Rauhallista musaa vaihteeksi, eli: Eddie Vedder - Ukulele Songs
Minulle oli vähän pettymys tuo levy. Sävellykset ei minusta riittävän hyviä noin riisuttuun toteutukseen, käy aika nopeasti puuduttavaksi.
Rauhallista musaa vaihteeksi, eli: Eddie Vedder - Ukulele Songs
Minulle oli vähän pettymys tuo levy. Sävellykset ei minusta riittävän hyviä noin riisuttuun toteutukseen, käy aika nopeasti puuduttavaksi.
Aivan sama homma. Pari päivää sitten löysin Jukan uudelleen. Tässä Villejä lupiineja. C-H-I-L-L.Sytyttää varsinkin toi J.Karjalainen todella hyvin, I like it!
Mamba, Kirka ja J.Karjalainen. Sytyttää varsinkin toi J.Karjalainen todella hyvin, I like it!
Tulipa tänään hankittua Acceptin Blood Of The Nations. Kyllä kannatti hankkia, 12 hyvää biisiä ja laatua saa kuunnella yli 60 minuuttia alusta loppuun saakka.
Intension on ehkäpä Toolin hienoin kappale koskaan ja Right in Two on myös jäätävää tavaraa. Tuosta Lateralus-kolmikosta olen varmaan myöskin maininnut jo aiemmin, jätetään siis nyt hehkuttamatta yhtään enempää.
Minäpä sitten hehkutan tuota kolmikkoa ja etenkin Reflectionia, joka sattuu olemaan vaatimattomasti universumin täydellisin kappale evö. Nih!
Sen verran synkkä on kesäinen taivas tässä auringon laskettua, että atmosfääriin sopii mainiosti jo kuopattu post-rock -sakki ISIS.
ISIS - Celestial (The Tower)