Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 881 230
  • 21 521
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Tällä hetkellä soi Tonight Aliven todella kaunis, ilmastonmuutokseen kantaaottava biisi We Are

"If all we are is consciousness, then tell me why we've ignored this".


Nämä lyriikat todellakin laittavat miettimään.

 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kouvostoliitosta saapuu jengi nujertamaan turkulaisia, sen kunniaksi

On alamäellä suunta, sitä kaakoksi kutsutaan



Viikate on kyllä hieno orkesteri. Minulle bändin uran huippukohta oli Kuu kaakon yllä -albumi. Ei "radiohitti"-nimibiisinsä osalta, vaan yleistunnelmaltaan. Sen jälkeen Viikatteen touhu meni mielestäni valitettavasti itseparodiassaan överiksi.

Omissa papereissani Viikatteen kaunein kappale:

 
Viimeksi muokattu:

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Viikate on kyllä hieno orkesteri. Minulle bändin uran huippukohta oli Kuu kaakon yllä -albumi. Ei "radiohitti"-nimibiisinsä osalta, vaan yleistunnelmaltaan. Sen jälkeen Viikatteen touhu meni mielestäni valitettavasti itseparodiassaan överiksi.

Omissa papereissani Viikatteen kaunein kappale:



En ollut edes väärässä tuloksen suhteen, huh... Yleensä "ääneen" sanomiseni tarkoittaa jotain päinvastaista.

Joo, itse Viikatetta aloin fanittaa Pohjoista viljaa -sinkun myötä. Oma Viikate-suosikkini heittelee meneillään olevan mieliala-kauden mukaan, mutta taitaa suosikki löytyä myös Kuu kaakon yllä -albumilta: Korpi.



 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Kuuntelin juuri äsken Southamptonista kotoisin olevan älykkään progebändin IQ uutuusalbumin "Resistance" Spotifyn kautta. Toi bändin nimihän tarkoittaa suomen kielellä älykkyysosamäärää.

YouTubestakin löytyi muutama biisi, joista laitan näytteeksi "Shallow Bay" :n.



 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo




The Wildhearts: TV Tan

Vanha suosikki jo jostain 25 vuoden takaa. Nyt tuli viime viikonloppuna nähtyä viimeinkin originaalina, Gingeriä olin toki nähnyt siellä täällä. Onhan tämä Hanoin ohella se toinen suuri kysymysmerkki, miksi vitun hyvä rockbändi ei sittenkään myynyt miljoonia. Varsinkin kun minusta Wildhearts on aina ollut parempi bändi kuin Hanoi. Sori.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onhan tämä Hanoin ohella se toinen suuri kysymysmerkki, miksi vitun hyvä rockbändi ei sittenkään myynyt miljoonia. Varsinkin kun minusta Wildhearts on aina ollut parempi bändi kuin Hanoi. Sori.
Eiköhän tässä ole syynä bändin sekoilut,joiden takia sisäiset rivit rakoilivat ja nousujohteinen ura tyssäsi lopulta lähes kuuntelukelvottomaan Endless Nameless levyyn ja bändin hajoamiseen. Näistä sekoilusta voin mainita sen että itsekin olin Ilosaarirockissa todistamassa bändin mellakkaan päätynyttä keikkaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eiköhän tässä ole syynä bändin sekoilut,joiden takia sisäiset rivit rakoilivat ja nousujohteinen ura tyssäsi lopulta lähes kuuntelukelvottomaan Endless Nameless levyyn ja bändin hajoamiseen. Näistä sekoilusta voin mainita sen että itsekin olin Ilosaarirockissa todistamassa bändin mellakkaan päätynyttä keikkaa.

No eiköhän homma ollut mennyt vituiksi jo ennen tuota. Joku keikka jossain böndefestareilla ei ole hajottanut vielä yhtään merkittävää bändiä, vaikka Noel G. on vissiin sen takia jättänyt aina Suomen väliin.

Syy on kait se, että Ginger katsoi muiden sekoilua vähän liian pitkään. Olisi voinut katsoa vuoden-pari vähemmän. No nyt on yksijalkainen Danny vetämässä bassoa, onhan se toki kivaa.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No eiköhän homma ollut mennyt vituiksi jo ennen tuota. Joku keikka jossain böndefestareilla ei ole hajottanut vielä yhtään merkittävää bändiä, vaikka Noel G. on vissiin sen takia jättänyt aina Suomen väliin.
No en kyllä tuollaista kirjoittanut saati tarkoittanut...

Syy on kait se, että Ginger katsoi muiden sekoilua vähän liian pitkään.
Kyllä Ginger itsekin osaa sotkea asiansa... Googleta vaikka "ginger wildheart suicide attempt ireland" ja lue mikä meininki oli pari vuotta sitten...
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllä Ginger itsekin osaa sotkea asiansa... Googleta vaikka "ginger wildheart suicide attempt ireland" ja lue mikä meininki oli pari vuotta sitten...

Tiedät varmaan itsekin, että Ginger on paitsi vahva, myös hyvin herkkä ihminen. Ainakin itse saatan tietää jotain tuosta, ymmärrän kyllä.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mariskan ilman Pahoja Susia tehtyä tuotantoa ei ole juurikaan tullut kuunneltua, mutta eilen ilmestynyt nimetön albumi kuulostaa erittäin hyvältä useammallakin kuuntelukerralla. Vielä kun tietäisi, mikä on kismailija.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Mistä ihmeen datakeskuksen älypäättelystä tämä Viktor Borgen esitys ilmestyi minun laitteistooni?
Luultavasti ovat huolellisesti lukeneet Setämieheksi statukseni päivittelyn ja siten päätelleet huumorintajuuni iskevän tällaisen hieman snobistiselt vaikuttavan kikkailun pianon kera:





On tuo google kovettu firma. Profiloivat arveen vuosikymmenien takaisesti, saivat iskemään uistimeen. Ja minä tykkäsin siitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös