Kuuntelussa juuri nyt

• 1 998 845
  • 22 776

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Apulannan kaikista vedoista Paha Ihminen tekee usein mieli kuunnella tubesta livevetona. Tuossa jotenkin miettii, että "jonnet ei muista", kun keikoilla oltiin messissä ilman, että piti olla älypuhelin kädessä koko ajan. Näitä halusi käydä uudelleen katsomassa, kun ei löytynyt tallenteita kännykästä ja somesta.

Eli Provinssista 2008.

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Korpiklaani on oikeastaan aika hyvä. Olen nyt kuunnellut kymmenkunta biisiä putkeen ja asiallista rokkia tulee koko ajan. Ei tämä mun top-10:een mene, mutta ehkä siihen likaiseen tusinaan.

Perhana nää oli täällä keikalla muutama vuosi sitten, mutta en ollut kaupungissa. Olivat kyllä kuulemma vetäneet hyvän keikan ja paikallinen heviluola oli aivan täysi. Hyvää rokkia tosiaan.

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
The Supremes, ylivertaisuutta saksaksi

Ubermahtavaa. Tai no ei ihan olekaan, koska tempo, metronomi on säädetty hitaammaksi kuin originaalissa.
Mutta koettakaa ite laulaa saksaksi jotain muuta kuin marssilaulua tai eli kansallislaulua.

npc

Jäsen
Aika moni niistä, jotka diggaa Otran kitarointia vaikkapa Mana Manassa, eivät ole koskaan kuulleet miehen ääntä. Kyllä, tossa ylemmässä, Psychoplasman biisissä se on kitaramaestro itse joka myös laulaa.
Täytyy kuunnella joskus jos toisen kerran eteen sattuu. Mulle Mana Manassa ei ole mikään kitarointi tärkeää vaan se suomalainen sidbarretismi. Legendaa kuten vaikka mm. Kingston Wall.

Josta herääkin kysymys pitääkö aina kuolla jotta tulee legendaksi? Ehkä osittain niinkin, mutta toisaalta ei kaikki kuolleet ole legendoja ja seiftisti elävät terveet ihmiset ei ikinä oikein kuole.

npc

Jäsen
Vähän voisi hätäisesti ajatella Maustetyttöjen olevan pikkasen myös tän Mana manan jäljillä sen ilmiselvän jutun lisäksi jonka ovat kertoneetkin.

Lisäksi mulle tulee Mana Manasta mieleen vielä Leonardo da Vinci, en tarkkaan tiedä miksi, mutta jotain yhteistä näissä on.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Liput on jo hommattuna Tampereelle 29.5. Nyt vaan odottelua.
Nähdään siellä sitten. Pörinää ja häröilyä.

Itse kuuntelin tänään taas Primitive Manin Caustic levyä. Ja se on kyllä melkoista tylytystä koko levy. Kaikki hienostelu riisuttu pois.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Artin keikka olisi kyllä varmasti mahtava. Vähän setlististä valkoillut biisilistaa, niin hyvää kamaa olisi tulossa.

Kyllähän Art vetää vähintään puolet Simon & Garfunkelin tuotantoa. Itsekin olen noita settilistoja katsellut. Minulle kävisi sekin, että vetäisi pelkkää Simppaa ja Karppaa. Ihan sama miten ne on silloin 60- ja 70-luvun alussa laulettu.

Ja Art lauloi silti ehkä sen kaikkein kovimman, eli Bridge Over Troubled Water. Tai siis mulle kovimmat ovat America ja The Boxer, mutta tuo on ehkä silti se suurin kaikkien mielestä.

Simppa ja Karppa on näköjään yksi asia, jossa KooKoo- ja SaiPa- kannattajat voivat saavuttaa yksimielisyyden :D

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy