Ja voi jumalauta mikä ääni naisella on!^ Amy MacDonaldissa on edelleen sitä samaa karismaa, joka hurmasi minut jo vuonna 2007, kun hän ilmaantui eettereihin juuri tuolla This is the life -biisillään. Huumorintajuinen, maanläheinen, naapurintyttömäinen ja vieläpä skotti eli monta syytä tykätä hänestä. Hän on myös yllättävän kova autofani, mikä ainakin minun silmissäni kohottaa hänet monen ikäluokkansa huomattavasti suositumman naisartistin yläpuolelle. Hieno valintoja, @Skruf .
Olin katsomassa Amyn esiintymistä Vantaan Korsossa kaikkien aikojen viimeisessä Ankkarockissa vuonna 2010. Häneltä oli siinä vaiheessa ilmestynyt kaksi ekaa levyä eli This Is The Life ja A Curious Thing, joista varsinkin jälkimmäinen on erittäin hyvä minusta. Keikka oli todella hyvä, vaikka Amy ei siinä vaiheessa ollut vielä mikään kovin kokenut esiintyjä. Oli hieman ujo jalat maassa -tyyppi, mutta siitä huolimatta varsin karismaattinen esiintyjä jo silloin. Ja olihan hänen skottiaksenttinsa hurmaavaa kuunneltavaa.^ Amy MacDonaldissa on edelleen sitä samaa karismaa, joka hurmasi minut jo vuonna 2007, kun hän ilmaantui eettereihin juuri tuolla This is the life -biisillään. Huumorintajuinen, maanläheinen, naapurintyttömäinen ja vieläpä skotti eli monta syytä tykätä hänestä. Hän on myös yllättävän kova autofani, mikä ainakin minun silmissäni kohottaa hänet monen ikäluokkansa huomattavasti suositumman naisartistin yläpuolelle. Hieno valintoja, @Skruf .
Palataan klassikoihin, koska on vissiin ujosti pyydetty. Minun musiikkimakuni on kyllä muualla, mutta hienot kitaristit tunnistan aina.
Billy Gibbons on maailman paras surffaamaan groovella:
Pari riittää. Juuri siksi olen kehunut Billy Gibbonsia. Se äijä jatkaa groovea vaikka maailman loppuun asti.