Kuuntelussa juuri nyt

• 1 993 306
  • 22 706

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jos mie nyt laitan tänne, että viime aikoina olen kuunnellut enimmäkseen Daft Punkia, niin työhän kivitätte minut, saatana.
Mikäs Punk se tällainen on? Tulee mieleen Otra Romppasen legendaarinen tokaisu: "Kyllähän miekin kuuntelen poppia, nimittäin Iggy Poppia."

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Simon & Garfunkel: Bridge Over Troubled Water. Klassikko.
Tämä on syöpynyt syvälle, samoin kuin The Boxer ja Sound of Silence. Mutsilla oli S&G:n kokoelma, jota soitti usein kun olin pieni, siis 70-luvun puolivälissä. Muistan nämä laulut paremmin kuin Piippolan vaarit. Mamma pyöritteli myös Elvistä, Beatlesiä, Moody Bluesia, Stonesia...

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Mulla soi tuo koko levy, jossa on siis mm albumin nimibiisi ja The Boxer, jota pidän kaksikon parhaana biisinä ja muutenkin yhtenä hienoimmista biiseistä ikinä.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mulla soi tuo koko levy, jossa on siis mm albumin nimibiisi ja The Boxer, jota pidän kaksikon parhaana biisinä ja muutenkin yhtenä hienoimmista biiseistä ikinä.
Lailalai, lailalailai lailalai... On kyllä mainio kipale se. Etten harhautuisi aiheesta, mainitsen että just nyt on kuuntelussa Dr. Feelgoodin mainio esikoisalbumi Down By The Jetty.

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Lailalai, lailalailai lailalai... On kyllä mainio kipale se. Etten harhautuisi aiheesta, mainitsen että just nyt on kuuntelussa Dr. Feelgoodin mainio esikoisalbumi Down By The Jetty.
Hieno levy tuokin. Pitääkin kaivaa se hyllystä jonoon. Wilko Johnson osasi biisien teon ja kaveri oli muutenkin huima tyyppi lavalla, jotenkin maaninen. Vähän aikaa sitten Teema teki taas kulttuuriteon ja näytti hienon dokkarin bändistä.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hieno levy tuokin. Pitääkin kaivaa se hyllystä jonoon. Wilko Johnson osasi biisien teon ja kaveri oli muutenkin huima tyyppi lavalla, jotenkin maaninen. Vähän aikaa sitten Teema teki taas kulttuuriteon ja näytti hienon dokkarin bändistä.
Oil City Confidential. Loistava dokumentti. Laitetaan sen kunniaksi Dr.Feelgood - Keep It Out Of Sight (Old Grey 1975) - YouTube. Wilkohan totesi joskus hienosti, kun ihmettelivät että jätkällä menee piuha suoraan kitarasta styrkkariin, ilman mitään lisälaitteita. "Pedals? I'm a guitarist, not a cyclist."

Suosikkijoukkue
Hihasta vedetyt Ässät, Dallasin Tähdet & Sport
Kuuntelussa loistava Kirka-cover hänen R.O.C.K.-albumiltaan takavuosilta, I'll Be Yours - Burning Point-yhtyeen vetona. Olin joskus 80-luvulla Lapuan Latosaaressa kun Kirka tykitti menemään tätä.. Pistäkäähän Pata biisi kopissa soimaan, niin pelikin alkaa kulkea!

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Parina päivänä kuunnellut Skilletin koko tuotannon läpi.

Levyt Skillet (1996), Hey You, I Love Your Soul (1998), Invincible (2000), Alien Youth (2001) ja Collide (2003) aika tasapaksua settiä ja myös jo niin vanhaa, että eipä sytyttänyt. Hieman tyyli muuttunut noiden jälkeen parempaan.

Levyt Comatose (2006), Awake (2009) ja Rise (2013) ovat todella hyviä. Bändiin 2008 liittynyt Jen Ledger on todella lahjakas muusikko ja nosti tasoa selvästi.

Kyseessä uskonnollinen bändi, joten lyriikat aikalailla liittyy uskomiseen tai raukkauteen, mutta jos se ei haittaa, niin suosittelen. Rock bändi kyseessä ja meikään uppoaa ainakin.

Musiikki maku muuttunut aivan hemmetisti. Ennen kuuntelin räppiä, mutta kyllästyin. Nykyään normi poppia tai sitten rock/metal musaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy