Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 895 578
  • 21 693

Hööty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Penguins
Mulla on äärimmäisen vähän kunnioitusta näille heroiini- ja haulikkoääliöille.
Oot hauskan kaksinaismoralistinen. Muutamaa viesti aiemmin kehuit rakastavasi Ian Curtisia, Roky Ericksonia, Syd Barrettia ja Jouni Mömmöä, joista kaikki enemmän tai vähemmän tekivät itsemurhan tai joivat ja huumasivat itsensä hengiltä. Mutta seuraavassa lauseessa itsemurha ja huumeet on no no, jos näitä tekee jokin muu kuin oma suosikkiartisti.

Yritä edes olla johdonmukainen.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic

redpecka

Jäsen
Osiossa bubling underground public löytyy tämä helmi: Lepra.con

Loistava bändi joka yhdistää irlantilaislähtöisen Briäänin ja luumäkeläisbensalenkkarien kunnianhimoiset ambitiot yhteen ja mixi on uniikkia.

Erityisesti biisi Sä oot niin tajuttoman vähän happee saa munakarvani aina pystyyn. Erittäin traaginen sanoitus.. kun ensin rakastut ihmiseen joka ei vie sun energiaa yhtään kun ollaan vaikka hissiin jumituttu, mutta myöhemmin kun olet pulassa sotkeutuneena scartpiuhoihin, ei hän enää pystykään auttamaan sinua ja tukehdut pois.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
YOB - Illusion of Motion

Neljä kappaletta ja 56 minuuttia. Kyllä näillä menee ja kovaa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Biisi johon olin jo valmiiksi aivan koukussa sai eilen arvolleen sopivan musiikkivideon. Varmaan tiesittekin jo, mutta sanonpahan silti että rakastan tätä bändiä aivan hitosti (ei tule muuten kovin usein sanottua näin kotimaisesta yhtyeestä).

 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt vasta alkanut Heilungiin tutustumaan ja onhan tämä ihan hyvää tavaraa.
Oli viime kesänä Tuskan yllätys minulle. Suhtauduin tosi epäileevästi koko yhtyeeseen, mutta ukrainalainen kaverini sai houkuteltua katsomaan. Oli kyllä hieno kokemus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös