Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 907 456
  • 21 752

eleven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montréal Canadiens
Disco Ensemble! Todella mainiota fiilistelymusiikkia tällä hetkellä. Disco Ensemble- First Aid Kit

Sama juttu muuten! Keksin äkkiseltään ruveta kuuntelemaan, kun alkoi soimaan Arsonists vs. Firemenin hieno dramaattinen alku päässä. Se piti tietenkin kuunnella tubesta ensin, nyt soi First Aid Kit alusta alkaen, We Might Fall Apartissa mennään.

Törmäsin laulaja Miikkaan VETOn keikalla toukokuussa. En viitsinyt kauheasti häiritä, mutta kyselin että onko Suomen keikkoja tulossa ja vastasi ettei oikein muista ja että ovat uusia biisejä kyhänneet viime aikoina.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Törmäsin laulaja Miikkaan VETOn keikalla toukokuussa. En viitsinyt kauheasti häiritä, mutta kyselin että onko Suomen keikkoja tulossa ja vastasi ettei oikein muista ja että ovat uusia biisejä kyhänneet viime aikoina.

Itse en valitettavasti ole livenä nähnyt, kuulemma todella kova livebändi!
 

eleven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montréal Canadiens
Itse en valitettavasti ole livenä nähnyt, kuulemma todella kova livebändi!

Joo, itse olen kolme kertaa. Tai oikeastaan neljä, neljäs kerta oli toukokuun lopulla jossain nuorisotapahtumassa. Katselin keikkaa jonkun aikaa alueen ulkopuolelta josta näkyi jotenkuten jopa lavalle. Erittäin kova livebändi todellakin! -08 Provinssissa vähän harmitti lähteä kesken keikkaa pois hakemaan hyviä paikkoja Foo Fightersia varten, kun olivat todella liekeissä.

Niin joo, oli muuten kitaristi Jussikin siellä VETOn keikalla mutta hälle en jutellut. Liityin äsken faniksi FB:ssä ja näköjään ovat just lähdössä pienelle Euroopan rundille ja heillä on jo jotain 10 hyvää uutta biisiä kasassa. Saas nähdä. Uusin oli vähän pettymys minulle.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
Törmäsin laulaja Miikkaan VETOn keikalla toukokuussa. En viitsinyt kauheasti häiritä, mutta kyselin että onko Suomen keikkoja tulossa ja vastasi ettei oikein muista ja että ovat uusia biisejä kyhänneet viime aikoina.

Olen menossa Lutakko Liekeissä kekkereille katselemaan Dischargea ja muistaakseni ainakin siellä Disco Ensemble taitaa olla, jos nyt jotakuta kiinnostaa. (Itseäni ei.)
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämän päivän tehokuuntelussa uusin Saxon levy Call to Arms. Kuulostaa hyvältä, joten cd:n tilaus lähti vetämään.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Nyt muutaman päivän on kuuntellusa ollut nämä kaksi:

Toto - Hold the Line
Alice Cooper - Poison.

Loistavia. Myös puhelimen soittoäänenä tuo Hold The Linen alkupimputus.
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Tänään on soinut miltei kokoajan CMX - Kaikki hedelmät, toimii!
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Sabatonin koko tuotanto on ollut Ruissin keikan jälkeen voimasoitossa. Tällä hetkellä kovimpana kappaleena The price of a mile.
 

Heinolan Gee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat
Näitä on tänään luukutettu muiden muassa:

Ismo Alanko - Kun rakkaus on rikki
CMX - Fysiikka ei kestä
Kington Wall - Palékastro sekä Istwan

Suorastaan mahtavaa!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kosketuksessa sarjan keikkoja on tullut kuunneltua ja katseltua. Egotrippi nyt lopuillaan. Seuraavaksi Kauko Röyhkä.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Tämän päivän tehokuuntelussa uusin Saxon levy Call to Arms. Kuulostaa hyvältä, joten cd:n tilaus lähti vetämään.

Hyvältä kuulostaa todella, kovassa kuuntelussa ollut tuon veteraanibändin uusin täälläkin. Tasaisen varmaa heviä.

Myös toinen vanha hevipioneeri on raivannut tilaa musiikkikirjastossani ja hän on itse vanha ja äkäinen maastopukuinen saksalaispappa Dirkscnheiderin Udo eli kavereiden kesken U.D.O. Varsinkin vanhempi U.D.O, jossa on vielä häivähdyksiä vanhasta Acceptista on todella hyvää settiä eikä tämä uusikaan materiaali nyt hoopoa ole vaikka tietty konemaisuus vaivaa kappaleita vähän.

Hienoa joka tapauksessa, että Udo tulee bändeineen Suomeen syksyllä keikkailemaan uuden Rev-Raptor-levyn merkeissä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En tiedä että pystyykö tästä biisistä sanomaan että on ihan jumalattoman kova biisi mutta joka tapauksessa on niin tiukkaa gospel-musiikkia että uppoaa jopa tällaiseen umpipakanaan:

"Rokkipappi" Tarvo Laakson perheyhtye Starwar ja vanha klassikko Krusifiksin juurella liveversiona.
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Adele - 21.

Levyn hittibiisit oli niin hyviä, että odotukset oli todella korkealla. Parin kuuntelukerran jälkeen hiukan pettynyt olo. Ehkä se vielä tästä aukeaa, kun kuuntelee lisää.
 

d2uce

Jäsen
Satuin vilkaisemaan tuonne rap/hiphop -ketjuun ja luin sieltä Leonin marraskuussa kirjoittaman viestin ja ajauduin tähän:

The Streets - Everything is Borrowed
 

d2uce

Jäsen
Niin on. Ja levyt ovat huippuja. Mutta kun joku kopioi jotain ja sitä pidetään mahtavana ja parhautena, on se silloin yliarvostettua.

No mielestäni Nevermind on perhanan hyvä levy. Toki Nirvanan, kuten ihan kaikkien muidenkin bändien ja artistien, musiikissa on vaikutteita sieltä täältä.

Minulle on nyt muutenkin ollut jotenkin todella vieras tuo conversejengi-ilmiö™, joten ehkä tästä ei kovin hedelmällistä keskustelua saada aikaan. Varsinkaan, kun Nirvana ei ole mitenkään sydämen asia. Tai edes Pixies.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös