Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 908 296
  • 21 757

Spire

Jäsen




Motörhead - Snake Bite Love (full album).

Melko vähälle huomiolle jäänyt levy. Siitä huolimatta olen aidosti sitä mieltä että jos levyn jälkimmäinen puolisko olisi yhtä tasokas kuin ensimmäinen, niin tässä olisi yhtyeen yksi parhaista levytyksistä. Dogs of War, Assassin, Take the Blame ja nimikkokappale ovat kunnon tykitystä ja seisovat ylpeänä muun tuotannon rinnalla.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK




Tämäkin bändi kuuluu niihin, joiden musiikkia pääsin kuuntelemaan hyvin varhaisesta iästä alkaen, sillä faijani oli tallentanut kymmenille kaseteille musiikkia omasta nuoruudestaan. Nykyään se olen minä, joka tykkää näistä 60- ja 70-lukujen bändeistä ja biiseistä, kun taas hän on tykästynyt enemmän Jenni Vartiaisen, Chisun sekä Anna Puun musiikkiin.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat




Tämäkin bändi kuuluu niihin, joiden musiikkia pääsin kuuntelemaan hyvin varhaisesta iästä alkaen, sillä faijani oli tallentanut kymmenille kaseteille musiikkia omasta nuoruudestaan. Nykyään se olen minä, joka tykkää näistä 60- ja 70-lukujen bändeistä ja biiseistä, kun taas hän on tykästynyt enemmän Jenni Vartiaisen, Chisun sekä Anna Puun musiikkiin.

Tälle varaukseton peukku - EW&F:n musiikki liikutti meikäläistä tanssilattialla 70-luvun alussa, kuten monia muitakin. Kun September tai vaikka Boogie Wonderland pamahti soimaan, täyttyivät kapakoiden tanssilattiat oitis parkettien partaveitsillä ja muilla taavetti_tahkojaloilla, kuten eräs sorja tyttönen kuvaili partneriaan... ei minua... (köh)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös