Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 892 686
  • 21 661

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Costello Hautamäki kappaleenaan Kun Mies Unelmoi. Kyseisestä kappaleesta olen pitänyt koko elämäni.
 

redpecka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
The Bunny The Bear - You Have To Die a Few Times EP lähti taas soittoon.

Tämän EP:n paluu Spotifyyn viime vuoden lopulla oli mulle kerrassaan ilon ja onnen päivä
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Drøne nimisen yhtyeen musiikkia. Vähän erikoista kuunneltavaa tämä kyllä on.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
En jaksanut kaivella tv-ketjuja eli vedän suositukseni tänne: juuri nyt Teemalla Jeff Beck: Still on the run- dokumentti.
Siinä on pieninä pätkinä kuunneltavaa musiikkia, enimmäkseen kyllä kuunneltavaa puhetta.

Setämies tykkää, se osaa katsoa vain lähetysvirtateeveetä, nuoriso varmaan osaa katsoa Areenasta eli kai tämä sieltäkin löytyy.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Avasin Koffin ja Yle Areenan. Sieltä kaivoin vanhan Ruisrock-taltioinnin. Ehkä kesältä 2018 tai 2017. Haloo Helsinki veivaa musiikkiaan kuuntelijoiden korviin.

Tällä hetkellä soi "Rakas".
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näkyy The Beatlesin varhaishistoriaan kiinteästi kuuluva Astrid Kirchherr kuolleen. Siitä palautuikin mieleen Backbeat-elokuvan (jossa Sheryl Lee esittää Astridia) soundtrack ja piti laittaa soimaan.

Keskinkertaisen kova autotallibändi soittaa sillä:

 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
The Color Moralen tuontanto on vaihteeksi läpikuuntelussa, paraikaa vuoden 2016 allekirjoittaneelle henkilökohtaisella tasolla tärkein albumijulkaisu Desolate Divine. Julkaisupäivä taisi olla vieläpä saman viikon perjantaina, kun mä aloitin merkonomin opintoni. Garret Rapp vihjaili jo alkuvuodesta Know Hope levyn seitsemänvuotispäivän yhteydessä, että bändi olisi tällä hetkellä kirjoittamassa uutta musiikkia. Olisihan se kyllä hienoa saada lähes neljän vuoden tauon jälkeen uutta TCM:ää kuunneltavaksi.

 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös