin kasarin glam-bändejä kuten Mötley Crüe, Def Leppard, Poison ja mitä niitä kaikkia nyt onkaan. Sen jälkeen on tullut tutustuttua satunnaisesti vähän kaikkeen. Olen avoin kaikille genreille.Osallistuin muuten kerran yhteen rocktriviakilpailuun. Siinä kysyttiin, että kuka oli Sladen rumpali. Vastasin että Don Powell. Sitä ihmeteltiin, että mistä tiesin. Vastasin, että se on minun hommani. Minä tiedän rockmusiikista. Toiset tietää hevostenhoidosta tai artisokkien kasvattamisesta, se on niiden juttu. Rock on minun juttuni.