Kuuntelussa juuri nyt

• 1 993 243
  • 22 706

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Monikohan edes muistaa tätä Ariana Granden aivan varhaisinta tuotantoa. Tästä Mikan kanssa vedetystä duetosta on jo yli 11 vuotta eikä Ariana Grande ollut edes maailman kirkkaimpia poptähtiä vielä tuolloin. Itellä alkoi soimaan tää just päässä joten olipa kuunneltava pitkästä aikaa.
Jaa, jotenkin minulle on jäänyt sellainen kuva että Ariana Grande on ollut pinnalla jo jonkun 15 vuotta. Noh, mene ja tiedä sitten, aika on vain hyödyllinen fiktio johon me kaikki jostain syystä uskomme.

Itse kuuntelin aiemmin tätä kun oli tarvetta kuunnella jotain muuta kuin ympäristön luomaa ambienssia krapulassa. Kuvaa aika hyvin myös aivotoiminnan tasoa.

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Jaa, jotenkin minulle on jäänyt sellainen kuva että Ariana Grande on ollut pinnalla jo jonkun 15 vuotta. Noh, mene ja tiedä sitten, aika on vain hyödyllinen fiktio johon me kaikki jostain syystä uskomme.
Ei se nyt ihan hirveän kaukana ole, kun eka levy tuli 2013 ja julkisuuteen Grande nousi tosiaan 15 vuotta sitten Nickelodeonin kautta.

Olen musiikillisesti varsin kaikkiruokainen, jostain Lemmyn äijäilystä voi sujuvasti vaihtaa vaikka Mirellaan tai Sabrina Carpenteriin, mutta Ariana Grande on minusta jokseenkin tylsä artisti. Joka biisissä on ne samat maneerit ja kaikenlainen kokeilunhalu on poissa.

Siltikin, tämä biisi on ihan silkkaa popkultaa edelleen:

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Sarjassamme 'jos olisin musadiggari niin varmaankin tietäisin tämän', mutta koska en ole niin kaikkea uutta ja/tai erilaista tulee plokattua jostain satunnaisesti kuunnellusta musiikin erikoisohjelmasta. Tämä Susanna Vainiolan Kissankehdosta.

Tuomo Mannonen - Anna K.

Viimeksi muokattu:

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Spotify suositteli minulle Diamanda Galásin tuotantoa joten kai sitä pitää sitten kokeilla. Jotain hänen tuotoksiaan olen aiemminkin kuunnellut mutta ei silloin lähtenyt. Nyt en ole varma tykkäänkö tästä ja varmaan jotkut laittaisivat tämän suoraan paskalistalle tekotaiteellisena humppana.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy