Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 926 375
  • 21 900

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Oliko tuo sarkasmia vai mitä. Aina oon saanut kuulla, kuinka kuuntelen "väärää" musaa. On tosin pari kaveria, jotka ymmärtävät hyvän päälle. Mä en vain ymmärrä nykymusiikkia.
Ei todellakaan ollut sarkasmia. Olen aina digannut Ramoja, Cantrellia (ja Alicea) sekä Kingston Wallia. Viimeksi mainitun ehdin jopa nähdä pari kertaa livenä, siitä moni nuorempi ja myöhemmin bändin löytänyt muistaa aina olla mulle katkera.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ramonesin kolme-neljä ekaahan ovat lajissaan ylittämättömiä levytyksiä, mutta oli siellä myöhemminkin sattumia sopassa. Jostain syystä pidän erityisesti tästä biisistä.


 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Viimeksi muokattu:

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Ramonesin kolme-neljä ekaahan ovat lajissaan ylittämättömiä levytyksiä, mutta oli siellä myöhemminkin sattumia sopassa. Jostain syystä pidän erityisesti tästä biisistä.




Oli siellä kasari-Ramonesissa helmiä, toki. Oikeastaan levyt vain olivat huonosti tuotettuja. Hienoja kappaleita löytyi silti joka levyltä. Ja Joey sekä Dee Dee ovat aliarvostettuja rocksäveltäjiä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Oli siellä kasari-Ramonesissa helmiä, toki. Oikeastaan levyt vain olivat huonosti tuotettuja. Hienoja kappaleita löytyi silti joka levyltä. Ja Joey sekä Dee Dee ovat aliarvostettuja rocksäveltäjiä.
Mulla yksi Ramo-suosikeista kautta aikain on End of the Century, tämä Phil Spectorin tuottama lp. Kuuleman mukaan Johnny vihasi Spectoria ja vastoinpäin, ja pyssytkin oli välillä esillä studiossa. Kuitenkin, Wall of Sound meets Ramones toimi parhaimmillaan hienosti.



 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Mulla yksi Ramo-suosikeista kautta aikain on End of the Century, tämä Phil Spectorin tuottama lp. Kuuleman mukaan Johnny vihasi Spectoria ja vastoinpäin, ja pyssytkin oli välillä esillä studiossa. Kuitenkin, Wall of Sound meets Ramones toimi parhaimmillaan hienosti.




Tietyllä tavallahan End Of The Century on "se" levy...Spector ja Ramones. Toimi se paperilla...siis on tuolla levyllä hyviä kappaleita. Juuri tuo Rock'n'roll Radio, sekä Danny Says, Highschool, Let's go, Chinese Rock...osassa biisejä tuotanto toimi, ja osassa ei. Mulle toi levy on silti aika kaksipiippuinen. Tavallaan toimii, tavallaan ei. Spector ei osannut keskittyä bändin rosoiseen puoleen, ja toisaalta näki Joeyn lahjakkuuden. Ja sitten myöhemmin Joeyn ja Johnnyn välit tuhoutuivat.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tietyllä tavallahan End Of The Century on "se" levy...Spector ja Ramones. Toimi se paperilla...siis on tuolla levyllä hyviä kappaleita. Juuri tuo Rock'n'roll Radio, sekä Danny Says, Highschool, Let's go, Chinese Rock...osassa biisejä tuotanto toimi, ja osassa ei. Mulle toi levy on silti aika kaksipiippuinen. Tavallaan toimii, tavallaan ei. Spector ei osannut keskittyä bändin rosoiseen puoleen, ja toisaalta näki Joeyn lahjakkuuden. Ja sitten myöhemmin Joeyn ja Johnnyn välit tuhoutuivat.
Joeyhan oli aina se sympaattinen näistä, mutta Johnny heitti joskus yhden kommentin jota rakastan. Haastattelija kysyi että treenaatko kotona kitaransoittoa. Johnny vastasi että en ikinä. Treenaako kirvesmies naulojen hakkaamista? Kitara on työkalu, kun Johnny tulee keikalta niin Johnny ei ole töissä ja työkaluihin ei kosketa.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Joeyhan oli aina se sympaattinen näistä, mutta Johnny heitti joskus yhden kommentin jota rakastan. Haastattelija kysyi että treenaatko kotona kitaransoittoa. Johnny vastasi että en ikinä. Treenaako kirvesmies naulojen hakkaamista? Kitara on työkalu, kun Johnny tulee keikalta niin Johnny ei ole töissä ja työkaluihin ei kosketa.

Johnnylla oli ne rocktähtifantasiat aikanaan. Soitti kouluaikaan Tommyn kanssa samassa bändissä. Noh, ei tullut musiikkiurasta silloin mitään. Meni sitten raksaduunariksi pitkäksi aikaa, kunnes sai vähemmistökiintiön kautta kenkää. Sitten Dee Deen kanssa ostivat kitarat ja bändiä pystyyn. ( Toki Tommy oli pitkään puhunut ympäri.) Joey rumpalin kautta laulajaksi ja Tommy rumpaliksi. Käy se niinkin. Ja Johnnyn soittotyyliä on jokseenkin vaikeaa matkia.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Johnnylla oli ne rocktähtifantasiat aikanaan. Soitti kouluaikaan Tommyn kanssa samassa bändissä. Noh, ei tullut musiikkiurasta silloin mitään. Meni sitten raksaduunariksi pitkäksi aikaa, kunnes sai vähemmistökiintiön kautta kenkää. Sitten Dee Deen kanssa ostivat kitarat ja bändiä pystyyn. ( Toki Tommy oli pitkään puhunut ympäri.) Joey rumpalin kautta laulajaksi ja Tommy rumpaliksi. Käy se niinkin. Ja Johnnyn soittotyyliä on jokseenkin vaikeaa matkia.
Muistan joskus 1989. Olin noin 16 vee ja tutustunut jo osapuilleen kaikkeen rockmusiikkiin. Diggasin Stonesia, AC/DC:tä, Zeppeliniä, Sabbathia, Motörheadia... Hyvä ystäväni Kari (nimi ei muutettu) oli minua muutamia vuosia vanhempi ja tunsi Ramot. Mie en. Kerran dokailtiin ja jätkä heitti Rocketin soimaan. Mie olin heti että mikä tää on, Motörhead meets Ronettes, kuulostaa hienolta!
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Muistan joskus 1989. Olin noin 16 vee ja tutustunut jo osapuilleen kaikkeen rockmusiikkiin. Diggasin Stonesia, AC/DC:tä, Zeppeliniä, Sabbathia, Motörheadia... Hyvä ystäväni Kari (nimi ei muutettu) oli minua muutamia vuosia vanhempi ja tunsi Ramot. Mie en. Kerran dokailtiin ja jätkä heitti Rocketin soimaan. Mie olin heti että mikä tää on, Motörhead meets Ronettes, kuulostaa hienolta!

Jos nyt Ramonesiin haluaa yhtään tutustua, niin neljä ekaa lättyä+ Too Tough To Die. Tarkoitan vain, että niissä on tuotanto kohdillaan. Ysäri- Ramot taas olivat paremmin tuotettuja, mutta ehkä materiaali ei ollut ihan niin hyvää. En tiä. Sanon sen vielä: Joey ja Dee Dee ovat aliarvostettuja biisintekijöitä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Dee Dee oli vastikään mennyt edes. Yksi suosikkibasisteistani, Peter Hook, oli bändinsä New Orderin kanssa vetämässä festareilla Finsbury Parkissa. Katso Hookin styrkkareita. Bye bye DeeDee. Spreijattuna siihen. Voiko hienompaa elettä olla, toveribasistille.


 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mie olen aina rakastanut näitä piinattuja sieluja. Ian Curtis, Syd Barrett, Jouni Mömmö, Roky Erickson...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nirvanasta en ole ikinä pitänyt. Säälittävää paskaruikutusta. Vittu, jos on niin hankalaa olla rocktähti ja miljonääri niin mene raksalle töihin, luuseri.

Alice on mulle aina Jerryn bändi, ja niiden paras levy on Black Gives...



 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mulla on äärimmäisen vähän kunnioitusta näille heroiini- ja haulikkoääliöille.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Noh, kaikilla on mielipiteensä. Mun mielestä Cobain osasi säveltää hienoja kappaleita. Ja en ymmärrä, enkä hyväksy itsemurhaa. Mutta se on kuitenkin oma päätös.

Nirvanasta en ole ikinä pitänyt. Säälittävää paskaruikutusta. Vittu, jos on niin hankalaa olla rocktähti ja miljonääri niin mene raksalle töihin, luuseri.

Alice on mulle aina Jerryn bändi, ja niiden paras levy on Black Gives...




Mulla meni jonkun aikaa sulatella uudempaa Alicea, mutta kannatti antaa mahdollisuus. William on hieno keulakuva. Ja Jerryn (sekä Johnny Ramonen) ansiosta mä aloin kitaraa soittamaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös