Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 925 796
  • 21 895

Aberystwyth

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Viime yönä soi ensimmäistä kertaa Nine Inch Nailsin The Fragile-levy, ja vaikka ensikuuntelulla ei vielä yltänytkään The Downward Spiralin tai With Teethin tasolle, uskon, että levy tulee vielä kasvamaan. Kuulosti kyllä luovimmalta NIN-levyltä.

Laitetaan levyn avaussinkku The Day The World Went Away. Tavallaan aika raskas, mutta keskittyy enemmän tunnelmallisuuteen.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
The Beatlesin 1-kokoelma on nyt ollut kuuntelussa ja Get Back toimii kyllä nyt ja ikuisesti. Tässä on palattu kokeilevampien vuosien jälkeen takaisin perusasioiden äärelle ja jälki on kyllä perhanan komeaa. Ja vielä se, että hajonnut yhtye pystyy tekemään näin hienon biisin.
 
Viimeksi muokattu:

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ensin Pavlikovskylle, UFO toimii. Tosin vain kahden ensimmäisen levyn verran. Mutta UFO2 - Flying on yksi kaikkojen aikojen suosikkilevyjäni.

Ja sitten asiaan: Rättö ja Lehtisalo. Kolahtaa kuin Korkeajännitys. Juuri sopivan hapokasta.
 

M10

Jäsen
Piiiitkästä aikaa kuuntelen Kornin debyyttilevyä (s/t) ja vähän jänskätti, että onko aika tehnyt temput tälle, niin kun on esimerkiksi jollekin Slipknotin ekoille levyille. Ehei. Itse asiassa vielä parempi mitä muistinkaan. Jumalattoman hyvä ja synkkä levy.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Piiiitkästä aikaa kuuntelen Kornin debyyttilevyä (s/t) ja vähän jänskätti, että onko aika tehnyt temput tälle, niin kun on esimerkiksi jollekin Slipknotin ekoille levyille. Ehei. Itse asiassa vielä parempi mitä muistinkaan. Jumalattoman hyvä ja synkkä levy.

Kyllähän tuolla levyllä kuuluu se uuden musiikkityylin ja soundin keksiminen aika vahvasti. Ross Robinson ja Ibanezin seiskakieliset... Voi kun voisi palata hetkeksi vuoteen -94 ja kuunnella tuon levyn taas uutena. Ja katsella perään Who Then Now:n. Classy dudes from Bakersfield.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kaivetaas taas tääkin vaihteeksi naftaliinista, kun nyt jehovat päätti aamun ratoksi käydä kyselemässä, että onko mun kantani muuttunu viime kerrasta:
Agua De Annique - Witnesses

-No change, no pleasure, no jokes, no sex, no choice, no morals, no ethics, no depth, no color, no fight, no freedom, no life
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Pakko laittaa yks biisi tänne. Biisi, joka seuraa minua. Biisi, joka kiehtoo minua. Biisi, jota kuulen joka paikassa, joka tuutista. Biisi, joka on niin paska, että en pysty kuuntelemaan sitä muutamia sekunteja pidempään. Tunnen mielenkiintoa siihen miten näin paska kappale voi olla näin soitettu ja suosittu. Tämä kappale on rakentanut päähäni majan. Kyse on jonkunlaisesta fetissistä, nimittäin yritän usein väkisin vahingoittaa itseäni kuuntelemalla tätä kappaletta. Ja jokaisesta sekunnista saan jonkinlaisia kiksejä. Ennätys on tähän asti noin puoli minuuttia. En aio nytkään kuunnella kappaletta, mutta linkitän sen tänne ja tiedustelen pystyykö kukaan kuuntelemaan sitä kokonaan ja tykkääkö joku kuulemastaan?

Erin - Ei taida tietää tyttö - YouTube
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Scorpion Childin debyyttilevy jatkaa 70-luvulta inspiraationsa saaneiden bändien esiinmarssia. Eli jos The Answerin, Wolfmotherin, Rival Sonsin, etc. musiikki kelpaa niin tämäkin maistunee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös