Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 898 327
  • 21 709

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Oletan tämän koskevan meikäläisen reaktiota. En tiedä, oletettavasti satakertaisesti haikeampi kuin nyt.
Minä en varmaankaan tunne mitään. Sinä luultavasti tunnet, kun hänestä pidät. Minulta vietiin jo ennen syntymääni Morrison ja Hendrix. Myöhemmin lähti Lennon, Scott, Van Zant, Bonham, Marley, Moon... Minulle tärkeitä ihmisiä. Lemmy. Joe Strummer. Jerry Garcia. Malcolm Young. Kohta ehkä lähtee jo Keith Richards. Oikeasti tärkeitä ihmisiä minulle. Näitä suren. Tommy Leetä tuskin suren. Vince Neiliä tulen suremaan vielä vähemmän, kusipäätä joka tappoi Razzlen.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Minä en varmaankaan tunne mitään. Sinä luultavasti tunnet, kun hänestä pidät. Minulta vietiin jo ennen syntymääni Morrison ja Hendrix. Myöhemmin lähti Lennon, Scott, Van Zant, Bonham, Marley, Moon... Minulle tärkeitä ihmisiä. Lemmy. Joe Strummer. Jerry Garcia. Malcolm Young. Kohta ehkä lähtee jo Keith Richards. Oikeasti tärkeitä ihmisiä minulle. Näitä suren. Tommy Leetä tuskin suren. Vince Neiliä tulen suremaan vielä vähemmän, kusipäätä joka tappoi Razzlen.

Mulle Bowien lähtö oli sellainen, joka veti hiljaiseksi. Mä en edelleenkään käsitä, miten mies teki kaiken tuon mitä tekikään. Ja kun tässä on Mötleytä sivuttu, niin Bowie teki tuon(kin) touhun paremmin jo 70-luvulla.



 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Karma tulee hoitamaan tuommoiset vinceneilit. Suomessa Andy McCoy yrittää kovasti olla Keith Richards, ja onkin tavallaan. Siinä, että henki ei vaan lähde. Vanha aisapari Nasty Suicide puolestaan jätti rockin ja muutti elämänsä täysin. Lähtiessään tosin julkaisi hienon rocklevyn omalla nimellään ennen kuin pamautti oven kii. Jan Stenforsin Vinegar Blood on ylivoimaisesti paras kenenkään Hanoi-miehen omillaan tekemä levy.



 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei vaan valtakunnan ikieläjä Andy.
OK. Kunnioitan kyllä Andyakin syvästi, vaikka aina ukosta vittuilenkin. On sillä hihassaan aika monta klassikkobiisiä tappomelodioilla. Harva voi sanoa samaa, tässä maassa ainakaan. Tai missään.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Mulle Bowien lähtö oli sellainen, joka veti hiljaiseksi. Mä en edelleenkään käsitä, miten mies teki kaiken tuon mitä tekikään. Ja kun tässä on Mötleytä sivuttu, niin Bowie teki tuon(kin) touhun paremmin jo 70-luvulla.




Sama vika rahikaisella. Samoin kävi Freddien kanssa. Joo ukot veteli kaikkea mitä löysivät, mutta musiikki oli loistavaa. Taidankin laittaa bastua odotellessa vinyylin vuodelta -77. Se mitä Hanoihin tulee niin mun henk.koht mielipide: Täyttä paskaa! Hepo ja pirinisti yritittivät olla staroja.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.




Herätyskokous omaan mieleen.

Bändin ainoa biisi, jossa periaatteessa on kolme rumpalia tietyllä tavalla osallisena: Marky levyn kannessa, Billy Rogers kannuissa studiossa, ja Richie Ramone uutena rumpalina videolla.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
The Velvet Underground.

Tuli katsottua tuossa Woodstock-dokumentti Yle Areenasta ja sen innoittamana. Juu, ei esiinyt siellä mutta yhdessä kohdassa soi Sunday Morning.

Vasta tässä kohdassa menossa, mutta ehkä ehtii kuunnella kaikki albumit läpi ennen kuin väsyttää. Ei sitä Squeezea sentään.


 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ja nyt on edetty tähän




Aikamoinen bändi. Kuulostaa edelleen yhtä epämuodikkaalta ja väärässä ajassa olevalta kuin yli 50 vuotta sitten. 17,5 minuuttiset poppikappaleet olivat tuolloinkin kuuminta hottia vai mitä?

Velvet Underground ja Ramones. Kaksi yhtyettä, jotka eivät nousseet siihen suosioon mitä voisi odottaa, kun ymmärtää heidän merkityksensä modernissa musiikissa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Velvet Underground ja Ramones. Kaksi yhtyettä, jotka eivät nousseet siihen suosioon mitä voisi odottaa, kun ymmärtää heidän merkityksensä modernissa musiikissa.
Ja teoriassa olisi voinut nähdä molemmat livenä. Ramonesin aika helpostikin, jälkiviisaasti VU:n 1993 comeback-kiertueen keikoille osallistumiseen täytyy venyttää vähän enemmän mielikuvitusta, mutta kai ne soittivat joissain ikärajattomissa paikoissakin. Minkäs teet - Lou Reedin sentään ehdin näkemään.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Katsoin(=kuuntelin) YouTubesta Orkestra Obsolete nimisen kollektiivin versiota Blue Mondaysta. Oli erittäin jännä versio kun se oli tehty 1930-luvun soittimilla. Noh sitten ehdotettiin katsomaan Radioheadia soittamassa In Rainbows levyä kellarissa. No onhan tämä pakko kuunnella/katsoa. Löytyisiköhän OK Computerista samanlainen.



 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös