Siekin olet ajan hermolla. Täällä menossa mm. Camel ja Crimsonin King. Illemmalla laitan Zappaa, pitää käydä hiljalleen valmistautumaan tulossa olevaan hartaustilaisuuteen.Enimmäkseen viime aikoina Rushin tuotantoa, vähän Beatlesia, vaihteeksi Grateful Deadia, Leavingsin sinkkuboksi sekä Zeppeliinin Lediä. Eli nuorisokulttuurin valtimolla olen kuuloelimiäni lepuutellut.
Jos mie nyt laitan tänne, että viime aikoina olen kuunnellut enimmäkseen Daft Punkia, niin työhän kivitätte minut, saatana.
Et sä mitään Daft Punkia kuuntele vaan Justin Bieberiä.
Brombergillä on persoonallinen, jopa lystikäs ääni. Tuntuu olevan oivaltava ja erilainen musiikintekijä muutenkin. Ehdottomasti otettava tuotanto haltuun.Kuuntelen David Brombergin kreisiä kappaletta Hold Up. Pistän vielä linkin, jota kukaan ei avaa. Kappaletta on ollut tekemässä George Harrison, hänen osuutensa on melko helppo erottaa muusta.
David Bromberg - The Holdup.wmv - YouTube
Kuuntelussa juuri nyt Felix Mendelssohn, mutta mitäpä siitä. Te sitä ymmärrä kuitenkaan. Homot.
Aikanaan Hurriganesin sivuraiteelle ohjaamana, olen täyttänyt pääni rockilla, jossa on muka munaa ja asennetta, antaen pitkät kantaa ottaville viisuille. Nyt ole kuitenkin havahtunut siihen, ettei baby-baby ja kaljaa-viinaa riitä vuosikymmenstä toiseen, vaan lyriikan ja sanoman voima saa kappaleet elämään - ikuisesti.
Hogjaw, silvuplee
Hog Jaw - Gitsum - YouTube