Mainos

Kuuntelussa juuri nyt

• 2 001 704
  • 22 833

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Kommenttini taannoisen Ruisrockin Amorphiksen keikasta: Soitti ne sentään jotain siltä hyvältäkin levyltä -94. Tosin ei Black Winter Dayta. Suomalaisen metallin kirkkaimpia saavutuksia.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Agents & Vesa Haaja - Go Go

On tuo Esa Pulliainen kyllä ihme sälli. Agentsilta on käytännössä lähtenyt jo neljä kertaa solisti kävelemään mutta aina bändi vaan jotenkin tippuu jaloilleen. Joka kerta Pulliainen onnistuu löytämään jostain bändiin sopivan laulajan, muuttaa musiikkityyliä hitusen uudelle laulajalle sopivampaan suuntaan ja saa homman toimimaan - jopa paremmin kuin ennen. Ehkä se salaisuus juuri on siinä että Pulliainen ei pyri korvaamaan entistä laulajaa vaan ottaa aina vähän eri tyylisen solistin tilalle ja muuttaa bändin musiikkia tälle uudelle laulajalle sopivaksi. Ja kyllä siinä varmaan Pulliaisen pistämätön tyylitaju ja bändin ammattitaitokin on avuksi.

Kun Kääriäinen lähti soolouralle niin pelkäsin että se saattaisi olla Agentsin tuho mutta niin vaan keksi Pulliainen Vesa Haajan Whistle Baitista ja otti samalla bändistä mukaan myös fonisti Juho Hurskaisen, ja tuloksena taas yksi helvetin hyvä levy. Tanssikansaan tämä uusi tyyli ei ehkä ihan niin hyvin uppoa kuin edelliset versiot mutta minä olenkin aina ollut sitä mieltä että Agents tanssilavoilla menee sarjaan helmiä sioille.

Agents & Vesa Haaja - Don't go

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kun ei täällä anoppilassa ole kunnon stereoita, on tullut pari päivää istuttua iPodi päässä. Ozzyn elämäkerran lukemisen taustalla on toki soinut Sabbathin kuusi ekaa, ja sen lisäksi Motörheadia olen pyöritellyt taajaan. Kuten jo 30 vuotta. Vähän AC/DC:tä ja Beatlesia sekä tujaus ZZ Toppia on napeista tullut ulos tänään myös.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
The Who - Squeeze Box

Moog Konttinen teki tuosta loistavan käännöstekstin nimeltä Kurttu (...äidillä on kurttu, isä soittaa kaiket yöt). En tiedä mikä oli tarkka syy, mutta koskaan tuota ei ole julkaistu. Nähtävästi käännöslupaa eisaatu, kuten ei Pinball Wizard -käännöksellekään. Molemmista oli jonkin aikaa erittäin hyvälaatuisesti äänitetyt demot Youtubessa jonkun ystävällisen sielun lataamana, mutta sittemmin ne on sieltä poistettu.

Ralph

Jäsen
Yön Parrasvalot. Hieno kappale jolla todella hieno musiikkivideokin. Varmasti erityisesti porilaiset pitävät tästä. Suosittelen kuitenkin vilkaisemaan.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Yön Parrasvalot. Hieno kappale jolla todella hieno musiikkivideokin. Varmasti erityisesti porilaiset pitävät tästä. Suosittelen kuitenkin vilkaisemaan.

Minä en ole tykännyt yhtään tästä viime vuosien iskelmä-Yöstä, mutta täytyy tunnustaa että on kyllä hyvä biisi. Ihan ensimmäisen kerran kuulin tuon kun olen pyrkinyt välttämään koko bändiä ja heidän viime aikojen tuotoksiaan.

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Minä en ole tykännyt yhtään tästä viime vuosien iskelmä-Yöstä, mutta täytyy tunnustaa että on kyllä hyvä biisi. Ihan ensimmäisen kerran kuulin tuon kun olen pyrkinyt välttämään koko bändiä ja heidän viime aikojen tuotoksiaan.

Veit sanat suustani. Täysin uusi tuttavuus myös mulle tämä kipale. Onpas saakelin kaunis kappale.

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Mogwain musavideoita youtubesta bongatessani löysin itseni kuuntelemasta hyvin Mogwain kaltaiselta kaikuvaa So Above So Below´ta. Ja jos kuulostaa Mogwailta, niin hyvältähän se kuulostaa. Näyte youtubesta: So Above So Below - Forever a Stranger

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Koop Arponen taisi tehdä ainakin musiikillisesti ihan oikean ratkaisun kun irtisanoutui tuosta Idols-levytyssopimuksestaan ja pisti pystyyn Flute of Shame -bändin parin brittikaverinsa kanssa. Kyllä tuo paljon paremmalta kuulostaa kuin se Idolsin jälkeen tehty soololevy.

Tässä sekä omaa että lainattua:
Flute of Shame - Nights in white satin
Flute of Shame - Pictures on the wall

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Etelän meiningeissä mennään. Doc Hollidayn hieno levy nimeltä Doc Holliday Rides Again pauhaa täällä ja heti perään Blackfootia sekä Gov`t Mulea.

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nyt on kuuntelussa Sabatonin levy: Coat of arms.

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
The Streetsin koko tuotanto. Miten onkin ollut unohduksissa niin kauan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy