Mainos

Kuuntelussa juuri nyt

• 2 001 735
  • 22 834

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jälleen mennään Scorpionseilla. Tällä kertaa kappaleena "Send Me An Angel". On muuten todella kaunis kappale tämä.

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Toisessa ketjussa oli ote Timo Rautiaisen loistavasta kappaleesta. Joten laitoin kyseisen kappaleen soimaan. Itse asiassa kuuntelin tämän kappaleen ensimmäistä kertaa vasta tällä viikolla, myönnän sen. On muuten hyvä kappale. Jos joku ei nimeä tiedä, se on "Rekkamies".

Tää on kova biisi ja kova levy myös tuo Lopunajan merkit, kuten myös Niskalaukauksen kakkoslevy Itku pitkästä ilosta. Lopunajan merkit on näemmä jo 20 vuotta vanha albumi. Varmaan olisi hitimpi tänä päivänä, sillä biisit kertovat tuon Rekkamiehen lisäksi muutenkin pääsääntöisesti ympäristöasioista. Koulukiusaamista käsittelevä päätöskappale Häpeän lävistämä on myös karuudessaan kaunis.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyllä se on kuuntelussa Hitmix-kanava ja tällä kertaa nettiradiosta kun radioaallot ei tänne kunnolla kuulu kännykkään. Nyt soi Nylon Beatin Rakastuin mä luuseriin.

Nylon Beat - Rakastuin mä looseriin (YouTube- video Nylon Beatin Rakastuin mä looseriin videoon)

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Koulukiusaamista käsittelevä päätöskappale Häpeän lävistämä on myös karuudessaan kaunis.
On joo. Myönnän, että Rautiaisen tuotannosta suuri osa on ollut pimennossa, mutta nyt laitoin tuon Häpeän lävistämän soimaan. Todella kaunis kappale.

Oma suosikkini Rautiaiselta on Hiljaisen talven lapsi ja laitankin sen heti soimaan. Eli kuuntelussa juuri nyt Hiljaisen talven lapsi by Timo Rautiainen. Kappaleen on siis tehnyt Nightwishistä tuttu Tuomas Holopainen ja omaa (mahtavaa) lauluääntään kappaleeseen on lainannut Raskasta Joul... anteeksi, Sonata Arcticasta tuttu Tony Kakko. Itse asiassa kuulen jotain yhtäläisyyksiä tämän kappaleen ja sen lastensairaalakappaleen kesken. Lohtu vai mikä se oli. No, molemmat Holopaisen tekemiä hienoja kappaleita. On muuten mahtavava kitarasoolo tässä kappaleessa.

No perhana, ehti jo loppua, kun mietin liian kauan sanajärjestystä ja muuta turhaa. Nyt soi Tampereella parikin keikkaa männä päivinä vetäneen saksalaisen yhtyeen kappale, jonka nimi on "Du Hast". Ja siis yhtye Rammstein. Oma suosikkini kyseiseltä yhtyeeltä yhdessä kappaleen "Mein Herz brennt" kanssa.

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Mulla lähti soittoon Procol Harumin koko tuotanto Spotify-palvelussa. Nyt juuri soi yksi mun lapsuuden ja nuoruuden lemppareista A Salty Dog.

K

Kiekkokatsoja

Mistä elämässä on kysymys. Se selviää Black Sabbath versiosta jonka laulaa James Ronnie Dio: heaven and hell..
Tapahtuipa heille kuulema aikoinaan poikkeuksellinen tilanne jossa kasariaikaan jokin ihminen kuunteli liikaa biisiä Die Young..

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Amerikkalainen rockyhtye Warrant on yksi niistä bändeistä, jotka ovat uusimpina päässeet osaksi suosikkejani. Heillä on yksi kappale, jota rakastan palavasti. Kappale, jota soitan mahdollisesti tiistaina koulussa rummuilla ja mikäli paikalla on muita oppilaita, te tulevat todistamaan eläytyvää rummuttelua.

Kyseinen biisi ei ole "Cherry Pie". Se on kuitenkin samalta albumilta. Se ei ole myöskään "Heaven", josta diggaan kuin hullu auringonlaskusta.

Biisi on "Uncle Tom's Cabin". Kohdassa 0:34 iho nousee kananlihalle, ja kun pakka räjähtää käyntiin ajassa 1:03, se on menoa se.
Tuo Uncle Tom's Cabin on kyllä todella hyvä. Lepää rauhassa, Jani Lane.

Ketjun aiheessa pysyäkseni, nyt soi Queen kakkoslevy, lyhyesti ja ytimekkäästi Queen II.

eeMule

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Slipknotin eilen julkaistu uusi albumi lähti nyt toista kertaa soittoon.

Mites maistunut? Itse olin ekan soiton jälkeen valmis tuomitsemaan levyn yhtyeen huonoimmaksi, mutta useampi kuuntelukerta teki taas terää. Upea kokonaisuus.

Kyseiseltä albumilta soi piinaava Spiders. Meno on hyytävää kuin John Carpenterin leffoissa.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Andy McCoyn Building on Tradition, kappale numero 2 menossa, hyppäsin yli Strung Outin, koska tahdoin antaa tilaa näille muille mestaribiiseille.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Uusi Mgla piti pistää kuunteluun, tai siis maistiainen tulevasta levystä. Ja onhan tuo tasaisen laadukasta tavaraa jälleen.
Pidin hyvin paljon tuosta uudesta kappaleesta. Mglan taso ei kyllä luultavasti ole edelleenkään laskemassa.

E: Nyt soi SÂVER, hyvää norjalaista pörinää. Soittajat ovat tuttuja bändeistä Hymn ja Tombstones.

SÂVER - I, Vanish (Official Video)

Viimeksi muokattu:

npc

Jäsen
Nyt jos teitä jo panettaa niin ei tarvii laittaa tätä Kinksin tunnelmallista taustapanobiisiä ollenkaan soimaan taustalle enää; The Kinks - Stormy Sky, 1977

Hirvee muuten tää hittimittariversio, mutta stondais jos seisois.

Kuuntelussa oli äsken.

Viimeksi muokattu:

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Saksassa jälleen. Rammstein tällä kertaa. Scopions kuului autossa, joten nyt tällä mennään. Kappale tällä hetkellä Sonne. Albumi Mutter lähti vähän aikaa sitten soimaan.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kovin usein ei tule töiden lomassa kuunneltua musiikkia, mutta tänään oli pakko laittaa eilisen jälkihöyryissä The Curen Disintegration soimaan ja nyt uudestaan. Vähän kyllä petyin, kun eivät aloittaneetkaan Flown keikkaa Plainsongilla ja sääennusteista huolimatta ei satanut... Se olisi ollut täydellistä.

Robert Smithin kolmenkympin kriisi täytti tänä vuonna 30 vuotta. Ajatella.

Larionov #8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kovin usein ei tule töiden lomassa kuunneltua musiikkia, mutta tänään oli pakko laittaa eilisen jälkihöyryissä The Curen Disintegration soimaan ja nyt uudestaan. Vähän kyllä petyin, kun eivät aloittaneetkaan Flown keikkaa Plainsongilla ja sääennusteista huolimatta ei satanut... Se olisi ollut täydellistä.

Robert Smithin kolmenkympin kriisi täytti tänä vuonna 30 vuotta. Ajatella.

Tänään kuuntelin Head On The Doorin.
Huomenna vuorossa Disintegration ja Bloodflowers.

Keikalla en ollut, mutta Areenasta tiirasin Itämeren aalloilla.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Moto

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään kuuntelin Head On The Doorin.
Huomenna vuorossa Disintegration ja Bloodflowers..
Bloodflowers (neljänkympin kriisi ainakin eilenkin kuullun 39:n muodossa) jäänee bändin viimeiseksi suureksi albumiksi, mutta mistä sitä tietää, vaikka Robert saisi vielä kuudenkympin kriisinkin hienoksi levyksi. Ainakin Wikipedian mukaan tekeillä olisi eepos, jonka biisien keskipituudet lähentelevät kymmentä minuuttia.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Our Hollow, Our Home - In Moment

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy