Kuuntelussa juuri nyt

• 1 998 988
  • 22 778

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK

Pet Shop Boys on niitä varhaisimpia bändejä omasta nuoruudestani, jotka itse "löysin" radioasemia kuuntelemalla ja jonka musiikkia tuli kuunneltua nimenomaan radion välityksellä vuosien ajan. Ensimmäinen kappale, jonka heiltä kuulin, oli heidän cover -versionsa Village Peoplen biisistä Go west, joka kolahti minuun heti ensimmäisestä soinnusta lähtien vuonna 1993 ja tuo biisi on edelleenkin mielestäni heidän paras kappaleensa, vaikkei olekaan heidän oma biisinsä.

Tämä Always on my mind ei myöskään ole heidän alkuperäinen hittinsä, vaan cover -versio vanhasta 1970-hitistä, mutta valitsin sen nyt tähän, koska en ole ihan sataprosenttisen varma siitä, olenko aiemmin postannut Go west -biisin tähän ketjuun.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Moto

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Levyn muutaman ensimmäisen kappaleen aikana alkaa miettimään löytyykö sitä jyräävää Swansia tältä levyltä. Sitten nimikkokappale lähtee liikkeelle ja painostava tunnelma iskee päälle kuin myrkypilvet horisontissa. Enkelten kuiskinta vaihtuu taivaalliseksi kuoroksi joka ei jätä juuri mitään jäljelle.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tonight Aliven 'Underworld'in jota kuuntelen taas, voi laskea mulle jo nostalgia-albumiksi. Huh kun aika menee nopeesti. Vastahan mä olin opiskelemassa merkonomiksi ja kuuntelin tätä vasta julkaistua levyä talviaamuna matkalla kouluun... 5,5 vuotta sitten. Aika lentää

Corey Taylor muuten esiintyy tän albumin lopetusbiisissä My Underworld. Kertakaikkisen kaunis duetto. Linkataas nyt sekin tähän:

npc

Jäsen
Onko kukaan noteerannut valencialaista rumpalia? Tulee youtubessa vastaan kokoajan kun jätti bändinsa (Saratoga) ja alkoi tekee omaa rumpukontenttia eetteriin. Vetää mm. yhdellä kädellä raskasmetallimusakovereita toisella kädellä poltellen röökiä tai juoden kahvia. El Estepario Siberiano nimellä vetää. Että huh!

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Yövuorossa on mukava seikkailla Youtubessa ja etsiä uusia hyviä bändejä. Harvoin mitään erikoista tulee vastaan, mutta nyt löytyi todellinen helmi. Kahden minuutin kuuntelu riitti ja oli pakko suunnata levykauppaäxän sivuille ostoksille. Eiköhän tämän bändin seurassa mene tämä yö varsin nopeasti. Uskomaton bändi. Ja se fiilis kun löytää jotain uutta, ihan kuin pikkupoikana kun tuli Megadethin Rust in Peacen kanssa kotiin ja laittoi sen ensimmäistä kertaa soimaan. Kyynel miltei vierähtää silmäkulmasta.

Hööty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Penguins
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy