Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 895 733
  • 21 694

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Todellakin. Hassisen Kone on kyllä tuttu, mutta tämä näköjään mennyt ohi. Hassisen Kone oli kuitenkin tällä levyllä vielä ihan undergroundia, mutta melodia, laulu ja soitto on ihan priimaa. No tämän takia ei jäänytkään undergroundiin.
Täh? Tuntui niin erikoiselle väittämälle, kun minusta bändi oli alusta asti iso nimi, että piti heti tarkistaa. Hassisen koneen esikoinen oli jopa listaykkönen, ja tämä Rumat säveletkin TOP 10 listalla neljä kuukautta. Silloin se ei ole underground musiikkia vaan listamusiikkia.
 
K

Kiekkokatsoja

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Täh? Tuntui niin erikoiselle väittämälle, kun minusta bändi oli alusta asti iso nimi, että piti heti tarkistaa. Hassisen koneen esikoinen oli jopa listaykkönen, ja tämä Rumat säveletkin TOP 10 listalla neljä kuukautta. Silloin se ei ole underground musiikkia vaan listamusiikkia.

Eiköhän Koneesta tehnyt viimeistään Rappiolla ihan koko kansan hittimusaa. Siihen pisteeseen asti, että bändi ei loppuaikoinaan vissiin enää tuota halunnut edes livenä vetää.
 

Glove

Jäsen
Tuli muuten mieleen, että ehkä tykkäisit myös Accept kasaribiisejä nykyversiona, kun he niitä nykyisinkin vetää livenä monia? Ja 80 luvun hevit entistä parempana.


Itse asiassa olen nähnyt Udon livenä. Siis U.D.O.;n. Kuusrock vuonna jotain. Tykkään kyllä Acceptin musiikista, mutta harvemmin tulee sitä kuunneltua. En osaa sanoa miksi. Kasarihevi on melkein yhtä hyvää kuin 70-luvun hevi. Mun suosikki on Black Sabbath, ja nimen omaan 70-luvun alkupuolen levyt.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Täh? Tuntui niin erikoiselle väittämälle, kun minusta bändi oli alusta asti iso nimi, että piti heti tarkistaa. Hassisen koneen esikoinen oli jopa listaykkönen, ja tämä Rumat säveletkin TOP 10 listalla neljä kuukautta. Silloin se ei ole underground musiikkia vaan listamusiikkia.
Näin se varmasti on. Heitin vähän lonkalta tuon viestin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt kehutaan Oasiksen soittoa. Jumalavita miten hienosti tämä biisi on soitettu. Tuo jatkuva rajusti ulvova kitarapiiska ja jatkuvat myllytykset kertosäkeen jälkeen. Soitannollisesti Oasiksen hienoin hetki ikinä.

Upea biisi.



 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
K

Kiekkokatsoja

Itse asiassa olen nähnyt Udon livenä. Siis U.D.O.;n. Kuusrock vuonna jotain. Tykkään kyllä Acceptin musiikista, mutta harvemmin tulee sitä kuunneltua. En osaa sanoa miksi. Kasarihevi on melkein yhtä hyvää kuin 70-luvun hevi. Mun suosikki on Black Sabbath, ja nimen omaan 70-luvun alkupuolen levyt.
Ite huomasin juutuubista, että he ottavat vaihtelevasti biisejä, kasariajalta. Toki pari vakioakin on aina. Tossakin setissä uudistettuja kasariversioita on, jotka toimii setin parhaimpina yleisöön. Huomatkoon, josko joku kuuntelee. Reservissä olisi paljonkin lisää, kasarin puolväliltä ja sitä ennen.
Mulle kävi paha muna 2000 luvun alussa. Piti mennä tuskaan kuunteleen, mutta tapahtui jotain, ja jäi väliin.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ensimmäisen linkin kappale oli ihan kiva, toisen linkin teos enemmän mieleen. Kiitän ehdotuksesta.
Joo ei mitään. Välillä mukava ehdotella muille musiikkia (oikeastaan todella hauskaa, mutta nykyään menee niin kummalliseksi ettei valtaosa niitä kuitenkaan arvosta).





Tuossa vielä yksi kappale samalta yhtyeeltä.
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Mulla on kuuntelussa brittibändi Red Jasper, joka oli mulle vielä eilen täysin tuntematon. Tuohon toiseen musaketjuun löysin Prog Archives -sivuilta bändin, ja sattumalta löysin sen myös YouTubesta. Bändi soittaa vähän erilaista progea. Se on yhdistänyt brittiläistä folk-musiikkia rokkiin ja metallimusaan mielestäni aika hyvin onnistuen siinä. Bändin laulajalla on tosi hyvä karismaattinen ääni. Laitan tähän muutamia biisejä tutustumista varten ja ne ovat kaikki erilaisia.











 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös