Don't you forget about dying
Don't you forget about your friend death
Don't you forget that you will die
Don't you forget about your friend death
Don't you forget that you will die
Ite oon havainnut, että on kyllä liian raa'at genre heitot vähän ikäviä. Jos mennään jostain The Hearingistä yhtäkkiä Full of Hellin tai toisinpäin niin tuntuu väärältä.Nykyaika on hyvä tekniikan ansiosta. Voi kuunnella musiikkia ilmaiseksi koska tahtookaan. Lisäksi voi kuunnella monenlaisia äänivideoita keskittymistä, rentoutumista tai miksei vaikka nukahtamistakin varten. Sadeäänistä on hyvä hypätä Iron Maideniin.
Ikinä kuullutkaan, mutta youtuben kautta biisi "Clumsy". Vaikuttaa täysin ysäri skeidarenkutukselta, kuten Blink182, ei mun juttu. Makuasioita, mutta mageeta että löyty levyhyllystä. Btw: Mulla on kanssa niin paljon skeidaa kellarissa ja hyllyssä mitä musiikkiin tulee.Levyhyllystäni poimin kuunteluun tänä aamuna Our Lady Peace yhtyeen esikoislevyn Naveed. Ei tuota ole varmaan tällä vuosituhannella tullut kuunneltuakaan, mutta eipä tunnu aika kuitenkaan tähän levyyn pahasti iskeneen. Musiikillisesti liikutaan jossain Pearl Jam/Smashing Pumpkins linjoilla, ei nyt aivan samalle tasolle yllä, mutta nyt kolmen kuuntelukerran jälkeen voi todeta, että en varmaankaan odota 20 vuotta seuraavaa kuuntelukertaa.
Enpä ole tuotannostaan muuta kuin tuon tänään kuuntelemani debyytin, pistin nyt soimaan tuon mainitsemasi kappaleen ja on siinä tyyli jo ekasta levystä selvästi grungesta popimpaan muuttunut.Ikinä kuullutkaan, mutta youtuben kautta biisi "Clumsy". Vaikuttaa täysin ysäri skeidarenkutukselta, kuten Blink182, ei mun juttu. Makuasioita, mutta mageeta että löyty levyhyllystä. Btw: Mulla on kanssa niin paljon skeidaa kellarissa ja hyllyssä mitä musiikkiin tulee.
Tämä on kyllä aina vaan hieno biisi:
Täh? Tuntui niin erikoiselle väittämälle, kun minusta bändi oli alusta asti iso nimi, että piti heti tarkistaa. Hassisen koneen esikoinen oli jopa listaykkönen, ja tämä Rumat säveletkin TOP 10 listalla neljä kuukautta. Silloin se ei ole underground musiikkia vaan listamusiikkia.Todellakin. Hassisen Kone on kyllä tuttu, mutta tämä näköjään mennyt ohi. Hassisen Kone oli kuitenkin tällä levyllä vielä ihan undergroundia, mutta melodia, laulu ja soitto on ihan priimaa. No tämän takia ei jäänytkään undergroundiin.
Tuli muuten mieleen, että ehkä tykkäisit myös Accept kasaribiisejä nykyversiona, kun he niitä nykyisinkin vetää livenä monia? Ja 80 luvun hevit entistä parempana.[MEDIA=youtube]fSlYKKFGR4A[/MEDIA]
Täh? Tuntui niin erikoiselle väittämälle, kun minusta bändi oli alusta asti iso nimi, että piti heti tarkistaa. Hassisen koneen esikoinen oli jopa listaykkönen, ja tämä Rumat säveletkin TOP 10 listalla neljä kuukautta. Silloin se ei ole underground musiikkia vaan listamusiikkia.
Tuli muuten mieleen, että ehkä tykkäisit myös Accept kasaribiisejä nykyversiona, kun he niitä nykyisinkin vetää livenä monia? Ja 80 luvun hevit entistä parempana.
Näin se varmasti on. Heitin vähän lonkalta tuon viestin.Täh? Tuntui niin erikoiselle väittämälle, kun minusta bändi oli alusta asti iso nimi, että piti heti tarkistaa. Hassisen koneen esikoinen oli jopa listaykkönen, ja tämä Rumat säveletkin TOP 10 listalla neljä kuukautta. Silloin se ei ole underground musiikkia vaan listamusiikkia.
Tässä jostain syystä yksi lempibiiseistäni Hassisen koneelta. Koko Täältä tullaan Venäjä on toki mahtava:
Ite huomasin juutuubista, että he ottavat vaihtelevasti biisejä, kasariajalta. Toki pari vakioakin on aina. Tossakin setissä uudistettuja kasariversioita on, jotka toimii setin parhaimpina yleisöön. Huomatkoon, josko joku kuuntelee. Reservissä olisi paljonkin lisää, kasarin puolväliltä ja sitä ennen.Itse asiassa olen nähnyt Udon livenä. Siis U.D.O.;n. Kuusrock vuonna jotain. Tykkään kyllä Acceptin musiikista, mutta harvemmin tulee sitä kuunneltua. En osaa sanoa miksi. Kasarihevi on melkein yhtä hyvää kuin 70-luvun hevi. Mun suosikki on Black Sabbath, ja nimen omaan 70-luvun alkupuolen levyt.