Kuuntelussa juuri nyt

• 1 998 845
  • 22 776

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
You're my heart, you're my soul...
Juttu on vaan että en tätä kappaletta itse valinnut vaan se raikaa naapurin ämyreistä (muutaman sadan metrin päästä). Ei tämä nyt mistään huonoimmasta päästä ole naapurin musiikkivalinnoista ole mutta... voisi sitä viettää aikaansa omassa pihassa ilman naapurin musiikin pakkosyöttöä.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Timo Rautiaisen albumi Rajaportti. Mm. Jarkko Martikaisen nerokkaita sanoituksia ja Rautiaisen sävellyksiä. Ei voi mennä vikaan.

Elegia

SilentMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Giants, Minnesota Timberwolves
Toivottavasti kukaan ei ole unohtanut Kissin jäsenten sololevyjä. Ace Frehley on tietty paras, mutta itse diggaan myös Gene Simmonsin plattasta. Muista ei tarvinne puhua, vaikkakin toki mielenkiintoisia. Kuuntelin tässä äsken tuota Genee... paremmin markkinoituna olisi rollareitten ykklöshitti...ö Vai oliko tässä että Gene vähän liikaakin yritti markkinoida ja matkia kun toiset olivat taas vissiin ihan oikeesti rokkareita.

Vanhan liiton KISS-diggarina en ole koskaan ymmärtänyt Genen sooloa, ihan järkyttävää poppia, vaikka alku onkin mahtava. Minun mielipidettäni ei tosin kannata noteerata, koska Peterinkin soolo uppoaa kuin veitsi voihin...

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tässä ollaan vähän pienessä pierussa ja kuunnellaan kaikkien aikojen parasta rock kappaletta . Se ei ole Led Zeppelinin Strairway to heaven joka on äänestetty monta kertaa parhaaksi vaan Deep Purplen Child in time joka on saanut huomattavasti vähemmän radio aikaa. Molemmat on helvetin hyviä mutta Deep Purple vie voiton kaikkien aikojen parhaan kitara soolon ansiosta.

npc

Jäsen
Vanhan liiton KISS-diggarina en ole koskaan ymmärtänyt Genen sooloa, ihan järkyttävää poppia, vaikka alku onkin mahtava. Minun mielipidettäni ei tosin kannata noteerata, koska Peterinkin soolo uppoaa kuin veitsi voihin...
Ehkä joo jos luulee että nää levyt olis Kissiä ja Kissille tehty aikoinaan. En minäkään näistä joskus sata vuotta tykännyt, mutta jälkeen päin kun voi kuunnella ilman sitä Kissin odotus-/painolastia niin.. Mielenkiintoisia, kuten totesin.

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jatkoin kuunteluteemaani vuoden 2000 unohdetut levyt. Käsittelyyn Smashing Pumkinsin Machina/The Machines of God cd ja siitä voi todeta että olisi parempi levy, jos olisi tiputettu n. viisi turhinta kappaletta pois. Ei jaksa koko 70 minuutin pituuttaan kantaa. Mutta parhaat biisit ovat oikein hyviä.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Vile Creature - Cast of Static and Smoke

Tähän yhtyeeseen törmäsin ja havaitsin sen nopeasti hyväksi. Ei kenenkään yllätykseksi tämä on roolia johon on sekoitettu sludgea ja kokeellisia elementtejä. Yhtyeellä on myös erittäin hienot www-sivut. Tämän jälkeen voisi ottaa sen uusimman levyn kuunteluun.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

Itse asiassa ei ole.

Vexi Salmi (sanoittaja):
Tarkoitin kappaleen satiiriseksi kuvaukseksi mainiosta maasta, jossa ulkomaalaisille pitäisi jakaa mitali meidän ’ryynästen’ ja ’horttanaisten’ keskuudessa elämisestä. Yleisö kuunteli vain laulun kertosäkeen, ja suurin osa ymmärsi sen täysin päinvastoin, ulkomaalaisvastaisesti. Väärinkäsityksen takia kappaletta ei enää sijoitettu kokoelmalevyille.

npc

Jäsen
On selvää, että Kauko Röyhkä on jännä persoona ja hyvä kirjoittaja.

Luolanaisessa on niin paljon samaistuttavaa antautumista rohkean ja selviytyväisen muorin otteessa. Minä niin ihailla ja rakastaa myös.

Plus nuo kissat taustalla saavat pienet redpeckat ihan sekaisin. "Tää maa on valtava eikä missään näy valoa. Tää on niin valtava maa ja mä ihailen sun rohkeutta.."

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
What did become in the end of winners and losers
Of the postures that we took to look like men?

Whatever befell Doctor Dee and Edward Kelley
What tortured Austin Spare till he no longer cared?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy