Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 895 058
  • 21 692

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Piti tulla harrastamaan autismia muiden ihmisten piiloon niin laitoin Full of Hellin Trumpetin Ecstasyn soimaan. Meteliä, vauhtia ja muuta kivaa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Arcade Fire aika yleisesti. Funeral ja Suburbs levyt soimassa, voisi ne hankkia ihan fyysisenä tuonne hyllyyn, josko lopettaisivat disco hommat.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Uutta Solstafiria. Periaatteessa tämä biisi voisi olla millä tahansa parilla uusimmalla levyllä, mikä sekään ei ole aina huono asia. Hienosti lähtee biisi pumppaamaan ja on siellä hieman blastiakin joukossa.


 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Japandroidsin Massey Fucking Hall (Live) levy ollut kuuntelussa tänään vähän enemmän. Aiemmin kuuntelin myös Sightless Pitää nimisen yhtyeen musiikkia ja se oli kyllä häröä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
YUP

Ensikuulemalta YUP oli minulle vaikea sulateltava. Silloin 90-luvun puolella. Änkyrän oloinen yhtye, josta tulivat Ismo Alangon tuotokset mieleen. Sanottakoon, ettei se ole minulle meriitti. Mutta kun YUP:n musiikkiin pääsi sisään, se palkitsi.

YUP:hän on ihan saatanan nerokas, nokkela ja melodinen yhtye. Loistavia melodioita, loistavia tekstejä, progea, suoraviivaista revitystä, ja kauniitakin hetkiä. Yksi värikkäimpiä suomalaisia yhtyeitä koskaan. Ja kyllähän YUP henkilöityy paljolti Jarkko Martikaiseen, tuohon pirulliseen puoskariin, joka sivaltaa sanoillaan niin säälimättömästi.

Loistava yhtye.



















 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Nykyaika on hyvä tekniikan ansiosta. Voi kuunnella musiikkia ilmaiseksi koska tahtookaan. Lisäksi voi kuunnella monenlaisia äänivideoita keskittymistä, rentoutumista tai miksei vaikka nukahtamistakin varten. Sadeäänistä on hyvä hypätä Iron Maideniin.
Ite oon havainnut, että on kyllä liian raa'at genre heitot vähän ikäviä. Jos mennään jostain The Hearingistä yhtäkkiä Full of Hellin tai toisinpäin niin tuntuu väärältä.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Levyhyllystäni poimin kuunteluun tänä aamuna Our Lady Peace yhtyeen esikoislevyn Naveed. Ei tuota ole varmaan tällä vuosituhannella tullut kuunneltuakaan, mutta eipä tunnu aika kuitenkaan tähän levyyn pahasti iskeneen. Musiikillisesti liikutaan jossain Pearl Jam/Smashing Pumpkins linjoilla, ei nyt aivan samalle tasolle yllä, mutta nyt kolmen kuuntelukerran jälkeen voi todeta, että en varmaankaan odota 20 vuotta seuraavaa kuuntelukertaa.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Levyhyllystäni poimin kuunteluun tänä aamuna Our Lady Peace yhtyeen esikoislevyn Naveed. Ei tuota ole varmaan tällä vuosituhannella tullut kuunneltuakaan, mutta eipä tunnu aika kuitenkaan tähän levyyn pahasti iskeneen. Musiikillisesti liikutaan jossain Pearl Jam/Smashing Pumpkins linjoilla, ei nyt aivan samalle tasolle yllä, mutta nyt kolmen kuuntelukerran jälkeen voi todeta, että en varmaankaan odota 20 vuotta seuraavaa kuuntelukertaa.
Ikinä kuullutkaan, mutta youtuben kautta biisi "Clumsy". Vaikuttaa täysin ysäri skeidarenkutukselta, kuten Blink182, ei mun juttu. Makuasioita, mutta mageeta että löyty levyhyllystä. Btw: Mulla on kanssa niin paljon skeidaa kellarissa ja hyllyssä mitä musiikkiin tulee.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ikinä kuullutkaan, mutta youtuben kautta biisi "Clumsy". Vaikuttaa täysin ysäri skeidarenkutukselta, kuten Blink182, ei mun juttu. Makuasioita, mutta mageeta että löyty levyhyllystä. Btw: Mulla on kanssa niin paljon skeidaa kellarissa ja hyllyssä mitä musiikkiin tulee.
Enpä ole tuotannostaan muuta kuin tuon tänään kuuntelemani debyytin, pistin nyt soimaan tuon mainitsemasi kappaleen ja on siinä tyyli jo ekasta levystä selvästi grungesta popimpaan muuttunut.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Millä helvetillä tämäkin bändi eksyi vääntämään ne Androgynyt, Cherry Lipsit ja Why Do You Love Met?

Eka platta on kuitenkin silkkaa asiaa, kannesta kanteen.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Tämä on kyllä aina vaan hieno biisi:

Todellakin. Hassisen Kone on kyllä tuttu, mutta tämä näköjään mennyt ohi. Hassisen Kone oli kuitenkin tällä levyllä vielä ihan undergroundia, mutta melodia, laulu ja soitto on ihan priimaa. No tämän takia ei jäänytkään undergroundiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös