Kuuntelussa juuri nyt

• 1 998 903
  • 22 777

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mie olen aina rakastanut näitä piinattuja sieluja. Ian Curtis, Syd Barrett, Jouni Mömmö, Roky Erickson...

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nirvanasta en ole ikinä pitänyt. Säälittävää paskaruikutusta. Vittu, jos on niin hankalaa olla rocktähti ja miljonääri niin mene raksalle töihin, luuseri.

Alice on mulle aina Jerryn bändi, ja niiden paras levy on Black Gives...

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mulla on äärimmäisen vähän kunnioitusta näille heroiini- ja haulikkoääliöille.

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Noh, kaikilla on mielipiteensä. Mun mielestä Cobain osasi säveltää hienoja kappaleita. Ja en ymmärrä, enkä hyväksy itsemurhaa. Mutta se on kuitenkin oma päätös.

Nirvanasta en ole ikinä pitänyt. Säälittävää paskaruikutusta. Vittu, jos on niin hankalaa olla rocktähti ja miljonääri niin mene raksalle töihin, luuseri.

Alice on mulle aina Jerryn bändi, ja niiden paras levy on Black Gives...

Mulla meni jonkun aikaa sulatella uudempaa Alicea, mutta kannatti antaa mahdollisuus. William on hieno keulakuva. Ja Jerryn (sekä Johnny Ramonen) ansiosta mä aloin kitaraa soittamaan.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joskus jossain tietokilpailussa kysyivät, että minkä bändin muodostivat Jeffrey Hyman, John Cummings, Douglas Colvin ja Thomas Erdelyi. Mie tiesin.

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Joskus jossain tietokilpailussa kysyivät, että minkä bändin muodostivat Jeffrey Hyman, John Cummings, Douglas Colvin ja Thomas Erdelyi. Mie tiesin.

Nyt oli kyllä paha. En tiiä yhtään. Mikä tuo vois olla? Saako kilauttaa kaverille?

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kysy. Kerro mitä sanoivat.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helvetin hyvä vaihto duurista molliin tuossa, kun intro loppuu ja laulu alkaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy