Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 893 277
  • 21 670

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Guns N´Roses: Estranged





Guns N´Roses: Catcher In The Rye





Nämä Axlin pianovetoiset järkäleet ovat loistavia. Tiedän että ne jakavat mielipiteitä. Näitä on haukuttu Elton John -gunnareiksi, mutta mikäs haukku se on? Nuori Elton on vitun hyvä. Siitä se Axlkin tykkää.

Axl on halunnut kehittää Gunnareita katurockista vähän eteenpäin. Tuloksen tiedämme.

Ilman Axlia tuo jengi vetäisi edelleen jotain katurokkipunkkia.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Elton John: Your Song





Yksi maailman kauneimmista biiseistä. Tuore leffa vihjasi vähän siihen suuntaan, että Elton olisi jotenkin omistanut tämän Bernielle. Mutta ihan sama, näiden kahden miehen yhteistyö on yksi länsimaisen populaarikulttuurin hienoimpia. Se tuli myös leffassa selväksi. Elton ja Bernie, siinä on kaksi niin hienoa miestä. Upeaa musiikkia ovat yhdessä tehneet. Joskus ne tähdet vain osuvat kohdalleen.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuuntelussa Kentin Box 1991-2008 siten että levy per päivä ja sama levy 2-3 kertaa putkeen. Tällä hetkellä 2005 vuoden tuotannossa menossa, taas kerran saa ihmetellä että yhtyeellä oli varaa jättää hienoja biisejä myös albumeiden ulkopuolelle. Upeaa popmusiikkia suurella tyylitajulla, mieleen tulvii hienoja livekokemuksia. Tämä bändi tuli nähtyä harvinaisen useassa keikkapaikassa: Tavastia, Jäähalli, Vanha, Korso, Käpylä, Kulttuuritalo, Hietaniemi, Hartwall... Kaipaan.
 

redpecka

Jäsen
Beverly Hills kytät oli hyviä, mutta vaatii suomalaisen tekstityksen kun alkuperäiskielellä se on vähän haastavaa, saati dubattuna kun joku paikallinen työtön näyttelijä-moottoriturpa vetää eddiemurphyä...
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kun joku meni tätä eräässä Facebook ryhmässä ehdottamaan, niin pakkohan se oli kokeilla. Ja onhan tämä ainakin mielenkiintoista musiikkia. Varmaan joku järkikin löytyy tästä kunhan tarpeeksi kauan tutkailen astioita. Glenn Branca taisi olla vähän erilainen setä musiikin suhteen. Theoretical Girls vaikuttaa ihan normaalilta musiikilta tähän verrattuna.


 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Neil Young & Crazy Horse: Sleeps With Angels. Tämä on hyvä levy. 4/5. Ajattelin tempoa Neil Youngin levyjä nyt jonkin verran.
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Laitoin tämän biisin jo toiseen ketjuun. Laitan sen silti myös tänne. Klassista rokkia soittava jenkkibändi on kotoisin Nashvillestä. Harmi, että vetävät keikat Norjassa, Ruotsissa ja Tanskassa, mutta Suomen jättävät väliin.


 
Viimeksi muokattu:

redpecka

Jäsen
Neil Young & Crazy Horse: Sleeps With Angels. Tämä on hyvä levy. 4/5. Ajattelin tempoa Neil Youngin levyjä nyt jonkin verran.
Juu, näitä aikoja kun Youngista tuli Suomessa(kin) poppistähti. Käsittämätön levy siinä mielessä että Crazy Horsen kanssa tehnyt niin viimeisen päälle tuotetun ja hiotun levyn kun olettaa voisi nimen kuullessa että tulee raskasta & rosoista hard rockia..

Pitääpä kuunnella pitkästä aikaa, kovalevyltä löytyy se tunnin pläjäys making of -video joka tuli ysärin MTV:ltä (nyt kun mietin, taisi olla oikeesti Suomen MTV:ltä...) heti kohta levyn julkaisin jälkeen.

Joo niin olikin, tässä on jopa tekstitykset...
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
@redpecka tnx, tämä oli minulle uusi tallenne, ja avartava.
Olen pitänyt Neil Youngia aina jonkin asteisena, jonkun sorttisena jumalana tai profeettana, mutta tämän pätkän jälkeen tuntuu hän yhtä hapuilevalta ihmiseltä kuin minäkin olen ollut. Neil Young laskeutui arveen ikiomalle planeetalle, todellisuuteen.

Kohta kuuntelen After the Goldrushin taas vuosien jälkeen, en linkkaa mitään videoita. ostakaa vinyylilevy ja sen soittava levari.
 

redpecka

Jäsen
@redpecka tnx, tämä oli minulle uusi tallenne, ja avartava.
Olen pitänyt Neil Youngia aina jonkin asteisena, jonkun sorttisena jumalana tai profeettana, mutta tämän pätkän jälkeen tuntuu hän yhtä hapuilevalta ihmiseltä kuin minäkin olen ollut. Neil Young laskeutui arveen ikiomalle planeetalle, todellisuuteen.

Kohta kuuntelen After the Goldrushin taas vuosien jälkeen, en linkkaa mitään videoita. ostakaa vinyylilevy ja sen soittava levari.
En ihan ymmärrä mitä tarkoitat, että arvostatko nyt Niiloa enemmän vai menikö glamouri pois? Minusta tuo nuori trubaduuri tuossa vetää aika coolin keikan omalla ainutlaatuisella karismallaan ja ammattitaidollaan tietenkin myös.

Itse olen iloinen että tuosta on ylipäätään videotallennetta olemassa. Mutta niin hassua kun se onkin niin tämä muusikkohan on ihan veteraani jo tuossa kun on ollunna jo Woodstockissakin pari vuotta aikaisemmin. Kuten hän itse sanoi: "Olin oikeassa paikassa oikeaan aikaan." Noh, kai siihen jotain muutakin tarvitaan.
 

redpecka

Jäsen
Kohta kuuntelen After the Goldrushin taas vuosien jälkeen, en linkkaa mitään videoita. ostakaa vinyylilevy ja sen soittava levari.
Olihan noita vinyylejä ja levareita, myyty kaikki ja hyvä näin. Nykypäivänä aivan mahtavaa että meillä on internet (ja youtube). Muistan joskus aikoinaan ulkomailla menneeni paikalliseen fatsermusiikkiin kuuntelemaan uusinta levyä joltain artistilta ja sit joutuu jotenkin häpeissään sanoo myyjälle etten mä nyt ostakaan tätä... Kunhan sai kuunnella.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
@redpecka
Hyvin oivalsit pohjavireeni, hieman Neililtä glamouria karisi ja minä mietin maailmankuvaani lisää.
Neil Youngin vihaisen nuorukaisen (26. v) eli Tietäjän Iänikuisen suhteuttaminen omaan elooni on hemmetin avartava kokemus.
Minä pruukaan harrastaa kriittisyyttä suuntaan ja kaikkeen, mutta nyt ekan kerran tajusin palvoneeni Neil Youngia lähes jumalana.
Totta mooses diggaan häntä viimeiseen vetooni asti vaan nyt olemme lähempänä toisiamme, Neil Ja minä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös